Το Facebook εξακολουθεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την ενίσχυση των προεκλογικών junk ειδήσεων, σύμφωνα με μελέτη της ΕΕ

Το Facebook εξακολουθεί να είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την ενίσχυση των προεκλογικών junk ειδήσεων, σύμφωνα με μελέτη της ΕΕ


Μια μελέτη που πραγματοποίησε ακαδημαϊκοί στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης για να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο μοιράζονται τα σκουπίδια με τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης στην Ευρώπη πριν από τις περιφερειακές εκλογές του τρέχοντος μηνός έχει βρει μεμονωμένες ιστορίες Η πλατφόρμα του Facebook μπορεί ακόμα να ξεπεράσει σημαντικά (19459008) που διεξήχθη για το Υπολογιστικό Πρόγραμμα Προπαγάνδας του Ινστιτούτου Oxford Internet Institute (OII), είναι το πιο σημαντικό και επαγγελματικά παραγόμενο ειδησεογραφικό δελτίο, αντλώντας όσο και το 4x τον όγκο των μετοχών του Facebook, των συμπαθειών και των σχολίων. που αποσκοπούν στην αντιμετώπιση της ευρύτερης ανησυχίας σχετικά με τη διάδοση της ηλεκτρονικής πολιτικής παραπληροφόρησης στις εκλογές της ΕΕ που θα πραγματοποιηθούν αργότερα αυτό το μήνα, εξετάζοντας την προεκλογική φλυαρία στο Facebook και το Twitter στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, πολωνικά, ισπανικά και σουηδικά. 19659003] Τα ανεπιθύμητα νέα σε αυτό το πλαίσιο αναφέρονται στο περιεχόμενο που παράγεται από γνωστές πηγές πολιτικής παραπληροφόρησης – γνωστές και ως καταστήματα που παράγουν συστηματικά και διαδίδουν "ιδεολόγους – με τους ερευνητές να συγκρίνουν τις αλληλεπιδράσεις με ιστορίες σκουπίδια από τέτοιου είδους καταστήματα σε ειδησεογραφικά δελτία που παράγονται από τις πιο δημοφιλείς επαγγελματικές πηγές ειδήσεων για να αποκτήσουν ένα στιγμιότυπο δημόσιας δέσμευσης με πηγές παραπληροφόρησης πριν από την ψηφοφορία στην ΕΕ.

Όπως ανακοινώσαμε το το περασμένο έτος το Ινστιτούτο ξεκίνησε επίσης μια συλλογή ειδήσεων πριν το αμερικανικό μεσοδιάστημα για να βοηθήσει τους χρήστες του Διαδικτύου να αποκτήσουν μια λαβή για το περιεχόμενο που καταναλώνεται πολιτικά και ενδέχεται να χτυπήσει τις ζωοτροφές τους. ] Στην Ευρωπαϊκή Ένωση η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανταποκρίθηκε στην αυξανόμενη ανησυχία σχετικά με τον αντίκτυπο της ηλεκτρονικής παραπληροφόρησης στις δημοκρατικές διαδικασίες μέχρι το εντείνοντας την πίεση στις πλατφόρμες και στον κλάδο της τεχνολογίας adtech – μετά την εισαγωγή ενός εθελοντικού κώδικα πρακτικής πέρυσι που αποσκοπούσε στην ενθάρρυνση της δράσης για τη συμπίεση της εξάπλωσης των χειρισμών υποθέσεις. Παρόλα αυτά, αυτές οι εκθέσεις «προόδου» έχουν ως επί το πλείστον βράσει σε κλήσεις για λιγότερη κίνηση και περισσότερη δράση

Ένα απτό αποτέλεσμα τον περασμένο μήνα ήταν το Twitter που εισήγαγε μια επιλογή αναφοράς για παραπλανητικά tweets σχετικά με την ψηφοφορία πριν από την ψηφοφορία στην ΕΕ, αν και πάλι θα πρέπει να αναρωτηθείτε τι πήρε τόσο πολύ δεδομένου ότι η ηλεκτρονική παρέμβαση στις εκλογές δεν είναι σχεδόν μια νέα αποκάλυψη. (Η μελέτη OII είναι επίσης μόνο το τελευταίο κομμάτι της έρευνας για να ενισχύσει την ηλικία των ανώτερων μεγίστων που ψεύτικα πετούν και η αλήθεια έρχεται σκασίματα μετά.)

Η μελέτη εξέτασε επίσης τον τρόπο με τον οποίο τα σκουπίδια επικαλύπτονται Twitter κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκλογικής περιόδου, με τους ερευνητές να διαπιστώνουν ότι λιγότερο από το 4% των πηγών που κυκλοφορούν στην πλατφόρμα του Twitter είναι ανεπιθύμητες ειδήσεις (ή "γνωστές ρωσικές πηγές") – με τους χρήστες Twitter να μοιράζονται πολύ περισσότερες συνδέσεις με τα mainstream news outlets

Παρόλο που η σφαίρα της πολωνικής γλώσσας ήταν μια εξαίρεση – με τα ανεπιθύμητα νέα που αποτελούσαν το ένα πέμπτο (21%) της κυκλοφορίας Twitter που σχετίζεται με τις εκλογές στην ΕΕ.

Επιστρέφοντας στο Facebook, ενώ οι ερευνητές σημειώνουν ότι πολλοί περισσότεροι χρήστες αλληλεπιδρούν με το γενικό περιεχόμενο μέσω της πλατφόρμας του, επισημαίνοντας ότι οι κυριότεροι εκδότες έχουν υψηλότερο επίπεδο παρακολούθησης και έτσι "ευρύτερη πρόσβαση στη δραστηριότητα οδήγησης γύρω από το περιεχόμενό τους" και ότι οι ιστορίες τους " να βλέπουν, να τους αρέσουν και να μοιράζονται πολύ περισσότερους χρήστες συνολικά », επισημαίνουν επίσης ότι τα ανεπιθύμητα νέα εξακολουθούν να συσκευάζουν μια μεγαλύτερη γροθιά ανά ιστορία – πιθανότατα λόγω της χρήσης τακτικών όπως clickbait, συναισθηματικής γλώσσας και υπερφόρτωσης σε τίτλους που συνεχίζει να φανεί ότι δημιουργεί περισσότερα κλικ και αφοσίωση στα κοινωνικά μέσα

Είναι φυσικά πολύ πιο γρήγορο και ευκολότερο να κάνουμε κάποιες βόμβες ενάντια στον πιο αργό ρυθμό της αυστηρής επαγγελματικής δημοσιογραφίας – έτσι οι προμηθευτές σκουπίδια μπορούν να βγουν μπροστά στα γεγονότα ειδήσεων επίσης ως μια στρατηγική που συλλαμβάνει το μάτι για την περαιτέρω διάδοση του κυνικού BS τους. (Και πράγματι οι ερευνητές συνεχίζουν να λένε ότι οι περισσότερες πηγές ειδήσεων παλιοπραγμάτων που μοιράζονται κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου "είτε αισθάνθηκαν ευαισθητοποιημένες είτε περιστρέφονταν πολιτικά και κοινωνικά γεγονότα που καλύπτονταν από τις κύριες πηγές των μέσων ενημέρωσης για να εξυπηρετούν ένα πολιτικό και ιδεολογικό πρόγραμμα".) [19659003] "Ενώ οι ιστότοποι με ανεπιθύμητα νέα ήταν λιγότερο παραγωγικοί εκδότες από τους επαγγελματίες παραγωγούς ειδήσεων, οι ιστορίες τους τείνουν να είναι πολύ πιο ελκυστικές", γράφουν σε ένα υπόμνημα δεδομένων που καλύπτει τη μελέτη. "Πράγματι, σε πέντε από τις επτά γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ισπανικά και σουηδικά), μεμονωμένες ιστορίες από τα δημοφιλή καταστήματα αποκομιδής απορριμμάτων έλαβαν κατά μέσο όρο 1,2 έως 4 φορές περισσότερες από τις συμπάθειες, τα σχόλια και τις μετοχές από τις ιστορίες από επαγγελματίες

"Στη γερμανική σφαίρα, για παράδειγμα, οι αλληλεπιδράσεις με τις συνηθισμένες ιστορίες ήταν κατά μέσο όρο μόλις 315 (το χαμηλότερο σε αυτό το υπο-δείγμα) Για να διεξαγάγουν την έρευνα, οι ακαδημαϊκοί συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 584.000 tweets που σχετίζονται με τις ευρωπαϊκές βουλευτικές εκλογές από περισσότερους από 187.000 μοναδικούς χρήστες μεταξύ 5 Απριλίου και 20 Απριλίου χρησιμοποιώντας εκστρατείες που σχετίζονται με εκλογές – από τα οποία εξήγαγαν περισσότερα από 137.000 tweets που περιέχουν έναν σύνδεσμο URL , η οποία έδειξε συνολικά 5.774 μοναδικές πηγές μέσων.

Πηγές που μοιράστηκαν 5 φορές ή περισσότερο κατά τη διάρκεια της περιόδου συλλογής, ταξινομήθηκαν χειροκίνητα από μια ομάδα εννέα πολυγλωσσικών κωδικοποιητών με βάση αυτό που περιγράφουν ως "μια αυστηρή αιτιολογημένη τυπολογία που αναπτύχθηκε και εξευγενίστηκε από το προηγούμενο έργο μελέτες οκτώ εκλογών σε διάφορες χώρες του κόσμου ".

Κάθε πηγή μέσων κωδικοποιήθηκε ξεχωριστά από δύο ξεχωριστούς κωδικοποιητές, μέσω των οποίων η τεχνική λένε ότι ήταν σε θέση να επισημάνει με επιτυχία σχεδόν το 91% όλων των συνδέσμων που μοιράστηκαν κατά την περίοδο της μελέτης.

Οι πέντε πιο δημοφιλείς πηγές ειδήσεων παλιοπραγμάτων εξήχθησαν από κάθε γλωσσική σφαίρα που εξετάστηκε – με τους ερευνητές να μετρήσουν έπειτα τον όγκο των αλληλεπιδράσεων στο Facebook με αυτά τα καταστήματα μεταξύ 5 Απριλίου και 5 Μαΐου, χρησιμοποιώντας το ταμπλό του NewsWhip Analytics. ] Επίσης, διεξήγαγαν μια θεματική ανάλυση των 20 πιο συναρπαστικών ειδήσεων ιστορικού σκουπίδια στο Facebook κατά τη διάρκεια της περιόδου συλλογής δεδομένων, προκειμένου να κατανοήσουν καλύτερα τις διάφορες πολιτικές αφηγήσεις που ευνοούνται από τις εκδόσεις παλιοπραγμάτων πριν από τις εκλογές

. οι πιο ενδιαφέρουσες αφηρημένες αφηγήσεις κατά την περίοδο της μελέτης "τείνουν να περιστρέφονται γύρω από τα λαϊκίστικα θέματα όπως η αντιμετανάστευση και το ισλαμοφοβικό συναίσθημα, με λίγα εκφράζοντας τον ευρωσκεπτικισμό ή την άμεση αναφορά των ευρωπαίων ηγετών ή κομμάτων."

Που υποδηλώνει ότι η πολιτική παραπληροφόρηση σε επίπεδο ΕΕ είναι ένα ζώο (και / ή λιγότερο ανεπτυγμένο) που επικεντρώνεται στο θέμα – σε σχέση με το είδος των προσωπικών επιθέσεων που έχουν εξομαλυνθεί στο αμερικανικό πεδίο (και εκμεταλλεύτηκαν πλούσια και κακόφημα από την πολιτική παραπληροφόρηση κατά του Κλίντον κατά τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2016)

Αυτό είναι πιθανό εξίσου λόγω του χαμηλότερου επιπέδου πολιτικής συνειδητοποίησης των ατόμων που εμπλέκονται στα θεσμικά όργανα της ΕΕ της πολιτικής και της πολυεθνικής κρατικής φύσης του πανευρωπαϊκού σχεδίου – το οποίο αναπόφευκτα ψιθυρίζει σε πολύ μεγαλύτερη ποικιλομορφία. (Μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι, όπως ενισχύει την ευρωστία στη βιολογική ζωή, η ποικιλομορφία φαίνεται να ενισχύει τη δημοκρατική ανθεκτικότητα έναντι των πολιτικών ανοησιών.)

Οι ερευνητές επίσης λένε ότι εντόπισαν δύο αξιοπρόσεχτα πρότυπα στο θεματικό περιεχόμενο ιστοριών σκουπίδια που επιδιώκουν να κυνικοδοτήσουν πολιτικά

Από τις είκοσι ιστορίες που αναλύσαμε, 9 περιελάμβαναν ρητές αναφορές για τους «μουσουλμάνους» και την ισλαμική πίστη εν γένει, ενώ επτά αναφερόμενους «μετανάστες», η μετανάστευση »ή« οι πρόσφυγες »… Σε επτά περιπτώσεις, οι αναφορές για μουσουλμάνους και μετανάστες συνδυάστηκαν με την αναφορά τρομοκρατών ή βίαιων εγκλημάτων, συμπεριλαμβανομένης της σεξουαλικής επίθεσης και των δολοφονιών τιμής», γράφουν

«Πολλές ιστορίες ανέφεραν επίσης τη φωτιά της Notre Dame , μερικοί από τους οποίους διαδίδουν την ιδέα ότι το εμπρησμό είχε σχεδιαστεί σκόπιμα από ισλαμιστές τρομοκράτες, για παράδειγμα, ή υποδεικνύοντας ότι τα σχέδια ανοικοδόμησης της γαλλικής κυβέρνησης για ο καθεδρικός ναός θα περιλαμβάνει ένα μιναρέ. Αντίθετα, μόνο οι 4 ιστορίες χαρακτήριζαν τον ευρωσκεπτικισμό ή την άμεση αναφορά των ηγετών και των κομμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης

. "Αυτοί που είτε έστρεψαν ένα συγκεκριμένο πολιτικό πρόσωπο σε μια απορία, όπως ο Arnoud van Doorn, πρώην μέλος του PVV, το ολλανδικό εθνικιστικό και ακροδεξιό κόμμα του Geert Wilders, το οποίο μετατράπηκε στο Ισλάμ το 2012 – ή περιστρέφεται γύρω από την εσωτερική πολιτική. Μια τέτοια ιστορία αναμεταδίδει τους ισχυρισμούς ότι ο Εμμανουήλ Μακρόν είχε χρησιμοποιήσει δημόσιους φόρους για τη χρηματοδότηση των τζιχάντ των ISIS στα στρατόπεδα της Συρίας, ενώ άλλος τόνισε μια προσφορά του Βλαντιμίρ Πούτιν για την παροχή οικονομικής βοήθειας για την ανοικοδόμηση της Notre Dame »

, οι ερευνητές καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι "τα άτομα που συζητούν την πολιτική για τα κοινωνικά μέσα πριν από τις εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου έχουν κοινές συνδέσεις με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων ποσοτήτων περιεχομένου που παράγουν ανεξάρτητοι πολίτες, στη Γαλλία, τη Σουηδία και τη Γερμανία. "

Αυτό δείχνει ότι οι προσπάθειες χειραγώγησης των εκλογών σε επίπεδο ΕΕ είναι είτε λιγότερο παραγωγικές είτε λιγότερο επιτυχείς από εκείνες που έχουν στοχεύσει σε ορισμένες πρόσφατες εθνικές εκλογές στα κράτη μέλη της ΕΕ. Και η λογική υποδηλώνει ότι ο συντονισμός της παρεμβολής των εκλογών σε ένα μπλοκ των 28 κρατών μελών απαιτεί μεγαλύτερο συντονισμό και πόρους απέναντι στην προσπάθεια ανάμειξης σε μια ενιαία εθνική εκλογή – λόγω των πολλαπλών χωρών, πολιτισμών, γλωσσών και ζητημάτων που εμπλέκονται [19659003] Έχουμε φτάσει στο Facebook για να σχολιάσουμε τα ευρήματα της μελέτης.

Η εταιρεία έχει δώσει μεγάλη έμφαση στη δημοσιοποίηση των προσπαθειών της για «εκλογική ασφάλεια» που έχουν υιοθετήσει αυτοί οι ίδιοι πριν από τις εκλογές της ΕΕ. Αν και επικεντρώθηκε κυρίως στη δημιουργία συστημάτων για τον έλεγχο των πολιτικών διαφημίσεων – ενώ οι προμηθευτές ανεπιθύμητων ειδήσεων μεταφορτώνουν απλά το κανονικό περιεχόμενο του Facebook ταυτόχρονα με την περιτύλιξη σε ψευδείς δηλώσεις δημοσιογραφίας – καμία από τις οποίες δεν αντικρούει το Facebook. Όλα τα οποία επιτρέπουν στους πιθανούς χειριστές των εκλογών να μεταβιβάσουν τις ψευδείς απόψεις ως ηλεκτρονικές ειδήσεις, αξιοποιώντας την εμβέλεια της πλατφόρμας του Facebook και τους αλγορίθμους προσοχής-γουργουρίσματος για να ενισχύσουν τις μίσους ανόητων. Ενώ η αύξηση της αφοσίωσης είναι μια νίκη για την επιχείρηση διαφημίσεων του Facebook, έτσι …

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.