Το YouTube θέτει ως στόχο να έχει το ήμισυ των τρεχόντων βίντεο να προέρχονται από τον δικό του ιστότοπο

Το YouTube θέτει ως στόχο να έχει το ήμισυ των τρεχόντων βίντεο να προέρχονται από τον δικό του ιστότοπο


Το YouTube θέλει να έχει τα μισά από τα βίντεο που εμφανίζονται στην καρτέλα του, που προέρχονται από τις ροές που προέρχονται από τον ιστότοπο της εταιρείας, προς τα εμπρός σύμφωνα με την τελευταία τριμηνιαία επιστολή από τον διευθύνοντα σύμβουλο Susan Wojcicki. 19659003] Η επιστολή, που απευθύνεται στους χρήστες του YouTube, έχει ως στόχο να διευκολύνει τις ανησυχίες των μεγαλύτερων αστέρι του ιστοτόπου σχετικά με τις προκλήσεις πνευματικής ιδιοκτησίας, τις πολιτικές διαφήμισης και τη δημιουργία εσόδων από βίντεο – μαζί με τη συρρίκνωση της παρουσίας τους στο δημοφιλέστερο χαρακτηριστικό του ιστοτόπου

ότι το αποτύπωμα τους στην τωρινή καρτέλα συρρικνώνεται καθώς η εταιρία ευνοεί το "ασφαλέστερο" περιεχόμενο που προέρχεται από άλλα παραδοσιακά μέσα, όπως τα επαναλαμβανόμενα τηλεοπτικά κλιπ, ρυμουλκούμενα ταινιών και μουσικά βίντεο

Ήταν ένα τραχύ τρίμηνο για το YouTube . Η εταιρεία είχε να αντιμετωπίσει ένα ακόμη σκάνδαλο παιδικού θηρευτή, το οποίο ώθησε την εταιρεία να κλείσει τελείως τα τμήματα σχολίων στα περισσότερα βίντεο που αφορούν τους ανηλίκους.

Η εταιρία βίντεο που ανήκε στο αλφάβητο αναγκάστηκε να παλέψει με το ρόλο της στη διάδοση μιας παγκόσμιας εκστρατείας κατά του εμβολιασμού βοήθησε στην αναζωπύρωση των περιπτώσεων ιλαράς σε όλο τον κόσμο – δημιουργώντας μια νέα επιδημία στις ΗΠΑ από μια ασθένεια που είχε εξαλειφθεί σε μεγάλο βαθμό στη χώρα

Πέρα από τη δημιουργία εσόδων από βίντεο κατά του εμβολιασμού, ο ρόλος του YouTube στη διάδοση των βίντεο που ελήφθη από τον λευκό υπερασπιστή μαζικής δολοφονίας που σκότωσε πολλά άτομα σε επιθέσεις σε τζαμιά στο Christchurch, η Νέα Ζηλανδία δημιούργησε μια αντίδραση εναντίον της εταιρείας σε πρωτεύουσες σε όλο τον κόσμο

Ο Wojcicki έγραψε και τα δύο περιστατικά στην επιστολή, γράφοντας:

Τον Φεβρουάριο, ανακοινώσαμε την αναστολή των σχολίων στα περισσότερα βίντεο του YouTube tha t χαρακτηριστικά ανηλίκων. Αυτό το κάναμε για να προστατέψουμε τα παιδιά από τα επιθετικά σχόλια (με την εξαίρεση ενός μικρού αριθμού καναλιών που έχουν το απαραίτητο ανθρώπινο δυναμικό για να μετριάσουν ενεργά τα σχόλιά τους και να λάβουν πρόσθετα μέτρα για την προστασία των παιδιών). Γνωρίζουμε πόσο ζωτικής σημασίας είναι τα σχόλια προς τους δημιουργούς. Ακούω από τους δημιουργούς κάθε μέρα πόσο σημαντικά σχόλια είναι για την εμπλοκή με τους οπαδούς, για την ανάδραση και για την καθοδήγηση μελλοντικών βίντεο. Γνωρίζω επίσης ότι αυτή η αλλαγή επηρέασε τόσους πολλούς δημιουργούς που γνωρίζουμε ότι είναι αθώοι – από επαγγελματίες δημιουργούς σε νέους ανθρώπους ή τους γονείς τους που δημοσιεύουν βίντεο. Αλλά τελικά, αυτό ήταν ένα συμβιβασμό που κάναμε γιατί αισθανόμαστε ότι η προστασία των παιδιών στην πλατφόρμα μας πρέπει να είναι η πιο σημαντική κατευθυντήρια αρχή.

Τον επόμενο μήνα, πήραμε πρωτοφανή δράση μετά την τραγωδία του Christchurch. Οι ομάδες μας ξεκίνησαν αμέσως δράση για να καταργήσουν το παραβιαζόμενο περιεχόμενο. Για να αντιμετωπίσει τον τεράστιο όγκο των βίντεο που ανέβει και δείχνει βίαιες εικόνες, επιλέξαμε να διακόψουμε προσωρινά ορισμένες από τις διαδικασίες και τα χαρακτηριστικά μας. Αυτό σήμαινε ότι ορισμένα βίντεο που δεν παραβίαζαν πραγματικά τις οδηγίες της κοινότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός μικρού συνόλου ειδήσεων και σχολιασμού, σκουπίστηκαν και απομακρύνθηκαν από την πλατφόρμα (μέχρι να προσβληθούν από τους ιδιοκτήτες τους και να αποκατασταθούν). Αλλά με βάση τα στοιχήματα, ήταν ένα άλλο συμβιβασμό που θεωρούσαμε απαραίτητο. Και με τις καταστροφικές επιθέσεις της Σρι Λάνκα, οι ομάδες μας εργάστηκαν όλο το εικοσιτετράωρο για να βεβαιωθούμε ότι καταργήσαμε παραβιαστικό περιεχόμενο. Και στις δύο περιπτώσεις, τα συστήματά μας πυροδότησαν αξιόλογες ειδήσεις και περιόρισαν την εξάπλωση οποιουδήποτε μίσους και παραπληροφόρησης

. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραδείγματα αυτά, η δέσμευση που κάνει η Wojcicki για να εξασφαλίσει ότι τα μισά από τα βίντεο στην τρέχουσα καρτέλα της εταιρείας προέρχονται από το ίδιο το YouTube φαίνεται …

Η εταιρεία πρέπει να κάνει κάτι, όμως. Το ταλέντο από το οποίο εξαρτάται να φέρει διαφημιστές και κοινό είναι πολύ ανησυχούν για ορισμένα πρόσφατα βήματα Το YouTube έχει πάρει

Από την οπτική γωνία των κορυφαίων ταλέντων του YouTube, η εταιρεία τα εγκαταλείπει ακόμη και οι ρυθμιστικές αρχές περιορίζουν τους τρόπους με τους οποίους είναι σε θέση να κάνουν τα βίντεο που έχουν ορίσει τον ιστότοπο καθ 'όλη την ιστορία του .

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψηφίζει για αμφιλεγόμενη μεταρρύθμιση των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας [ηκοινωνίατωνμιμητώνείναιυπόεπίθεσηαπόνομοθέτεςπουέχουνπεράσειτηνομοθεσίαπουρυπαίνειτανεράγύρωαπότοτισυνιστάδίκαιηχρήση-καιοιχρήστεςτουYouTubeανησυχούνότιηεταιρείαμπορείνααρχίσειναπεριορίζειτηδιανομήτωνβίντεότουςσεπεριορισμένεςαξιώσειςπνευματικώνδικαιωμάτων

"[We] ανησυχώντας ακόμη πολύ για το άρθρο 13 (που μετονομάστηκε τώρα στο άρθρο 17) – ένα μέρος της οδηγίας για τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που ψηφίστηκε πρόσφατα στην ΕΕ ", έγραψε ο Wojcicki. «Ενώ υποστηρίζουμε τα δικαιώματα των κατόχων πνευματικών δικαιωμάτων – το YouTube ασχολείται σχεδόν με όλες σχεδόν τις μουσικές εταιρείες και τους τηλεοπτικούς σταθμούς σήμερα – ανησυχούμε για τις ασαφείς, μη ελεγμένες απαιτήσεις της νέας οδηγίας. Θα μπορούσε να δημιουργήσει σοβαρούς περιορισμούς για το τι μπορούν να μεταφορτώσουν οι δημιουργοί του YouTube. Αυτό κινδυνεύει να μειώσει το εισόδημα των παραδοσιακών μέσων και των μουσικών εταιρειών από το YouTube και δυνητικά να καταστρέψει τους πολλούς Ευρωπαίους δημιουργούς που έχτισαν τις επιχειρήσεις τους στο YouTube. "

Με πολλούς τρόπους η επιστολή αποτελεί συνέχεια των θεμάτων που ο Wojcicki ανέθεσε

Είναι μια κρίσιμη στιγμή για το YouTube ως δημόσια πίεση για την εταιρεία να αναλάβουν περισσότερες ευθύνες για τα βίντεο που διανέμουν και οι χρήστες που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της δημιουργικής τους κοινότητας αρχίζουν να χτυπούν κάτω από τους αυξανόμενους περιορισμούς τους

Η εταιρεία φαίνεται να ανταποκρίνεται με δέσμευση να είναι πιο διαφανής, αλλά πρόκειται να είναι όλο και πιο δύσκολο για την εταιρεία να περιηγηθεί στις πιέσεις των διαφημιζόμενων για "ασφαλή" βίντεο και παραγωγούς για μεγαλύτερη ελεύθερη δημιουργικότητα doms – όλα με τα παραδοσιακά μέσα που θέτουν την εταιρία ολοένα και περισσότερο στα crosshairs της και νέοι παίκτες όπως το TikTok που δίνουν μεγαλύτερη προσοχή

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.