Το Facebook ενημερώνει τις οδηγίες του βίντεο για την προώθηση του αυθεντικού περιεχομένου, της πιστής και αφοσιωμένης τηλεθέασης

Το Facebook ενημερώνει τις οδηγίες του βίντεο για την προώθηση του αυθεντικού περιεχομένου, της πιστής και αφοσιωμένης τηλεθέασης


Το Facebook σήμερα ανακοίνωσε μια σειρά αλλαγών στον τρόπο ταξινόμησης των βίντεο στο κοινωνικό του δίκτυο, το οποίο καθορίζει πόσο ευρέως διανέμονται. Σύμφωνα με τις ενημερωμένες οδηγίες, το Facebook θα δώσει προτεραιότητα στα βίντεο που επικεντρώνονται στο πρωτότυπο περιεχόμενο, εκείνα όπου οι χρήστες ασχολούνται για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα και εκείνα όπου οι χρήστες επιστρέφουν επανειλημμένα για να παρακολουθήσουν περισσότερα

Η εταιρεία θέλει να διαθέτει πιο υψηλής ποιότητας βίντεο, και λιγότερα από εκείνα που χαρακτηρίζουν "uniginal ή αντικανονικό περιεχόμενο" από άλλες πηγές όπου υπάρχει μικρή προστιθέμενη αξία, λέει. Αυτό φαίνεται να υποδηλώνει ένα κομμάτι της καταστολής των παραγωγικών μιμίνων βίντεο – εκείνων που ανυψώνουν το περιεχόμενο κάποιου άλλου (μερικές φορές χωρίς την κατάλληλη πίστωση) και στη συνέχεια το δημοσιεύουν στη δική τους σελίδα για να εισπράξουν μετρητά.

Το Facebook λέει ότι πρόκειται επίσης να υποτιμήσει τα βίντεο από τις σελίδες που εμπλέκονται στο Σχέδια κοινής χρήσης Πρόκειται για προγράμματα που εκτελούνται από αντιευθυντικά εργοστάσια περιεχομένου που αποζημιώνουν άλλους ιδιοκτήτες σελίδων για την ανάρτηση περιεχομένου και την προβολή διαφημίσεων για την προβολή τους.

Επιπλέον, το Facebook θα ανταμείψει βίντεο που έχουν πιο αφοσιωμένη και πιστή βάση

Πριν, το Facebook ενθάρρυνε το βίντεο τους δημιουργούς να παρακολουθούν τους θεατές τους για τουλάχιστον ένα λεπτό. Πηγαίνοντας προς τα εμπρός, θα προσθέσει ενεργό βάρος στην κατάταξη σε εκείνα τα βίντεο στα οποία οι θεατές παρακολουθούν τουλάχιστον τρία λεπτά

Και θα ανταμείψει βίντεο όπου οι θεατές επανειλημμένα επιστρέφουν για να παρακολουθήσουν την εβδομάδα μετά από την εβδομάδα

Ο στόχος με τις αλλαγές είναι να προωθήσει τα βίντεο που εκτιμούν οι άνθρωποι, λέει η εταιρεία, βοηθώντας παράλληλα τους μεγάλους δημιουργούς βίντεο να φτάσουν σε περισσότερους ανθρώπους σε όλο το κοινωνικό δίκτυο χάρη στη βελτιωμένη διανομή.

Οι αλλαγές έρχονται σε μια εποχή που η προσπάθεια βίντεο του Facebook, το Facebook Watch αυξανόμενος ανταγωνισμός για το χρόνο και το ενδιαφέρον των θεατών από μια σειρά παικτών, όπως η υπηρεσία Apple TV +, καθώς και ο αριθμός των θέσεων για δωρεάν παρακολούθηση περιεχομένου όπως το The Roku Channel ή το IMDb του Amazon. , φυσικά, το YouTube. Και σύντομα, η πολυαναμενόμενη υπηρεσία συνεχούς ροής από τη Disney θα φάνε και σε περισσότερους θεατές.

Το Facebook Watch έχει επίσης χτυπήσει για χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο συγκριτικά με νεοφερμένους όπως η Apple TV +, η οποία έχει υπογράψει μεγάλα ονόματα όπως Spielberg, Witherspoon και Oprah. Εν τω μεταξύ, το Facebook Watch έχει επικεντρωθεί σε πράγματα όπως το MTV's The Real World ή Buffy ξαναρχίζει από την άποψη του περιεχομένου του "premium"

θα γίνει δωρεάν και θα υποστηριχθεί με την πάροδο του χρόνου, το Facebook χρειάστηκε να συνεχίσει να κάνει το δικό του video site λιγότερο γεμάτο με μνήμες και πιο συναρπαστικό από πριν. Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο εάν προωθεί βίντεο όταν πληρούν συγκεκριμένα κατώτατα όρια ποιότητας – πράγμα που οι στόχοι αυτοί κατευθύνουν

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.