Η Flume Health είναι ένας ασφαλιστικός διαχειριστής που κόβει το κόστος με την προ-έγκριση των τιμών και την πληρωμή κατά παραγγελία


Ο Cedric Kovacs-Johnson ξεκίνησε το Αφού είδε τον δικό του οικογενειακό αγώνα με τις πληρωμές για τη χειρουργική επέμβαση της αδελφής του

" Όταν εξετάσαμε ποιος καλούσε τα πλάνα [on prices] αυτή η λιτανεία των παρόχων υπηρεσιών που ήταν άγνωστη σε εμάς και το κόστος ήταν άγνωστο για εμάς μέχρι που πήραμε το νομοσχέδιο εβδομάδες αργότερα », λέει ο Kovacs-Johnson.

Η οικογένεια πίστευε ότι οι ιατρικοί λογαριασμοί τους θα καλύπτονταν από έναν πάροχο ασφάλισης, αλλά καθώς οι λογαριασμοί κρατούσαν τροχαίο, συνειδητοποίησαν ότι αυτό που είχε υποσχεθεί ως μία ασφαλιστική εταιρεία ήταν στην πραγματικότητα ένα ασφαλιστικό σχέδιο που διαχειρίζεται ένας διαχειριστής παροχών (19659002) Έτσι, ο πρώην υπάλληλος της Makerbot ξεκίνησε το Flume τον Φεβρουάριο του 2017 για να καταστήσει τη διαδικασία πληρωμών πιο διαφανή για τις εκατοντάδες επιχειρήσεις που είναι αυτοαπασχολούμενες και ότι ο ασφαλιστής διαχειριζόταν μόνο τη σχέση με τον διαχειριστή παροχών.

Περίπου το 80% των εταιρειών με πάνω από 500 εργαζόμενους προμηθεύουν τα δικά τους ασφαλιστικά προγράμματα ή αναθέτουν σε τρίτους τη διαχείριση ασφαλιστικής κάλυψης για να σχεδιάσουν διαχειριστές και νεοσύστατες επιχειρήσεις, βλέποντας τη δυστυχώς κακή υπηρεσία που παρέχουν αυτές οι εταιρείες

Η συλλογική υγεία είναι μία από τις καλύτερες χρηματοδοτήσεις, με κεφάλαια ύψους 300 εκατομμυρίων δολαρίων που δεσμεύονται για τη συντροφιά y, συμπεριλαμβανομένου γύρου 110 εκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο χρόνο . Ένα άλλο ξεκίνημα, η Limelight Health έχει συγκεντρώσει 40 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση καθώς προσπαθεί να αρπάξει το μερίδιο αγοράς παρέχοντας εργαλεία για να διευκολύνει τις επιχειρήσεις με την αυτοματοποιημένη διαδικασία διαχείρισης της υγείας

Η Apostrophe και το Eden Health καλύπτουν όλες τις υπηρεσίες και την υποστήριξη των εταιρειών που παρέχουν αυτοσφάλιση

] αντί να αγοράσει μια ολόκληρη δέσμη υπηρεσιών από έναν μεταφορέα τους αφήσαμε να το αγοράσουν από ανεξάρτητους παρόχους. "

Η Flume είναι σε θέση να προσφέρει χαμηλότερες τιμές για τις διαδικασίες από ό, τι οι ανταγωνιστές, προσφέροντας πληρωμή την ημέρα μιας επιχείρησης ή μέσα σε τρεις ημέρες από την επίσκεψη

"Η διαφορά μας είναι ότι έχετε τη δυνατότητα να να αλλάξει τη θεμελιώδη σχέση μεταξύ πληρωτή και παρόχου », δήλωσε ο Kovacs-Johnson. " Πληρώνουμε για μια δέσμη. Γνωρίζουμε πριν από καιρό ότι η διαδικασία είναι προ-εξουσιοδοτημένη … όταν τους δώσουμε την έγκριση για αυτήν την εκτιμώμενη ημερομηνία υπηρεσίας … τώρα που γνωρίζουμε ότι έχουμε εξουσιοδοτήσει την υπηρεσία που θα πληρώσουμε πριν ή κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας. Έτσι, παίρνουμε εκπτώσεις επειδή οι πάροχοι μισούν τη διαδικασία τιμολόγησης. "

Οι παραδοσιακοί ασφαλιστικοί διαχειριστές προσφέρουν συνήθως ένα πακέτο υπηρεσιών που οι εταιρείες απλώς πληρώνουν. Αντ 'αυτού, το Flume προσφέρει στις επιχειρήσεις διαφανή τιμολόγηση για ανεξάρτητες υπηρεσίες που επιτρέπει στους ασθενείς και τους παρόχους να επιλέξουν και να επιλέξουν – να κόψουν ένα μεγάλο μέρος της διεκπεραίωσης των απαιτήσεων που δημιουργούν πρόσθετα διοικητικά έξοδα για τους παρόχους περίθαλψης, σύμφωνα με την εταιρεία

. στον κόσμο των διαχειριστών τρίτων, ο Flume προσέλαβε ένα. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ήταν ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου διαχειριστών τρίτων, Kevin Schlotman.

"Ως πρόεδρος της SPBA, εξετάζω συνεχώς το μέλλον της βιομηχανίας μας και απογοητεύτηκα από την έλλειψη διαφάνειας στο κόστος και την ποιότητα της υγειονομικής περίθαλψης και τα διαρθρωτικά εμπόδια που περιορίζουν την ευελιξία στο σχεδιασμό του σχεδίου (19659002) Μέχρι στιγμής, η Flume έχει οκτώ πελάτες που έχουν συνάψει με την υπηρεσία διαχείρισης ψηφιακού σχεδίου υγείας, τραβώντας την

Η εταιρεία που εδρεύει στη Νέα Υόρκη έχει επίσης καταφέρει να προσελκύσει μερικούς επενδυτές, συγκεντρώνοντας 4 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές της Νέας Υόρκης, όπως οι Partners Primary Venture Partners, οι πρώτοι πελάτες από συνδικάτα και σχολικές περιοχές σε πέντε κράτη.

Με την άμεση συνεργασία με τους παρόχους για να λάβουν τις τιμές των μετρητών για υπηρεσίες, οι ασθενείς αποφεύγουν τους λογαριασμούς έκπληξης και γνωρίζουν τι πληρώνουν πριν από ένα ραντεβού, σύμφωνα με την εταιρεία

"Ο Cedric και η ομάδα έχουν δημιουργήσει μια λύση σε ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αμερική αυτή τη στιγμή και η πρώιμη επιτυχία τους είναι ισχυρή απόδειξη ότι οι εργοδότες είναι απελπισμένοι για αλλαγή. Αυτό που κάνουν έχουν τεράστιες επιπτώσεις στο μέλλον της υγειονομικής περίθαλψης στη χώρα μας ", δήλωσε ο TJ Mahoney, συνεργάτης στο Accomplice .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.