Η Hotstar, η ινδική υπηρεσία ροής της Disney, θέτει νέα παγκόσμια ρεκόρ για ζωντανή τηλεθέαση

Η Hotstar, η ινδική υπηρεσία ροής της Disney, θέτει νέα παγκόσμια ρεκόρ για ζωντανή τηλεθέαση


Η ινδική τηλεοπτική εκπομπή Hotstar, η οποία ανήκει στην Disney, σήμερα θέτει ένα νέο παγκόσμιο κριτήριο για τον αριθμό των ατόμων που μπορεί να κάνει μια υπηρεσία OTT σε μια ζωντανή εκδήλωση

Περίπου 18,6 εκατομμύρια χρήστες συντονιστούν ταυτόχρονα στην ιστοσελίδα του Hotstar και στην εφαρμογή το αποφασιστικό παιχνίδι της 12ης διοργάνωσης του πρωταθλήματος κρίκετ της Ινδικής Πρέμιερ Λιγκ (IPL). Ο γίγαντας streaming, ο οποίος ανταγωνίζεται τον Netflix και τον Amazon στην Ινδία έσπασε το δικό του "παγκόσμιο καλύτερο" 10,3 εκατομμύρια ταυτόχρονα ορόσημο που είχε θέσει πέρυσι. 10 εκατομμύρια ταυτόχρονα τηλεθεατές σημειώνουν αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της φετινής περιόδου 51 ημερών IPL. Περισσότεροι από 12,7 εκατομμύρια θεατές συσπειρώθηκαν για να παρακολουθήσουν ένα παλαιότερο παιχνίδι στο τουρνουά (μεταξύ των Royal Challengers Bangalore και των Ινδιάνων του Βομβάη), δήλωσε ένας εκπρόσωπος της τετραετούς υπηρεσίας. Στα μέσα Απριλίου, η Hotstar είπε ότι η σειρά κρίκετ είχε ήδη συγκεντρώσει συνολικά 267 εκατομμύρια τηλεθεατές, δημιουργώντας ένα νέο ρεκόρ για το streamer. (19459011]

Οι φίλαθλοι των Ινδιάνων της Βομβάης γιορτάζουν τη νίκη της ομάδας τους εναντίον της Chennai Super Kings στο τουρνουά για το κρίκετ της IPL στην Ινδία

[19659002] Αυτά τα αριθμητικά στοιχεία που προέρχονται από την Ινδία, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του Διαδικτύου είναι εκπληκτικά, τουλάχιστον. Συγκριτικά, το ζωντανό ρεύμα του skydiver Felix Baumgartner του 2012, το άλμα από το κοντινό χώρο στην επιφάνεια της Γης παραμένει το βίντεο που βλέπει πιο ταυτόχρονα στο YouTube. Έχει συγκεντρώσει περίπου 8 εκατομμύρια ταυτόχρονους θεατές. Το ζωντανό τηλεθεατικό του βασιλικού γάμου μεταξύ του Πρίγκιπα Χάρι και του Meghan Markle ήταν επίσης ένα blip σε σύγκριση .

Ως Netflix και Amazon οι Ινδοί του θέλγητρα η Hotstar και η τοπική μητρική της εταιρεία Star India έχουν επικεντρωθεί επιθετικά στη διασφάλιση δικαιωμάτων εκπομπής και συνεχούς ροής σε διάφορες σειρές κρίκετ.

Το 2017, η Star India, που ανήκει τότε στο 21st Century Fox, εξασφάλισε δικαιώματα εκπομπής και ροής τουρνουά IPL για κρίκετ για πέντε χρόνια για ένα άθροισμα περίπου 2,5 δολάρια δισεκατομμύριο. Το Facebook συμμετείχε επίσης στην προσφορά, προσφέροντας βόρεια των 600 εκατομμυρίων δολαρίων για streaming. (Η Star India ήταν μέρος της επιχείρησης του 21ου αιώνα Fox, που η Disney εξαγόρασε για $ 71,3 δισ. νωρίτερα αυτό το έτος.)

Αυτό το στοίχημα έχει εξοφλήσει σε μεγάλο βαθμό. Η Hotstar δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι η υπηρεσία της έχει συγκεντρώσει 300 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, από 150 εκατομμύρια που είχε αναφέρει πέρυσι. Σε σύγκριση, τόσο η Netflix όσο και η Amazon Prime Video έχουν λιγότερα από 30 εκατομμύρια συνδρομητές στην Ινδία, σύμφωνα με εκτιμήσεις της βιομηχανίας.

Τα τελευταία δύο χρόνια, η Hotstar επεκτάθηκε σε τρεις διεθνείς αγορές – τις ΗΠΑ, τον Καναδά και, UK – για να κυνηγήσουν νέα ακροατήρια. Η υπηρεσία streaming ελπίζει να προσελκύσει Ινδούς που ζουν στο εξωτερικό και όποιος άλλος ενδιαφέρεται για κινηματογραφικές ταινίες Bollywood και κρίκετ, ο Ipsita Dasgupta, πρόεδρος των διεθνών δραστηριοτήτων της Hotstar, δήλωσε σε συνέντευξή του στο TechCrunch

Η υπηρεσία streaming σχεδιάζει να εισέλθει στη Σρι Λάνκα του Πακιστάν , Το Νεπάλ, τη Μέση Ανατολή, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία στα επόμενα τρίμηνα, δήλωσε ο Dasgupta.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το Hotstar έχει μια σαφή πορεία μπροστά. Σύμφωνα με διάφορες εκτιμήσεις, η υπηρεσία συνεχούς ροής εμφανίζει συνήθως μια απότομη πτώση στη βάση χρηστών της μετά την ολοκλήρωση μιας εποχής IPL.

Η υπηρεσία streaming που υποστηρίζεται από διαφημίσεις προσφέρει περίπου το 80 τοις εκατό του καταλόγου περιεχομένων της – η οποία περιλαμβάνει τίτλους που παράγονται από την Star India, καθώς και παρουσιάσεις και ταινίες κοινοπρακτικά από τους διεθνείς εταίρους HBO, ABC και Showtime μεταξύ άλλων – χωρίς κόστος για τους χρήστες. Ένα από τα πιο δημοφιλή διεθνή shows στην πλατφόρμα, το "Game of Thrones", θα τελειώσει και σύντομα.

Το επερχόμενο τουρνουά κρίκετ του Παγκοσμίου Κυπέλλου, το οποίο η Hotstar θα ρέει στην Ινδία, θα βοηθήσει να αποφύγει τον μεγάλο πονοκέφαλο για κάποια στιγμή . Εν τω μεταξύ, η υπηρεσία επιδεινώνει επιθετικά την αρχική της παρουσίαση στο εθνικό έθνος. Μια από τις συναυλίες είναι ένα remake του δημοφιλούς BBC / NBC "The Office."

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link