Ένας ελεγκτής Xbox με ενσωματωμένη οθόνη Braille είναι το τελευταίο παιχνίδι προσβασιμότητας παιχνιδιών της Microsoft

Ένας ελεγκτής Xbox με ενσωματωμένη οθόνη Braille είναι το τελευταίο παιχνίδι προσβασιμότητας παιχνιδιών της Microsoft


Η Microsoft έχει επικεντρωθεί στην προσβασιμότητα στα παιχνίδια πρόσφατα, με τον πιο καταφανή τρόπο με τον εκπληκτικό Adaptive Controller και ένα νέο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας υποδηλώνει έναν άλλο τρόπο με τον οποίο η εταιρεία μπορεί να φιλοξενήσει άτομα με ειδικές ανάγκες: ενσωματωμένη οθόνη Braille

Όπως μπορείτε να περιμένετε, είναι ήδη αρκετά δύσκολο για έναν παίκτη με προβλήματα όρασης να παίξει μερικά παιχνίδια και αν και αυτή η δυσκολία δεν μπορεί να μετριαστεί εξ ολοκλήρου, υπάρχουν σίγουρα πράγματα που αξίζει να κάνετε. Παραδείγματος χάριν: το κείμενο στην οθόνη που βλέπουν οι άνθρωποι που θεωρούν δεδομένους, τεκμηριώνουν την κατάσταση των παικτών, τα στοιχεία, τον ηλεκτρονικό διάλογο ή τις οδηγίες – πώς θα μπορούσαν να διαβαστούν από έναν παίκτη με χαμηλή οπτική που θα μπορούσε να πλοηγηθεί με άλλο τρόπο στον κόσμο των παιχνιδιών

Σε πολλές περιπτώσεις ένας αναγνώστης οθόνης είναι αυτό που ένας χρήστης με προβλήματα όρασης θα χρησιμοποιήσει για να αλληλεπιδράσει με αυτό το είδος δεδομένων, αλλά συχνά το κείμενο μεταδίδεται σε αυτά σε μορφή ήχου, είναι πολύ λιγότερο ελκυστική μια επιλογή όταν είστε στο παιχνίδι. Ποιος θέλει να έχει μια φωνή στον υπολογιστή να διαβάζει τα επίπεδα των πανοπλιών σου και την επιβάρυνση των αποθεμάτων ενώ προσπαθείς να πάρεις το περιβάλλον;

Υπάρχουν ήδη κάποια αξεσουάρ οθόνης Braille για κάτι τέτοιο, αλλά δεν υπάρχει τίποτα σαν να έχει άμεση υποστήριξη από τον σχεδιαστή της κονσόλας σας, και αυτό έδειξε η Microsoft με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για έναν ελεγκτή με δυνατότητα Braille. Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκε πέρυσι και πρόσφατα έγινε δημόσιος και σύντομα εντοπίστηκε από τη γερμανική τεχνολογική ιστοσελίδα Let's Go Digital ; δεν έχουν υπάρξει επίσημες ανακοινώσεις, αν και το χρονοδιάγραμμα είναι ευνοϊκό για μια αποκάλυψη E3. Ότι τα εν λόγω διπλώματα ευρεσιτεχνίας δεν αντιπροσωπεύουν απαραιτήτως πραγματικά προϊόντα σε εξέλιξη, αν και σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι αξίζει να τονιστεί ανεξάρτητα.

Ο ελεγκτής Braille, όπως αναφέρεται στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, μοιάζει πολύ με ένα συνηθισμένο gamepad Xbox One, στο πίσω μέρος φαίνεται ότι υπάρχει ένα είδος ρομποτικού εντόμου που βγαίνει από αυτό. Αυτή είναι η οθόνη Braille, η οποία αποτελείται από ένα τετράγωνο πλέγμα που αναπαράγει μηχανικά τις ανωμαλίες που οι παίκτες μπορούν να τρέξουν τα δάχτυλά τους και ένα σετ ανταλλασσόμενων πελμάτων που επιτρέπουν τόσο την είσοδο όσο και την έξοδο Τα έξι κουτάκια αντιστοιχούν στις θέσεις των έξι σημείων σε χαρακτήρα Braille και ο χρήστης μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για να χορδές ή να εισάγει κείμενο με αυτό τον τρόπο ή για να λαμβάνει μηνύματα κειμένου χωρίς να μετακινεί τα δάχτυλά τους από τα κουπιά. Φυσικά, οι μηχανισμοί θα μπορούσαν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή απτικών ανατροφοδοτήσεων άλλων τύπων, όπως κατευθυντικών δεικτών ή περιβαλλοντικών επιδράσεων όπως κούνημα οθόνης. (19659003) Φυσικά αυτό σημαίνει ότι τα παιχνίδια θα χρειαστούν (και όλο και περισσότερο συμπεριλαμβάνουν) ένα στρώμα μεταδεδομένων για αυτό το είδος μετατροπής του οπτικού ήχου σε ακουστικό και αντίστροφα, μεταξύ πολλών άλλων προβλημάτων για τους παίκτες με αναπηρίες. Είναι στο μυαλό όλων, αλλά η Microsoft και το Xbox μοιάζουν να παίρνουν πιο συγκεκριμένα βήματα από ό, τι τα υπόλοιπα, έτσι kudos σε αυτά για αυτό. Ας ελπίσουμε ότι η ηγεσία τους σε αυτόν τον χώρο θα βοηθήσει να πείσουν άλλους προγραμματιστές και κατασκευαστές να συμμετάσχουν.

Θα φροντίσουμε να ρωτήσουμε την ομάδα του Xbox για τα σχέδιά τους για τον σχεδιασμό αυτού του ελεγκτή και για άλλες βελτιώσεις προσβασιμότητας όταν μιλάμε μαζί τους στην E3 τον Ιούνιο

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.