Η CBS αναφέρει ότι οι υπηρεσίες ροής και το Super Bowl την βοήθησαν να επιτύχει ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο

Η CBS αναφέρει ότι οι υπηρεσίες ροής και το Super Bowl την βοήθησαν να επιτύχει ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο


Η CBS αναγνώρισε τις υπηρεσίες ροής απευθείας από τον καταναλωτή για να επιτύχει διψήφιο ρυθμό αύξησης των εσόδων και τα τριμηνιαία έσοδα ρεκόρ του πρώτου τριμήνου καθώς και τα κέρδη που προέκυψαν από τη φιλοξενία του Super Bowl LIII και εκείνων από τη θυγατρική έσοδα. Το δίκτυο δήλωσε ότι η υπηρεσία CBS All Access σε συνδυασμό με τις άμεσες συνδρομές του Showtime αυξήθηκε κατά 71% σε ετήσια βάση – το μεγαλύτερο τρίμηνο της ανάπτυξης του.

Και οι δύο υπηρεσίες συνεχίζουν να αναπτύσσονται και το Q2, χάρη στη Η ζώνη Twilight στην CBS All Access και το Billions στο Showtime, σημειώνει η εταιρία.

Επιπλέον, η CBS επωφελείται από τις ανάγκες άλλων streamers για το περιεχόμενο. Μίλησε για τα κέρδη από την αύξηση των πωλήσεων του περιεχομένου της σε παρόχους όπως οι Amazon, Apple, και Netflix, για παράδειγμα. Ο τελευταίος μόλις έκανε το ντεμπούτο του Dead to Me από το CBS Television Studios, στην υπηρεσία του. Και η CBS είναι παραγωγός Ημερολογίου θηλυκού Προέδρου για την υπηρεσία ροής Disney + η οποία ξεκινάει το φετινό καλοκαίρι.

Η όρεξη της αγοράς για τηλεοπτικές υπηρεσίες υπερβολικής ροής βοήθησε Η CBS επιτύχει την περίοδο κοπής του καλωδίου, χάρη στην επένδυσή της σε πλατφόρμες συνεχούς ροής και πρωτότυπο περιεχόμενο για συνδρομητές, όπως το 19459006 Η ζώνη Twilight, ο Good Fight, το Star Trek: Discovery, και άλλες εκπομπές

το Super Bowl διαδραμάτισε τεράστιο ρόλο στην ενίσχυση των συνδρομών αυτό το τρίμηνο – η εταιρεία σημείωσε ακόμη ότι η CBS All Access είχε "το μεγαλύτερο τρίμηνο της ανάπτυξης [subscriber]"

Ωστόσο, η CBS μπορεί να διατηρήσει συνδρομητές που εντάχθηκαν στο Big Το παιχνίδι με τον άλλο πρωτότυπο προγραμματισμό του, όπως το το οποίο ήταν ο πιο παρατηρημένος πρωταρχικός πρωταγωνιστής, για παράδειγμα.

Περιέτεινε επίσης καινούργια πρωτότυπα, συμπεριλαμβανομένης μιας σκοτεινούς κωμωδίας με την Lucy Liu που ονομάζεται Γιατί οι γυναίκες σκοτώνουν από τον δημιουργό της απελπισμένης νοικοκυράς Mark Cherry. ένα πραγματικό δράμα εγκλήματος που ονομάζεται Ανακριτική ; και μια ολοκαίνουργια σειρά Star Trek με πρωταγωνιστή τον Patrick Stewart

Η CBS δήλωσε ότι τώρα εργάζεται για να πάρει την CBS All Access σε περισσότερους διεθνείς πελάτες. Έχοντας ήδη ξεκινήσει στον Καναδά και την Αυστραλία, έρχεται δίπλα στη Λατινική Αμερική και τη Δυτική Ευρώπη.

Το Φεβρουάριο η CBS δήλωσε ότι είχε φτάσει το στόχο της για 8 εκατομμύρια συνεχείς συνδρομητές δύο χρόνια νωρίτερα – Οι συνδρομητές Direct-to-Consumer της Showtime, επίσης. Είπε ότι είχε ως στόχο να φτάσει τα 25 εκατομμύρια εγχώριους συνδρομητές μέχρι το 2022, από το αρχικό της σχέδιο για να φτάσει τα 16 εκατομμύρια εκείνη την εποχή.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο Hulu ανακοίνωσε ότι είχε πάνω από 28 εκατομμύρια πελάτες

Η CBS δεν ενημέρωσε τους αριθμούς αυτούς, αλλά δήλωσε ότι η εταιρεία εξακολουθεί να αισθάνεται "πολύ καλή" για την επίτευξή τους.

Αυτό που η CBS δεν μπορεί να προβάλει, είναι πώς μπορεί να επηρεαστεί η ανάπτυξή της από την άφιξη των άλλων νέων υπηρεσιών ροής που κυκλοφορούν τους επόμενους μήνες, συμπεριλαμβανομένων των Apple TV +, της Disney +, της υπηρεσίας ροής WarnerMedia και ίσως ακόμη και της υπηρεσίας ροής κινητής τηλεφωνίας του Jeffrey Katzenberg Quibi. Καθώς όλοι θα βασίζονται σε συνδρομές, οι καταναλωτές ίσως καταλήξουν να επιλέξουν ποιοι θα πληρώσουν – όπως λίγοι μπορούν να αντέξουν οικονομικά να προσυπογράψουν σε όλους.

Είπε ότι πιστεύει ότι το Apple TV + θα το βοηθήσει να αναπτυχθεί, (19659002) «Δεδομένου ότι ο δυναμικός προγραμματισμός της εταιρείας μας και το πλεονέκτημά μας από την πρώτη στιγμή στην άμεση επαφή με τον καταναλωτή, αισθανόμαστε ότι θα συμβάλλουμε στην αύξηση του περιεχομένου του CBS σε περισσότερους πελάτες, πολύ σίγουροι για την ηγετική θέση της CBS σε ένα τοπίο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, το οποίο οι αξίες πρέπει να έχουν περιεχόμενο πάνω απ 'όλα ", σημείωσε Joe Ianniello, Πρόεδρος της CBS και Διευθύνων Σύμβουλος.

Η CBS ανακοίνωσε κέρδη ύψους 1,37 δολ. Ανά μετοχή το πρώτο τρίμηνο, έναντι εσόδων 4,2 δις δολαρίων. Προβλέφθηκε να κερδίσει 1,36 δολάρια ανά μετοχή από 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.