Το TikTok ανοίγει το iOS App Store για το πέμπτο τρίμηνο στη σειρά

Το TikTok ανοίγει το iOS App Store για το πέμπτο τρίμηνο στη σειρά


Παρά το πρόστιμο FTC ύψους 5.7 εκατομμυρίων δολαρίων και αλλαγές για να περιορίσει τη χρήση του από άτομα ηλικίας κάτω των 13 ετών, η TikTok διατήρησε τη θέση Νο 1 ως την πιο κατεβασμένη εφαρμογή στο Apple App Store για πέμπτη συνεχόμενη σύμφωνα με μια νέα έκθεση από το Sensor Tower. Η εφαρμογή είδε περισσότερα από 33 εκατομμύρια downloads του App Store κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου και ακολούθησε το YouTube, το Instagram, το WhatsApp και το Messenger για να ολοκληρώσουν την πρώτη πεντάδα

Το κορυφαίο app του Twitter, Twitter, σύμφωνα με την έκθεση του app store intelligence.

Με 11,7 εκατομμύρια downloads στο App Store, το μεγαλύτερο τρίμηνο του έφτασε από το 1ο τρίμηνο του 2015 – και αυξήθηκε κατά 3,6% σε ετήσια βάση. Φυσικά, οι αριθμοί αυτοί δεν θα μεταφραστούν αναγκαστικά σε αύξηση των ενεργών χρηστών, αν και οι εγκαταστάσεις δεν είναι άμεση συσχέτιση με τη χρήση του.

Αλλά ενώ το TikTok έφτασε και πάλι στο App Store, δεν ήταν η πιο κατεβασμένη εφαρμογή σε συσκευές Android το Q1

Με μεγαλύτερο αποτύπωμα στις αναδυόμενες αγορές και μεγαλύτερη συνολική βάση χρηστών, οι τάσεις Android μπορεί να φαίνονται διαφορετικές από αυτές της iOS. Αυτό το παρελθόν τέταρτο, το WhatsApp ήταν η εφαρμογή Νο. 1 στο Google Play με σχεδόν 199 εκατομμύρια συσκευές. Ακολούθησε το Messenger, τότε το TikTok, το Facebook και το Instagram.

Το Facebook, το WhatsApp και το Messenger είδαν όλα τα 150 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο του 2019, όπως και το TikTok

. ένα τεράστιο τρίμηνο – ιδιαίτερα στην Ινδία, όπου 88,6 εκατομμύρια νέοι χρήστες εγκατέστησαν την εφαρμογή το πρώτο τρίμηνο, με αύξηση 8,2 φορές σε σχέση με το α 'τρίμηνο του 2018, Tower Sensor σημειώθηκε σε προηγούμενη έκθεση.

Τούτου λεχθέντος, οι αριθμοί του TikTok για το επόμενο τρίμηνο μπορεί να μην είναι τόσο καλοί. Η εφαρμογή απαγορεύτηκε στην Ινδία τον Απρίλιο για παράνομο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης της πορνογραφίας. Ενώ το άρχισε την απαγόρευση αργότερα εκείνο το μήνα, το Sensor Tower εκτιμά ότι το 19459011 κοστίζει το app τουλάχιστον 15 εκατομμύρια λήψεις εκεί και τι θα ήταν ο μεγαλύτερος μήνας του

Μια διαφήμιση στο πρώτο τρίμηνο περιελάμβανε το YouTube Kids, το οποίο παρουσίασε αύξηση κατά 291% σε τριμηνιαία βάση και 29 εκατομμύρια λήψεις στο Google Play, όπου προσχώρησε στο YouTube και στο YouTube Music για να γίνει μια από τις κορυφαίες 20 εφαρμογές.

Με τα δύο στοιχεία των καταστημάτων εφαρμογών συνδυασμένα, η WhatsApp έγινε η πιο κατεβασμένη εφαρμογή στο τρίμηνο, με πάνω από 22 εκατομμύρια εγκατεστημένες στο App Store και το Google Play

Messenger. Νο 2 με σχεδόν 203 εκατομμύρια εγκαταστάσεις. Και τα κέρδη της TikTok στο App Store της επέτρεψαν να πάρει την No. 3 θέση, ακολουθούμενη από το Facebook και το Instagram.

Το υπόλοιπο των κορυφαίων 10 δεν άλλαξε, με το Facebook να διεκδικεί τέσσερα από τα πέντε κορυφαία σημεία. Εν τω μεταξύ, οι χρήστες για πρώτη φορά στην Ινδία ώθησαν τον επεξεργαστή εικόνας PicsArt στην παγκόσμια κορυφή 20.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.