Ο Douyu, ο Twitch της Κίνας που υποστηρίχθηκε από την Tencent, αρχειοθετεί για μια IPO αξίας 500 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ


Η Douyu, μια κινεζική υπηρεσία ζωντανής ροής που επικεντρώνεται στα βιντεοπαιχνίδια, έχει κατατεθεί στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, καθώς προετοιμάζεται να συγκεντρώσει έως και 500 εκατομμύρια δολάρια στο NYSE λιγότερο από ένα χρόνο μετά την είσοδό της

Η Douuu, με το όνομα Wuhan, το όνομα της οποίας μεταφράζεται ως "μάχη ψαριών", είναι η δεύτερη υπηρεσία Twitch που υποστηρίζεται από την Tencent για να κυκλοφορήσει δημόσια στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο άμεσος ανταγωνιστής της Huya, ο οποίος έχει ένα παρόμοιο άγριο όνομα "δόντια της τίγρης" και επίσης μετρά Tencent ως κύριο επενδυτή, έθεσε 180 εκατομμύρια δολάρια από τον κατάλογο του NYSE τον περασμένο Μάιο

. τα στοιχήματά του σε esports streaming, δεδομένου ότι ο γίγαντας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα βιντεοπαιχνίδια για να βγάλουν λεφτά. Για παράδειγμα, η Tencent μπορεί να χρησιμοποιήσει μερικές από τις θέσεις διαφημίσεων των εταιρειών χαρτοφυλακίου της για να πάρει τη λέξη για τις νέες κυκλοφορίες της. Πράγματι, η κατάθεση του Douyu δείχνει ότι έλαβε ένα τεράστιο 27,48 εκατομμυρίων γιουάν (4,09 εκατομμύρια δολάρια) σε διαφημιστικά τέλη από την Tencent πέρυσι

"Το Tencent μπορεί να αφιερώνει πόρους, όπως προειδοποιεί στο ενημερωτικό του δελτίο, η συμμαχία του με την Tencent. ή την προσοχή στις άλλες εταιρείες που ενδιαφέρονται, συμπεριλαμβανομένων των άμεσων ή έμμεσων ανταγωνιστών μας. Ως αποτέλεσμα, ενδέχεται να μην συνειδητοποιήσουμε πλήρως τα οφέλη που αναμένουμε από τη στρατηγική συνεργασία με την Tencent. Η αποτυχία να υλοποιηθούν τα επιδιωκόμενα οφέλη από τη στρατηγική συνεργασία με την Tencent ή δυνητικούς περιορισμούς στη συνεργασία μας με άλλα μέρη θα μπορούσε να επηρεάσει ουσιωδώς και αρνητικά τις δραστηριότητες και τα αποτελέσματα των εργασιών μας. "

Υπάρχουν όμως αποχρώσεις στις σχέσεις των γιγάντων με την κορυφή της Κίνας δύο υπηρεσίες ζωντανής ροής που θα μπορούσαν να σημαίνουν περισσότερη συγγένεια μεταξύ του Tencent και του Douyu. Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και ο μεγαλοπρεπής τυχερός είναι σήμερα ο μεγαλύτερος μέτοχος της Douyu, με 40,1 τοις εκατό συμμετοχής στην θυγατρική Nectarine. Πάνω από την Huya, η Tencent είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος πίσω από την YY, πρωτοπόρος στον τομέα της ζωντανής ροής της Κίνας που είχε απομακρυνθεί από την Huya

Όταν πρόκειται για τους οικονομικούς όρους, επικεφαλής αγώνα. Το 2018, ο Douyu διπλασίασε τα καθαρά έσοδα του σε 531,5 εκατομμύρια δολάρια. Η Huya είχε μια άκρη κερδίζοντας 678,3 εκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο διπλασιάζοντας επίσης το ποσό από ένα χρόνο πριν.

Η Huya μπορεί να έχει μάθει μερικά πράγματα σχετικά με τη δημιουργία εσόδων από τη ζωντανή ροή από το 14χρονο YY καθώς κατάφερε να αντλήσει περισσότερα έσοδα παρά την κατοχή μικρότερης βάσης χρηστών. Ενώ ο Douyu ισχυρίστηκε 153,5 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες το τέταρτο τρίμηνο, η Huya είχε 116,6 εκατομμύρια.

Πώς τα δύο make money επίσης αποκλίνουν ελαφρώς. Το τέταρτο τρίμηνο, το 86% των εσόδων του Douyu προήλθε από εικονικά στοιχεία που οι χρήστες έριξαν στα αγαπημένα τους streaming hosts, με τα υπόλοιπα κέρδη να προέρχονται από διαφημίσεις και άλλα. Αντίθετα, η Huya βασιζόταν σχεδόν αποκλειστικά σε δώρα ζωντανής ροής, τα οποία αποτελούσαν το 95,3% των συνολικών εσόδων

Στιγμιότυπο μιας συνάντησης ζωντανής ροής του Douyu

Καθώς ο Douyu αναπτύσσει τα χαρτοφυλάκια του για να ξοδέψει τόσο το περιεχόμενο όσο και τις τεχνολογίες μετά την επικείμενη δημόσια εγγραφή, ο ανταγωνισμός στο τοπίο της ζωντανής ροής της Κίνας πρόκειται να ζεσταθεί. Ακριβώς νωρίτερα αυτό το μήνα, η Huya έφερε 327 εκατομμύρια δολάρια σε δευτερεύουσα προσφορά προς επενδύσεις σε περιεχόμενο και Ε & Α. Όπως και πολλές άλλες επιχειρήσεις που είναι αγκυροβολημένες στο περιεχόμενο, οι Huya και Douyu εξαρτώνται τεράστιοι από τους δημιουργούς ποιότητας για να διατηρούν πιστούς τους χρήστες. Και οι δύο έχουν προσφέρει εκτεταμένες επιταγές σε live streaming hosts, υπόσχονται να αναπτύξουν διασημότητες διαδικτύου σε μεγαλύτερα αστέρια.

Και έχουν επεκτείνει το πεδίο μάχης έξω από την Κίνα ως αναδυόμενες μορφές μέσων μαζικής ενημέρωσης, όπως οι σύντομες υπηρεσίες βίντεο Douyin (19459019) 19659003] Κίνας έκδοση) και Kuaishou, απειλούν να κλέψουν το χρόνο ματιών των ανθρώπων μακριά.

"Σκοπεύουμε να διερευνήσουμε περαιτέρω τις υπερπόντιες αγορές για να επεκτείνουμε τη βάση των χρηστών μας τόσο μέσω οργανικής επέκτασης όσο και μέσω επιλεκτικών επενδύσεων", σημείωσε ο Douyu στην κατάθεση της IPO

Σε μια παρόμοια κίνηση, η επέκταση της Huya στο εξωτερικό είναι επίσης σε εξέλιξη. "Εκτός από την έντονη εγχώρια ανάπτυξη, έχουμε επιτυχώς αξιοποιήσει το μοναδικό επιχειρησιακό μας μοντέλο για να εισέλθει σε νέες υπερπόντιες αγορές. Πιστεύουμε ότι προσφέρουμε μακροπρόθεσμη αξία μέσω στρατηγικών επενδύσεων στις υπερπόντιες αγορές το 2019 και μετά ", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Huya, Rongjie Dong, στην έκθεση κερδών της Q4 της εταιρείας

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.