Το BookingBug επανεκκινεί ως JRNI, καθώς ο ιδρυτής Shoosmith μεταβαίνει στον επικεφαλής αρχιτέκτονα

Το BookingBug επανεκκινεί ως JRNI, καθώς ο ιδρυτής Shoosmith μεταβαίνει στον επικεφαλής αρχιτέκτονα


Το BookingBug μια πλατφόρμα λογισμικού που σχεδιάστηκε αρχικά επειδή ο ιδρυτής του είχε πρόβλημα να συντονίσει τις ημερομηνίες για έναν αγώνα σκουός

Γεννήθηκε από το αειθαλές πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες στο προγραμματισμό προσωπικού. (19659002) Και όπως ο ίδιος ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Glenn Shoosmith μου παραδέχεται, ανακάλυψε σταδιακά ότι το όνομα BookingBug απλά δεν το έκανε (19659002) "Για πολλά χρόνια γνωρίζω ότι στην επιχείρηση δεν μπορείτε να είστε τυποποιημένοι. Δεν πρόκειται για ένα εργαλείο διαχείρισης κοινωνικών μέσων ή ένα εργαλείο προγραμματισμού ή οποιοδήποτε άλλο εργαλείο. Η εμπλοκή πελατών είναι διαφορετική. Χρειάζεστε μια ευέλικτη προσέγγιση βασισμένη στην πλατφόρμα. Πριν από πολύ καιρό βγήκαμε έξω από τον χώρο των ΜΜΕ / καταναλωτών και βρισκόμαστε τώρα σε B2B και έχουμε γίνει όλο για το ταξίδι του πελάτη. Ήταν σαφές ότι έπρεπε να αλλάξουμε το όνομά μας επειδή η ιστορία μας είχε αλλάξει », λέει.

Για το λόγο αυτό σήμερα το BookingBug επαναπροσδιορίζεται ως JRNI (αποκαλούμενο« ταξίδι »)

Η εκκίνηση μετατοπίζει επίσης εργαλεία στη διοίκηση, με νέο διευθύνοντα σύμβουλο με έδρα τη Βοστώνη. Ο νέος CEO της JRNI, ο John Federman, ένας βετεράνος SaaS με βαθιές ρίζες στις βιομηχανίες λιανικών και χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, εντάχθηκε από το Webcollage, μια πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου που βασίζεται σε cloud για τη δημοσίευση πλούσιων πληροφοριών προϊόντων και syndication σε καταστήματα λιανικής σε παγκόσμιο επίπεδο. στην πλατφόρμα Syndigo. Εξυπηρετεί επίσης ως σύμβουλος της Salsify στη Βοστώνη και βρίσκεται στο διοικητικό συμβούλιο της T-Ink της Νέας Υόρκης

. "Οι εταιρείες προσπαθούν να αξιοποιήσουν κάθε αλληλεπίδραση πελατών για μέγιστη μετατροπή", λέει ο Federman. "Με τόσο μεγάλη δραστηριότητα έρευνας και αγοράς που ξεκινάει online, η ικανότητα του JRNI να καθοδηγεί προοπτικές και πελάτες από τον Ιστό σε μια φυσική τοποθεσία ή σε οποιοδήποτε κανάλι σε όλο το ταξίδι τους είναι μια συναρπαστική προοπτική. Είμαι ενθουσιασμένος που εντάχτηκα σε μια τέτοια δυναμική εταιρεία αυτή τη στιγμή. "

Ο Shoosmith εντάσσεται τώρα στο ρόλο του αρχιτέκτονα αρχιτέκτονα, αλλά μου τόνισε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι παίρνει ένα πίσω κάθισμα. Ο ρόλος του Shoosmith θα επικεντρωθεί σε αυτό που ονομάζει «πάθος» του: το κτίριο

Το νέο JRNI θα συνεχίσει να προσφέρει τα ραντεβού, τα γεγονότα και τις ουρές εφαρμογών μαζί με προϊόντα που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους οργανισμούς να μεταφέρουν στο διαδίκτυο

Η ιδέα πίσω από την πλατφόρμα της είναι να επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, σε απευθείας σύνδεση σε offline και σε διάφορες γραμμές επιχειρήσεων, παρέχοντας ταυτόχρονα 360 ° θέα του πλήρους ταξιδιού του πελάτη

Με 20 εκατομμύρια δολάρια που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι σήμερα και με αμερικανούς επενδυτές σε μεγάλο βαθμό, ο Shoosmith αναφέρει ότι η JRNI θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες της στις ΗΠΑ και αυτό προσθέτει στην ιστορία της ως παγκόσμια εταιρεία με γραφεία όχι στη Βοστώνη, το Λονδίνο και το Σίδνεϊ

. οι εταιρείες επιθυμούν να αγοράσουν από εταιρείες στις ΗΠΑ, έτσι αυτό μας βοηθάει πάρα πολύ όταν αντιμετωπίζουμε την αμερικανική αγορά. Εμείς επίσης σκόπιμα ανεβάσαμε τη Σειρά Γ στις ΗΠΑ για αυτόν τον λόγο, και στη Βοστώνη, όχι στο Σαν Φρανσίσκο. Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις του Ηνωμένου Βασιλείου μπορούν να γίνουν υπερβολικά εμμονή με το Silicon Valley, όταν στην πράξη είναι πολύ ευκολότερο να διοργανώσουμε μια εταιρεία με αμερικανική βάση στην Ανατολική Ακτή, όπως είχαμε κάνει ", δήλωσε ο Shoosmith

" Έχουμε τη φιλοδοξία να οικοδομήσουμε πολύ μεγαλύτερη πλατφόρμα – κάτι πιο κοντά στο είδος της επιχείρησης Salesforce ή της Oracle ", πρόσθεσε.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.