Το Factmata υποστηρίζεται από το Eyeo, κατασκευαστής του Adblock Plus, και αναλαμβάνει την εφαρμογή Trusted News

Το Factmata υποστηρίζεται από το Eyeo, κατασκευαστής του Adblock Plus, και αναλαμβάνει την εφαρμογή Trusted News


Η "ψεύτικη είδηση" – το περιεχόμενο ειδήσεων που είτε παραπλανά τους ανθρώπους με μισές αλήθειες, είτε απλά ψέματα – έχει γίνει ένα μόνιμο προσάρτημα του Διαδικτύου. Τώρα, καθώς οι πλατφόρμες τεχνολογίας και μέσων ενημέρωσης συνεχίζουν να αναζητούν τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισής τους, Factmata – μια εκκίνηση του Λονδίνου που υποστηρίζεται από Biz Stone, Craig Newmark, Mark Cuban, Mark Pincus και πολλά άλλα. ανιχνεύσει όταν μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες online – αναγγέλλει έναν νέο επενδυτή και εταιρική σχέση που θα το δουν να επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής του.

Η εταιρεία εισπράττει μια επένδυση από το eyeo την εταιρεία πίσω από την Adblock Plus, και ένα μέρος της, η Factmata αναλαμβάνει τη λειτουργία του η επέκταση του Chrome που κυκλοφόρησε το προηγούμενο έτος για να δώσει ώθηση σε εκείνους που περιηγούνται στο περιεχόμενο στο διαδίκτυο για να δείξουν εάν μια ιστορία

Ο Dhruv Ghulati, ο διευθύνων σύμβουλος της Factmata, ο οποίος ίδρυσε την εταιρεία με τον Sebastian Riedel, και ο Ανδρέας Βλάχος (η άλλη εκκίνηση της Floyd Bloomsbury AI, έτος ) – είπε ότι οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν. Πρόσθεσε ότι το "eyeo επενδύει τόσο τα μετρητά όσο και το περιουσιακό στοιχείο" και ότι "είναι ένα σημαντικό ποσό που μας βοηθάει στρατηγικά να επιταχύνουμε την ανάπτυξη." Σημειώνει ότι το Factmata δεν έχει ακόμη συγκεντρώσει χρήματα από οποιαδήποτε VCs

Οι αξιόπιστες ειδήσεις σήμερα – ένα παράδειγμα του πώς φαίνεται στο παραπάνω screenshot – έχουν "δεκάδες χιλιάδες" χρηστών, δήλωσε ο Ghulati και ο στόχος θα είναι να συνεχίσουν να αναπτύσσονται και να παίρνουν αυτούς τους αριθμούς στο επόμενο επίπεδο, εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες αλλάζοντας το προϊόν. Το σχέδιο θα είναι η δημιουργία επεκτάσεων για άλλα προγράμματα περιήγησης – "Μπορείτε να φανταστείτε αρκετές πλατφόρμες σε μηχανές αναζήτησης (π.χ. Brave) (π.χ. Mozilla), οι εταιρείες φιλοξενίας (π.χ. Cloudflare) θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται, αλλά δεν έχουμε ακόμα συζητήσεις ", Δήλωσε ο ίδιος, καθώς και να επεκτείνει αυτό που προσφέρει η Trusted News

" Ο στόχος … είναι να γίνει πολύ πιο διαδραστικός όπου οι χρήστες μπορούν να εμπλακούν στη διαδικασία αξιολόγησης των άρθρων ", ανέφερε. "Βρήκαμε ότι οι νέοι, ειδικά εκπληκτικά, θέλουν πραγματικά να συμμετάσχουν στη συζήτηση σχετικά με το πώς γράφεται ένα άρθρο με άλλους και να συμμετέχουν σε συστήματα διαβάθμισης, αντί να δίνουν απλώς μια αξιοπιστία".

Ο Ghulati δήλωσε ότι η απόφαση του eyeo να αποχωρήσει Το τρέξιμο των Trusted News στην Factmata ήταν μια περίπτωση αλόγων για μαθήματα

"Μας το δίνουν σε αντάλλαγμα για ένα στοίχημα γιατί είμαστε η πιο κατάλληλη και πιο εστιασμένη εταιρεία κατανόησης της φυσικής γλώσσας για να την χρησιμοποιήσουμε και να προχωρήσουμε γρήγορα ", είπε. "Για το Factmata συνεργαζόμαστε με μια εταιρεία που έχει αποδεδειγμένη ικανότητα να παράγει μεγάλη, αφοσιωμένη ανάπτυξη στην κοινότητα."

"Όπως το βλέμμα και το Adblock Plus προστατεύουν τους χρήστες από επιβλαβείς, ενοχλητικές διαφημίσεις, Τα Factmata και τα Trusted News μας φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά σε ένα ασφαλέστερο και πιο διαφανές διαδίκτυο. Το περιεχόμενο που είναι επιβλαβές παίρνει σημαία αυτόματα, δίνοντας στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο σε τι είδους περιεχόμενο εμπιστεύονται και θέλουν να διαβάσουν ", δήλωσε ο Till Faida, CEO και συνιδρυτής, eyeo, σε μια δήλωση.

Το Factmata έχει ήδη αρχίσει να σκέφτεται πώς μπορεί να βάλει κάποια από τη δική του τεχνολογία στο προϊόν, για παράδειγμα με την προσθήκη στους οκτώ αλγορίθμους ανίχνευσης που έχει κατασκευάσει (αναλυτικά στο screenshot παραπάνω που περιλαμβάνουν clickbait, ομιλία μίσους, ρατσισμό κ.λπ.) . Ο Ghulati πρόσθεσε ότι θα αλλάξει τον τρόπο που η Trusted News αναζητά πληροφορίες. Μέχρι τώρα, χρησιμοποίησε ένα εργαλείο από το MetaCert για να τροφοδοτήσει την εφαρμογή, μια βάση δεδομένων με πληροφορίες που χρησιμοποιούνται για να προσφέρουμε μια κατεύθυνση στην προκατάληψη

"Θα αντικαταστήσουμε το MetaCert και θα κάνουμε το σύστημα να λειτουργεί σε επίπεδο περιεχομένου και όχι σε λίστα με τη χρήση της μηχανικής μάθησης ", ανέφερε, σημειώνοντας επίσης ότι το Factmata σχεδιάζει να προσθέσει και άλλα μηνύματα" πέρα ​​από το αν το περιεχόμενο είναι πολιτικά υπερπαραμετρημένο ή μίσος μίσους και άλλα πράγματα όπως αν είναι φευγαλέα, μονόπλευρα και ή θα μπορούσαν να θεωρηθούν αμφιλεγόμενος. "Δεν θα αναπτύξουμε τίποτα στην εφαρμογή μέχρι να φτάσει το 90% της ακρίβειας", δήλωσε ο Ghulati. "Ας ελπίσουμε ότι από εκεί, οι άνθρωποι θα το καταστήσουν ακριβέστερο, σύμφωνα με μια δημόσια δοκιμαστική σειρά που θα διαθέσουμε για όλα τα σήματα."

Ο ίδιος ο Ghulati είναι ειδικός μηχανικός μάθησης και ενώ δεν έχουμε ακούσει πολλά από το Factmata το τελευταίο έτος , ένα μέρος αυτού είναι πιθανό επειδή η οικοδόμηση μιας πλατφόρμας από την αρχή για να ανιχνεύσει ένα πρόβλημα που φαίνεται να έχει ατελείωτα πλοκάμια (όπως το ίδιο το διαδίκτυο) μπορεί να είναι μια πρόκληση (ακριβώς όπως το Facebook, το οποίο είναι βαριά διαθέσιμο και εξακολουθεί να φαίνεται ότι αφήνει τα πράγματα να γλιστρήσουν) .

Είπε ότι οι οκτώ αλγόριθμοι που έχει χτιστεί "λειτουργούν καλά" – που πιο συγκεκριμένα είπε ότι βαθμολογούν με ακρίβεια πάνω από 90 τοις εκατό στις αξιολογήσεις Factmata για τα άρθρα ειδήσεων αγγλικής γλώσσας. Εν τω μεταξύ έχει γίνει ο εξευγενισμός των αλγορίθμων σε σύντομο περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τις μεταγραφές βίντεο του YouTube, τα Tweets, τις αναρτήσεις ιστολογίου και μια κίνηση για την προσθήκη περισσότερων γλωσσών, ξεκινώντας από τα γαλλικά

"Τα αποτελέσματα είναι ελπιδοφόρα για τους διευρυμένους τύπους περιεχομένου. αναπτύσσοντας ιδιόκτητες τεχνικές που επιτρέπουν στα μοντέλα να γενικεύουν μεταξύ των τομέων ", ανέφερε.

Η Factmata συνεργάζεται επίσης με τις ανταλλαγές διαφημίσεων – όπως σημειώσαμε πότε η Factmata συγκέντρωσε για πρώτη φορά $ 1 εκατομμύριο αυτό ήταν ένα από τα μεγάλα σύνορα που θέλησε να αντιμετωπίσει, δεδομένου ότι τα δίκτυα διαφημίσεων χρησιμοποιούνται τόσο συχνά για τη διάδοση ψευδών πληροφοριών. Έχουν ολοκληρωθεί μελέτες περιπτώσεων με 14 μεγάλες ανταλλαγές διαφημίσεων, SSP και DSP και διαπίστωσαν ότι μέχρι 4,92 τοις εκατό ενός δείγματος σελίδων που εξυπηρετούνται σε ορισμένες ανταλλαγές διαφημίσεων περιέχουν υψηλά επίπεδα ρητορικής μίσους ή υπερπαραγωγικής γλώσσας "παρόλο που θεωρούσαν ότι ήταν καθαρά χρησιμοποιώντας ένα πλήθος εξεζητημένων εργαλείων με μεγαλύτερες ομάδες από εμάς. "

" Αυτό για εμάς μας έδειξε ότι υπάρχει πολύς τύπος γλώσσας εκεί έξω που χρηματοδοτείται ακούσια από εμπορικά σήματα ", σημείωσε

. συγκεντρώνουν περισσότερα στοιχεία εκπαίδευσης για να βοηθήσουν στην ταξινόμηση του περιεχομένου, δουλεύοντας με ανθρώπους που είναι "ειδικοί στους τομείς της μίσους του μίσους ή της δημοσιογραφικής προκατάληψης." Είπε ότι το Factmata "έχει αποδείξει την υπόθεσή μας για τη χρήση" εξειδικευμένου AI " είναι όμως υποκειμενικά ". Αλλά αυτό συμβαίνει με τους ανθρώπους: η χρήση εμπειρογνωμόνων οδηγεί σε ποσοστά συμφωνίας μεταξύ των σχολείων πάνω από 68 τοις εκατό, ενώ χρησιμοποιώντας μη εμπειρογνώμονες τη συμφωνία για το τι είναι ή δεν είναι απαίτηση ή τι εγώ "Η συμφωνία eyeo μαζί με άλλες εμπορικές συνεργασίες στις οποίες εργαζόμαστε είναι ένα σημάδι: αν και το σύστημα δεν είναι 100 τοις εκατό ακριβές ακόμα, μέσα σε ένα έτος κατασκευής και δοκιμής μας tech είναι έτοιμος να ξεκινήσει την εμπορευματοποίηση ", πρόσθεσε ο Ghulati

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.