Μετά την πρώτη προσπάθειά του, η SpaceIL αναλαμβάνει τη δεύτερη σεληνιακή αποστολή Beresheet

Μετά την πρώτη προσπάθειά του, η SpaceIL αναλαμβάνει τη δεύτερη σεληνιακή αποστολή Beresheet


Το μυαλό πίσω από το Ισραήλ SpaceIL προσπάθησε τη σεληνιακή προσγείωση σήμερα, για να ξεκινήσει να σχεδιάζει μια δεύτερη σεληνιακή αποστολή ανακοίνωσε χθες Morris Kahn, δήλωσε ότι οι ηγέτες της ομάδας πίσω από το λανσάρισμα του Beresheet θα αρχίσουν να συναντώνται για να βρουν μια νέα ομάδα δωρητών για μια άλλη πορεία σε μια σεληνιακή προσγείωση

Την Πέμπτη, η πρώτη ισραηλινή αποστολή στο φεγγάρι τελείωσε σε αποτυχία όταν το διαστημικό σκάφος Beresheet του οργανισμού (που σημαίνει Γένεση στα Εβραϊκά) συνετρίβη στη σεληνιακή επιφάνεια

. η νεότερη γενιά: Ακόμη και αν δεν πετύχετε, ξυπνάτε και δοκιμάστε ", δήλωσε ο Kahn σε μια δήλωση.

Με κόστος 200 εκατομμυρίων δολαρίων, η αποστολή Beresheet θα ήταν από τις φτηνότερες σεληνιακές εκφορτώσεις που επιχειρήθηκαν ποτέ – και (19659010) Το διαστημικό σκάφος Beresheet του Ισραήλ χάθηκε κατά τη διάρκεια της ιστορικής προσπάθειας προσγείωσης σεληνιακού

Το έργο ξεκίνησε ως μια απόπειρα ιδιωτικής οργάνωσης για να φτάσει στο φεγγάρι (αν και η οργάνωση SpaceIL είχε σημαντική υποστήριξη από την ισραηλινή κυβέρνηση) να διεκδικήσει το Google Lunar Xprize, το οποίο είχε ανακοινωθεί πριν από δέκα χρόνια και δεν απονεμήθηκε επειδή καμία ομάδα δεν μπορούσε να επιχειρήσει προσγείωση εντός του συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου. Όμως, οι προγραμματιστές της Beresheet εργάστηκαν με τη βοήθεια της Israel Aerospace Industries – της κρατικής αεροπορικής επιχείρησης της χώρας.

Εν μέρει, το κόστος της σεληνιακής προσγείωσης καλύφθηκε με τις υπάρχουσες τεχνολογίες εκτόξευσης. Το Beresheet ξεκίνησε το ταξίδι του με το να κάνει μια βόλτα σε έναν πυραύλο SpaceX Falcon 9.

Αφού έπεσε από την τροχιά της γης για ένα μήνα και μισό, το διαστημόπλοιο Beresheet μπήκε σε σεληνιακή τροχιά μόλις πριν από μία εβδομάδα πριν επιχειρήσει την απογείωσή του την περασμένη Πέμπτη.

Ο τελικός ελιγμός ήταν ένα κάψιμο του κινητήρα που θα επιβράδυνε την κάθοδο του διαστημικού σκάφους πάνω στη σεληνιακή επιφάνεια ώστε να μπορεί να σταθμεύει στη Θάλασσα της Σελήνης

έκαναν το τα περισσότερα του δρόμου για το φεγγάρι. Πήρε μια εικόνα του μπλε μαρμάρου από περίπου 22 χιλιόμετρα πάνω από την επιφάνεια του σεληνιακού χώρου και – λίγα λεπτά αργότερα – χάθηκε.

Και οι δύο Peter Diamandis, ο ιδρυτής της XPrize και Anousheh Ansari, "

" Αυτό που βλέπω εδώ είναι ένα απίστευτο «ποιος είναι ποιος» από την επιστήμη, την εκπαίδευση και την κυβέρνηση που έχουν συγκεντρωθεί για να παρακολουθήσουν αυτό το θαύμα να λάβει χώρα », είπε ο Diamandis. "Ξεκινήσαμε αυτόν τον διαγωνισμό τώρα πριν από 11 χρόνια για να εμπνεύσουμε και να εκπαιδεύσουμε τους μηχανικούς, και παρά το γεγονός ότι έλειπε το χρόνο, έχει επιτύχει το 100% του στόχου του. Ακόμη και αν δεν το καταστήσει στο έδαφος εντελώς άθικτο, έχει αναφλέξει ένα επίπεδο ηλεκτρισμού και ενθουσιασμού που μου θυμίζει το Ansari Xprize πριν από 15 χρόνια ».

Εν τω μεταξύ, ο Ansari τόνισε τη δυνατότητα αναζωογόνησης του εμπορικού ενδιαφέροντος στη σεληνιακή εξερεύνηση και πειραματισμό που θα μπορούσε να προκαλέσει η προσγείωση

"Φανταστείτε ότι τα τελευταία 50 χρόνια μόνο 500 άνθρωποι από τα επτά δισεκατομμύρια έχουν περάσει στο διάστημα – αυτός ο αριθμός θα είναι χιλιάδες σύντομα", δήλωσε. «Πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλά περισσότερα που μπορούν να γίνουν σε αυτόν τον τομέα της τεχνολογίας, πολλές πραγματικές επιχειρηματικές ευκαιρίες που ωφελούν τον πολιτισμό αλλά και την ανθρωπότητα».

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link