Ένα χρόνο μετά την κατακραυγή, οι μεταφορείς τελικά σταματούν την πώληση δεδομένων θέσης, γράμματα στην έκθεση της FCC

Ένα χρόνο μετά την κατακραυγή, οι μεταφορείς τελικά σταματούν την πώληση δεδομένων θέσης, γράμματα στην έκθεση της FCC


Αναφορές προέκυψαν πριν από ένα χρόνο ότι όλοι οι κυριότεροι φορείς κινητής τηλεφωνίας στις Η.Π.Α. πωλούσαν δεδομένα τοποθεσίας σε εταιρείες τρίτων μερών, τα οποία με τη σειρά τους τα πωλούσαν σε όσους ήσαν πρόθυμοι να πληρώσουν. Οι νέες επιστολές που δημοσιεύθηκαν από την FCC δείχνουν ότι παρά το χρόνο ελέγχου και θυμού, οι αερομεταφορείς μόλις πρόσφατα τερμάτισαν αυτή την πρακτική

Γνωρίζαμε ήδη ότι οι μεταφορείς, όπως πολλές μεγάλες εταιρείες, δεν είναι αξιόπιστη. Τον Ιανουάριο ήταν σαφές ότι υπόσχεται να "κλείσει" αμέσως, "να τερματίσει", ή "να λάβει μέτρα για να σταματήσει" η μετέπειτα επιχείρηση πώλησης θέσεων ήταν, θα πούμε, στην κενή πλευρά. Όπως και οι διαβεβαιώσεις τους ότι οι υπηρεσίες αυτές παρακολουθούνται στενά – κανείς δεν φαίνεται να έχει ενοχλήσει πραγματικά να ελέγχει αν οι μεταπωλητές τρίτων έλαβαν την απαιτούμενη συγκατάθεση προτού μοιραστούν τα δεδομένα θέσης

. Ομοίως, οι αερομεταφορείς έριξαν το χρόνο τους κλείνοντας τις ρυθμίσεις (19659005) ΤοποθεσίαSmart δεν απλώς πώλησε τις τοποθεσίες κινητών τηλεφώνων, διέρρευσε τους

Η Επίτροπος της FCC, Jessica Rosenworcel, η οποία ήταν ιδιαίτερα απογοητευμένη από την πτώση και την

"Η FCC ήταν εντελώς σιωπηλός για τα δημοσιεύματα ότι για μερικές εκατοντάδες δολάρια οι σκιεροί μεσάζοντες μπορούν να πουλήσουν την τοποθεσία σας μέσα σε λίγες εκατοντάδες μέτρα με βάση τα δεδομένα του ασύρματου τηλεφώνου σας . Αυτό είναι απαράδεκτο ", έγραφε σε σημείωμα που δημοσιεύτηκε σήμερα

Για να κλείσει ένα κομμάτι, αποφάσισε να δημοσιεύσει επιστολές (PDF) από τους μεγάλους μεταφορείς που εξηγούν τις σημερινές θέσεις τους. Ευτυχώς είναι καλά νέα. Η T-Mobile γρήγορα έκανε υποσχέσεις τον περασμένο Μάιο και τον Ιούνιο του 2018, ο Διευθύνων Σύμβουλος John Legere δήλωσε σε ένα tweet ότι "προσωπικά αξιολόγησε αυτό το ζήτημα" και δεσμεύτηκε ότι η εταιρεία "δεν θα "

Αυτό φαίνεται να ήταν πριν" Η T-Mobile πραγματοποίησε μια αξιολόγηση το περασμένο καλοκαίρι για το κατά πόσον θα διατηρήσει ή θα αναδιαρθρώσει το πρόγραμμα συσσωρευτών τοποθεσίας … Τελικά αποφασίσαμε να το τερματίσουμε ". πραγματοποιήθηκε το επόμενο εξάμηνο και τελείωσε μόνο το Μάρτιο του 2019.

Η AT & T ανέστειλε αμέσως την πρόσβαση της εταιρείας Securus στις πληροφορίες θέσης, αλλά συνέχισε την παροχή σε άλλους. Κάποιος ελπίζει ότι άρχισαν τουλάχιστον τον έλεγχο σωστά. Σχεδόν ένα χρόνο αργότερα, η εταιρεία ανέφερε στην επιστολή της προς την Επίτροπο Rosenworcel ότι «υπό το πρίσμα της έκθεσης τύπου στην οποία αναφέρεστε … αποφασίσαμε τον Ιανουάριο του 2019 να επιταχύνουμε τη σταδιακή κατάργηση των υπηρεσιών αυτών. Από τις 29 Μαρτίου 2019, η AT & T σταμάτησε να μοιράζεται οποιαδήποτε δεδομένα τοποθεσίας πελατών της AT & T με τους καταμετρητές τοποθεσιών και τους παρόχους LBS. "

Η Sprint δήλωσε λίγο μετά τις αρχικές αναφορές ότι ήταν στη διαδικασία τερματισμού της τρέχουσας "Αυτή η διαδικασία φαίνεται να ήταν μακρά:

Από τις 31 Μαΐου 2019, η Sprint δεν θα συνάπτει σύμβαση με οποιονδήποτε συγκεντρωτή τοποθεσίας για να παρέχει LBS. Η Sprint αναμένει ότι μετά την 31η Μαΐου 2019, μπορεί να παρέχει υπηρεσίες LBS απευθείας σε πελάτες όπως αυτές που περιγράφονται παραπάνω [i.e. roadside assistance]αλλά δεν υπάρχουν σταθερά σχέδια αυτή τη στιγμή

Η Verizon (η μητρική εταιρεία της TechCrunch) κατάφερε να σκοτώσει συμβάσεις με τους συγκεντρωτές πολλαπλών χρήσεων LocationSmart και Zumigo τον Νοέμβριο του 2018 … εκτός από μια συγκεκριμένη περίπτωση χρήσης μέσω της πρώτης για την παροχή υπηρεσιών οδικής βοήθειας κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Αυτή η συμφωνία έληξε τον Μάρτιο.

Χρειάστηκε αρκετός χρόνος, αλλά οι μεταφορείς φαίνεται ότι τελικά ακολούθησαν το κλείσιμο των προγραμμάτων μέσω των οποίων μεταπώλησαν δεδομένα θέσης πελατών. Όλοι επεσήμαναν σε κάποιο σημείο τις πρακτικές και χρήσιμες περιπτώσεις χρήσης τέτοιων προγραμμάτων, αλλά απέτυχαν να αναλύσουν την προφανή έλλειψη εποπτείας με την οποία διεξήχθησαν. Η ευθύνη για σωστό έλεγχο των πελατών και συλλογή συγκατάθεσης χρηστών φαίνεται να έχει παραχωρηθεί πλήρως στους μεταπωλητές, οι οποίοι όπως έδειξαν οι περσινές εκθέσεις δεν έκαναν τίποτα

Τα δεδομένα θέσης είναι προφανώς πολύτιμα για τους καταναλωτές και πολλές υπηρεσίες μπορούν και πρέπει να μπορέσει να το ζητήσει – από αυτούς τους καταναλωτές . Κανείς δεν υποστηρίζει το αντίθετο. Αλλά αυτά τα σημαντικά δεδομένα σαφώς αντιμετωπίστηκαν ανεύθυνα από τους μεταφορείς και είναι πιθανό ότι η επιχείρηση συνάθροισης τοποθεσιών θα πάρει μια σκληρή στάση και όχι μια ενίσχυση της μπάντας. Πιθανότατα θα εμφανιστούν σύντομα νέες επιχειρήσεις και ρυθμίσεις – αλλά μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι και αυτοί θα απαιτήσουν στενή παρακολούθηση για να βεβαιωθείτε ότι οι μεταφορείς δεν τους επιτρέπουν να αποσυρθούν …

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link