Η Spotify δοκιμάζει τη δική της έκδοση ιστοριών που ονομάζεται 'Storyline'

Η Spotify δοκιμάζει τη δική της έκδοση ιστοριών που ονομάζεται 'Storyline'


Η Spotify δοκιμάζει τη δική της έκδοση ιστοριών – το μορφότυπο κοινής χρήσης που χρησιμοποιείται από τις κοινωνικές εφαρμογές όπως το Snapchat και το Instagram και από τότε έχει φτάσει σε άλλες εφαρμογές όπως το Facebook YouTube WhatsApp και άλλα. Στην περίπτωση του Spotify, δεν ονομάζεται "Ιστορίες", αλλά μάλλον "Ιστορία" και η εστίαση είναι στο να επιτρέπεται στους καλλιτέχνες να μοιράζονται τις δικές τους ιδέες, έμπνευση, λεπτομέρειες σχετικά με τη δημιουργική τους διαδικασία ή άλλες έννοιες πίσω από τη μουσική

κάτι παρόμοιο με αυτό που προσφέρει σήμερα το Spotify's "Behind the Lyrics". Αλλά αντί για αναδυόμενες κάρτες που φορτώνουν το χρόνο με τη μουσική, το Spotify Storyline είναι πολύ μια ιστορία που μοιάζει με εμπειρία όπου οι χρήστες χτυπούν τις διάφορες οθόνες με το δικό τους ρυθμό και όπου οι οριζόντιες γραμμές στην κορυφή δείχνουν πόσες οθόνες περιμένουν ακόμα

Συγκριτικά, το "Behind the Lyrics" τραβάει αυτό το είδος πληροφοριών από τον συνεργάτη του Spotify, το Genius – και το Genius δεν κάνει πάντα τα πράγματα σωστά. Αυτό, στην πραγματικότητα, ήταν η αιτία κάποιου θορυβώδους πρόσφατα, όταν ο τραγουδιστής της Paramore Hayley Williams πήρε στο Twitter να φωνάξει στο Spotify για την εκτέλεση "ξεπερασμένων γεγονότων" στο "Behind the Lyrics" – κάτι που είπε ότι η διοικητική του ομάδα είχε προσπαθήσει να αλλάξει για ένα χρόνο

Μετά το τιτίβισμα του πήγε ιογενές, ο Genius έφτασε να βοηθήσει. Αλλά μετά το συμβάν, οι οπαδοί της μουσικής επεσήμαναν και άλλες ανακρίβειες στο "Behind the Lyrics", συμπεριλαμβανομένων των παρανομημένων γεγονότων για το τραγούδι "Jumpsuit" των 21 πιλότων και το "Yosemite" του Travis Scott

Για το Spotify, μια πιθανή λύση στο πρόβλημα αυτό θα μπορούσε να είναι να επιτρέπεται στους καλλιτέχνες και στις ομάδες διαχείρισης τους να παίρνουν τον έλεγχο του τι εμφανίζεται καθώς παίζει το τραγούδι – ενώ υιοθετεί τη δημοφιλή μορφή Stories στη διαδικασία. Αλλά τώρα, το χαρακτηριστικό Storyline εμφανίζεται στο πάνω από το "Behind the Lyrics" το οποίο είναι λίγο παράξενο και συγχέοντας

Καταλαβαίνουμε ότι το Storyline είναι μόνο μια δοκιμή προς το παρόν για iOS και Android, αλλά όχι επιφάνεια εργασίας. Είναι διαθέσιμη στις Η.Π.Α. και σε άλλες αγορές, αλλά ο Spotify δεν σχολιάζει ποιος μπορεί να δει τη δοκιμασία αυτή τη στιγμή ή πού.

Εάν είστε μέρος της ομάδας δοκιμών, μπορείτε θα δείτε μια ένδειξη στο κάτω μέρος της οθόνης που σας ειδοποιεί για το πρόσθετο περιεχόμενο. Στη συνέχεια, μπορείτε να σπρώξετε προς τα πάνω οπουδήποτε στην οθόνη που δεν είναι κουμπί για να αποκαλύψετε την ιστορία και να αρχίσετε να παίζετε. Οι ιστορίες μπορεί να περιέχουν στίχους, κείμενο ή εικόνες.

Προς το παρόν, δεν υπάρχει άμεσος τρόπος για οποιονδήποτε καλλιτέχνη ή ομάδα διαχείρισης να συνεισφέρει στην ιστορία. Οι συμμετέχοντες συνεργάζονται άμεσα με την Spotify. Αλλά δεν θα ήταν παράλογο να σκεφτεί κανείς ότι το χαρακτηριστικό θα μπορούσε να είναι κάτι που ενσωματώνεται στο Πλαίσιο του Spotify Artist στο μέλλον αν αποδειχθεί ότι προσφέρει το είδος της θετικής εμπλοκής που ελπίζει να δει ο Spotify

Το χαρακτηριστικό, αν ξεκινήσει, θα έδινε στο Spotify το δικό του είδος αρχικού περιεχομένου – μια περιοχή που δεν είχε πάει τόσο καλά στο παρελθόν όταν η Spotify παράγει για παράδειγμα τα δικά της πρωτότυπα βίντεο. Και θα ήταν καλύτερο να εξυπηρετήσει το νεότερο δημογραφικό του Spotify που ήδη κατανοεί και χρησιμοποιεί τακτικά Ιστορίες σε άλλες κοινωνικές εφαρμογές. Το Android Police ήταν η πρώτη που είδε τις ειδήσεις (μέσω Reddit βρήκε ότι ήταν ζωντανός σε μια χούφτα τραγουδιών που περιλάμβαναν τον "Sucker" του Jonas Brothers και αρκετούς από τον Billie Eilish ("Bad Guy", "Bury a Friend", "When the Party's Over", "Wish You were Gay" καταλαβαίνω ότι εμφανίζεται στο "Love Me Less" της MAX. Επιπλέον, οι χρήστες Reddit ισχυρίζονται ότι έχουν δει σε αυτό 2 Chainz "Forgiven," The Beaches "Snake Tongue, και άλλοι

Η Spotify επιβεβαίωσε στο TechCrunch ότι δοκιμάζει Storyline σε μια σύντομη δήλωση

«Πάντα δοκιμάζουμε νέους τρόπους για να δημιουργήσουμε καλύτερες εμπειρίες για περισσότερους χρήστες», είπε ένας εκπρόσωπος, όταν ρωτήθηκε για το χαρακτηριστικό. Η εταιρεία δεν έδωσε καμία πληροφορία σχετικά με το πότε θα κυκλοφορούσε ευρύτερα.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.