Η Walmart κερδίζει τα κέρδη το πρώτο τρίμηνο, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο των ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 37%

Η Walmart κερδίζει τα κέρδη το πρώτο τρίμηνο, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο των ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 37%


Οι επενδύσεις του Walmart στο [e-commerce] πληρώνουν . Ο έμπορος σήμερα ανακοίνωσε οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 37% το πρώτο τρίμηνο, κυρίως χάρη στην ανερχόμενη επιχειρηματική δραστηριότητά του στον τομέα των παντοπωλείων και την αύξηση τόσο στις κατηγορίες σπίτι όσο και στην μόδα στο Walmart.com

Η εταιρεία κέρδισε επίσης τις εκτιμήσεις των αναλυτών για το τρίμηνο, με κέρδη ανά μετοχή 1,13 δολάρια έναντι 1,02 δολαρίων αναμενόμενα και έσοδα 123,93 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με εκτιμήσεις ύψους 125,03 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι πωλήσεις ιδίων καταστημάτων στις ΗΠΑ ήταν 3,4% το τρίμηνο, έναντι της αναμενόμενης αύξησης 3,3%, καθιστώντας το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο υψηλότερο από το 3% και το καλύτερο Q1 σε 9 χρόνια.

Ωστόσο, το λειτουργικό εισόδημα μειώθηκε στο τρίμηνο , καθώς οι ισχυρές πωλήσεις από τα καταστήματα της Walmart US και του Sam's Club αντισταθμίστηκαν από την προσθήκη του Flipkart, δήλωσε ο έμπορος λιανικής πώλησης

Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στις βασικές κατηγορίες οικιακής, μόδας και παντοπωλείου τα τελευταία χρόνια ως μέρος τις προσπάθειές της να ανταγωνιστεί καλύτερα τον Amazon και να επεκταθεί σε κατηγορίες όπου εξακολουθεί να υπάρχει πολύ περιθώριο για online ανάπτυξη

Στην Home, για παράδειγμα, η Walmart πέρυσι ξεκίνησε μια επανασχεδιασμένη εμπειρία αγορών στο σπίτι , οικιακά αξεσουάρ και άλλα διακοσμητικά αντικείμενα, κατανεμημένα ανά κατηγορίες στυλ. Ο ενημερωμένος ιστότοπος είχε επίσης περισσότερη συνθετική αίσθηση με μεγαλύτερες συμβουλές σχετικές με το λογότυπο και το σχεδιασμό περιοδικών που συντάχθηκαν από το προσωπικό της επιχείρησης.

Αργότερα το χρόνο ο πλήρης ανασχεδιασμός του Walmart.com ξεκίνησε, δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στις εξειδικευμένες εμπειρίες αγορών σε όλο το σπίτι και τη μόδα – οι τελευταίες παρουσιάζουν εποχιακές ιστορίες και εκδόσεις μόδας για να αγοράσουν μια στολή αισθάνονται πολύ διαφορετικές από την αγορά ειδών παντοπωλείου ή άλλων ειδών οικιακής χρήσης. Ο προορισμός της μόδας μετατράπηκε σε πολυτελή προϊόντα, με ένα τμήμα αφιερωμένο στον Lord & Taylor – το αποτέλεσμα μιας εταιρικής σχέσης που καθιστά τη Walmart το νέο σπίτι ηλεκτρονικού εμπορίου για τον λιανοπωλητή υψηλού επιπέδου.

Εν τω μεταξύ, η Walmart επεκτείνει τις δραστηριότητές της στο διαδίκτυο (19659003) Αντί να επισημάνει τις τιμές όπως το Instarcart, η Walmart επιτρέπει στους πελάτες να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά ψώνια και να πληρώνουν την ίδια τιμή όπως και στα καταστήματα. Οι πελάτες που ταξιδεύουν με το μίλι ή τα δύο στην τοπική Walmart και παραλαμβάνουν τα ετοιμοπαράδοτα ψωμιά τους σε ένα αποκλειστικό σημείο παραλαβής

Η υπηρεσία παραλαβής είναι διαθέσιμη στις 2.450 τοποθεσίες Walmart ενώ η παράδοση παντοπωλείων προσφέρεται μέσω συνεργατών όπως Point Pickup, Skipcart , AxleHire, Roadie, Postmates και Doordash σε περίπου 1.000 θέσεις. Ο λιανοπωλητής σχεδιάζει να προσφέρει παραλαβή σε 3.100 θέσεις και παράδοση σε 1.600 έως το τέλος του έτους, καλύπτοντας περίπου το 50% και σχεδόν το 80% του αμερικανικού πληθυσμού, αντίστοιχα

Άλλες επενδύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στο πρώτο τρίμηνο, Η εισαγωγή της Ρύθμισης Φωνής Walmart μέσω του Βοηθού Google και η προσθήκη αρκετών αποκλειστικών εμπορικών σημάτων στο διαδίκτυο – συμπεριλαμβανομένου του denim από τη Σόφια Βέργαρα, το εμπορικό σήμα MoDRN στο διαδίκτυο. Η οικογένεια Hello Bello στην κατηγορία Baby με Kristen Bell και Dax Shepard, η μάρκα λουλουδιών στην κατηγορία Home με την Drew Barrymore και η γραμμή υγείας και ευεξίας του Bobbi Brown Evolution_18

Η Walmart επίσης συνεργάζεται με το Kidbox για μόδα εξατομικευμένων παιδιών μέσω της Walmart.com και πραγματοποίησε επενδύσεις για την επίτευξη αγοραστών με χαμηλότερο εισόδημα. Στο τελευταίο μέτωπο, το συνεργάστηκε με την Affirm για εναλλακτική χρηματοδότηση και άρχισε πιλοτάροντας την αποδοχή του SNAP για ηλεκτρονικά είδη παντοπωλείων μέσω ενός νέου προγράμματος USDA

Η Walmart ανακοίνωσε μια νέα υπηρεσία παράδοσης NextDay η οποία θα προσφέρει μια ημερήσια παράδοση πάνω από 200.000 από τα πιο δημοφιλή προϊόντα για παράδοση σε μια μέρα

"Αλλαγούμε για να δώσουμε περισσότερη καινοτομία, ταχύτητα και παραγωγικότητα , και το βλέπουμε στα αποτελέσματά μας ", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart Doug McMillon σε δήλωση. "Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με τον συνδυασμό συγκρίσιμης ανάπτυξης των πωλήσεων από τα καταστήματα και το ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ. Η ομάδα μας επιδεικνύει την ικανότητα να εξυπηρετεί τους πελάτες σήμερα δημιουργώντας νέες δυνατότητες για το μέλλον και θέλω να τους ευχαριστήσω για μια δυνατή εκκίνηση στο έτος. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.