Τα παιδιά στην 45η μόλις έθεσαν εκατομμύρια σε χρηματοδότηση σπόρων για να πουλήσουν ελαφρώς χρησιμοποιημένα παιδικά ρούχα – θέαμα αόρατο

Τα παιδιά στην 45η μόλις έθεσαν εκατομμύρια σε χρηματοδότηση σπόρων για να πουλήσουν ελαφρώς χρησιμοποιημένα παιδικά ρούχα - θέαμα αόρατο


Ένας φαινομενικά ατελείωτος αριθμός νεοσύστατων επιχειρήσεων έχει προσελκύσει χρηματοδότηση τα τελευταία χρόνια για να διευκολύνει τη ζωή των ανθρώπων με χρήματα που ξοδεύουν. Πωλούνται πωλούν ωραία ρούχα, κομψά παπούτσια, δροσερό χώρο γραφείου, υπηρεσίες αυτοκινήτου κατ 'απαίτηση, υπηρεσίες πλυντηρίου κατά παραγγελία, υπηρεσίες καθαρισμού κατά παραγγελία, θεραπείες κατά της γήρανσης. Συνεχίζεται και συνεχίζεται.

Παραβλέπεται στη διαδικασία η συντριπτική πλειοψηφία των Αμερικανών. Το 2015, το υψηλότερο 1% των Η.Π.Α. πραγματοποίησε πάνω από 25 φορές τις οικογένειες στο κάτω μέρος του 99%, ένα χάσμα που έχει αυξηθεί. Οι περισσότερες οικογένειες δεν ξοδεύουν χρήματα για να κάνουν τη ζωή ευκολότερη ή πιο λαμπερή για τον εαυτό τους, επειδή δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά. Επιπλέον, είναι συχνά πολύ απασχολημένοι για να το σκεφτούν πολύ.

Υπάρχουν σπάνιες εξαιρέσεις στις νεοσύστατες επιχειρήσεις που εξυπηρετούν τους πιο εύπορους πληθυσμούς. Μία εταιρεία που έρχεται στο μυαλό είναι η Propel μια εκκίνηση με έδρα τη Νέα Υόρκη, η εφαρμογή της οποίας βοηθά τους αποδέκτες σφραγίδων τροφίμων να βελτιώσουν την οικονομική τους υγεία. Ένα άλλο είναι το Yenko μια κερδοσκοπική στολή που έχει δεσμευτεί να βελτιώσει τα αποτελέσματα αποφοίτησης.

Τώρα, ένας ακόμη νεότερος παίκτης μπήκε στη σκηνή, η πρόταση του οποίου κάνει όλο το νόημα στον κόσμο για τους πολλούς, , και οικογένειες που έχουν συνείδηση ​​του προϋπολογισμού εκεί έξω. Το 19459005, το 19459008, το 19459008, δύο ετών, με έδρα το Σιάτλ, ομαδοποιεί το όνομά του ως σχεδόν νέο ρούχο που ταιριάζει με την τρέχουσα σεζόν και το στέλνει στους πελάτες χωρίς να βλέπει για (19459009)

Η εταιρεία δεσμεύεται πίσω σε ένα κατάστημα αποστολής τύπου Seattle με το ίδιο όνομα που λειτουργεί από το 1989. Ο επιχειρηματίας Elise Worthy το περιγράφει ως ένας "ακρογωνιαίος λίθος" της τοπικής κοινότητας γονέων, και θα το γνώριζε. Αποφάσισε να αγοράσει την επιχείρηση πριν από δύο χρόνια, όχι μόνο για να τη σώσει όταν έφτασε στο χείλος του κλεισίματος, αλλά για να καταλάβει καλύτερα πώς θα μπορούσε να την μετατρέψει σε μια επεκτάσιμη επιχείρηση. Έμαθε πολλά, επίσης, ότι όταν οι μαμάδες μπήκαν στο κατάστημα επειδή τα παιδιά τους είχαν ξεπεράσει τα ρούχα τους, δεν έψαχναν τίποτα συγκεκριμένο. "Προσπαθούν απλώς να λύσουν ένα πρόβλημα. Δεν τους νοιαζόταν αν ήταν αυτό το ζευγάρι ή το ζευγάρι. Απλά χρειάζονταν παντελόνια ».

Η παρατήρηση οδήγησε σε μια αποκάλυψη ότι ο Worthy θα μπορούσε να οικοδομήσει μια ηλεκτρονική επιχείρηση χωρίς να δημιουργήσει μια περίτεχνη ιστοσελίδα με φωτογραφίες και περιγραφές ειδών ένδυσης. Στην πραγματικότητα, αποφάσισε να δημιουργήσει μια εμπειρία κατά της περιήγησης που επιτρέπει σε έναν αγοραστή να δηλώσει ποια μεγέθη χρειάζονται και ποια είδη αντικειμένων (παλτά, παντελόνια, πουκάμισα), μια πρόταση για το ύφος του παιδιού της και αυτό είναι. Είναι εξαιρετικά αντιληπτό για το σημερινό τοπίο ηλεκτρονικού εμπορίου. Αλλά ένας πελάτης κάνει κλικ σε μερικά κουτιά, και στη συνέχεια περιμένει για την παραγγελία πολλών αντικειμένων. Επειδή κάθε στοιχείο διατιμάται μεταξύ $ 3 και $ 4, αυτό που ο αγοραστής δεν του αρέσει, μπορεί να δωρίσει.

Πράγματι, ένα μέρος από αυτό που κάνει τα παιδιά στην 45η δουλειά ως επιχείρηση είναι ότι εξοικονομεί σε πολλά μέτωπα. Εκτός από το γεγονός ότι δεν δημιουργεί και διατηρεί έναν περίπλοκο ιστότοπο πλούσιο σε περιεχόμενο, η εταιρεία δεν αποδέχεται επιστροφές, πράγμα που μπορεί να αποδειχθεί συντριπτική δαπάνη για άλλες ανησυχίες σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σύμφωνα με την εθνική ομοσπονδία λιανικής πώλησης, τα ποσοστά επιστροφής για τα είδη ένδυσης είναι κοντά στο 40 τοις εκατό όταν αγοράζονται τα εμπορεύματα online

Η εκκίνηση, η οποία συνδυάζει ρούχα για νεογέννητα σε παιδιά μέχρι 16 ετών, συστήματα που θα πρέπει να επιτρέπουν την κλιμάκωση της, συμπεριλαμβανομένης μιας αποκλειστικής σχέσης εκπλήρωσης με έναν από τους λίγους συνάδελφους της χώρας για τα χάλκινα ρούχα. Αφού πληρώνει για ρούχα που αυτός ο συνεργάτης θεωρεί ότι είναι σε υψηλή ποιότητα – έχει πολλές επιλογές, χάρη στα περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια λίβρες ρούχων που οι Αμερικανοί δωρίζουν κάθε χρόνο – Τα παιδιά στην 45η θέση θέτουν το προσωπικό του 15 στυλίστες να εργαστούν. "Βελτιστοποιούμε για τη μαμά που κρατά τόσο το κινητό της όσο και το παιδί της", εξηγεί ο Worthy. "Θέλουμε να είναι σε θέση να ελέγξει σε λιγότερο από δύο λεπτά, τότε να παραδώσει αυτήν την εμπειρία κυνηγιού σε εμάς."

Τα παιδιά στην 45η έχουν και άλλα πράγματα που πηγαίνουν για αυτό, επίσης. Πρώτον, δεν χρεώνει σε συνδρομή, αντίθετα με κάποιους άλλους νεωτερισμούς που εγκιβωτίζουν ενδύματα για παιδιά, όπως το Rockets of Awesome και το Kidbox και επιμένει ότι δεν χρειάζεται προς το. "Δεν θέλουμε να παγιδεύουμε μαμάδες", λέει ο Worthy. "Θα τους στείλουμε υπενθυμίσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου", λέει, και έρχονται πίσω. "Η διατήρησή μας είναι ίση με τις εταιρείες που χρεώνουν συνδρομές. Οι μητέρες επιστρέφουν με τον ίδιο ρυθμό μόνοι τους. "

Η ιδέα της παραγγελίας πακέτων παιδικών ενδυμάτων είναι επίσης γρήγορη. Μόλις χθες, η Walmart ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με το Kidbox για να επιτρέψει στους αγοραστές να αγοράσουν έως και έξι διαφορετικά κουτιά από τη Walmart κάθε χρόνο. Το καθένα θα περιλαμβάνει τέσσερα έως πέντε είδη και θα κοστίσει $ 48, δήλωσε η εταιρεία. Αυτό είναι περίπου το ίδιο μέγεθος μέσου παραγγελίας στα παιδιά στην 45η, λέει ο Worthy, αν και η εκκίνηση αποστέλλει μεταξύ 12 και 15 αντικειμένων για το ίδιο ποσό

Δεν είναι το τελευταίο, ενώ τα παιδιά στην 45η είναι σίγουρα άτακτα. τις μεγαλύτερες τάσεις στον κόσμο αυτή τη στιγμή: αυξάνοντας την ευαισθητοποίηση σχετικά με τους χώρους υγειονομικής ταφής σε όλες τις ΗΠΑ που είναι γεμάτοι με κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα που θα μπορούσαν εύκολα να ανακυκλωθούν, εάν υπήρχαν μόνο περισσότεροι χώροι για να φτάσουν.

Σίγουρα, η νέα εταιρεία έχει δυναμική. Λέει ότι έχει ήδη αποστείλει περισσότερα από μισό εκατομμύριο αντικείμενα μόλις ένα χρόνο μετά την έναρξη της ηλεκτρονικής επιχείρησής της. Επίσης, αύξησε μόνο τα 3,3 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση σπόρων προς σπορά. Οι υποστηρικτές του περιλαμβάνουν το Yes VC, Maveron, τις εταιρίες SoGal Ventures, το Sesame Street Ventures & Collaborative Fund, το Liquid 2 VC και το Ventures Brand Foundry. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ψάχνουν για επιστροφές, όπως κάνουν τα VCs. Αλλά είναι επίσης μια επένδυση για την οποία μπορούν να αισθάνονται καλά. αν τα παιδιά στην 45η θέση μπορούν να εντοπίσουν περισσότερα από τα ελαφρώς χρησιμοποιημένα αγαθά στον κόσμο και να τα χρησιμοποιήσουν για έξυπνη χρήση, περισσότερη δύναμη σε αυτό

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.