Ο Didi εντείνει τις οικονομικές επιδόσεις, καθώς οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης αυτοκινήτων δικαστηρίων


Η Didi Chuxing κάνει μια ακόμα ώθηση στην οικονομική σκηνή, καθώς θέλει να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της κατά τεράστιες απώλειες . Αναφέραμε τον Ιανουάριο ότι η εταιρεία, η οποία ελέγχει ένα κυρίαρχο κομμάτι της αγοράς της αγοράς της Κίνας, απελευθέρωσε οικονομικά και ασφαλιστικά προϊόντα με στόχο τους αναβάτες και τους οδηγούς. Η προσφορά υπηρεσιών που μόλις διευρύνθηκε μετά την εκκίνηση ξεκίνησε την Πέμπτη σε ένα ηλεκτρονικό χρηματοπιστωτικό σύστημα που απευθύνεται σε εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης αυτοκινήτων και διαχείρισης στόλου

. Η κίνηση για την εξόρυξη ενός προϊόντος αποκλειστικά για τρίτους συνεργάτες αναδεικνύει την πεποίθηση του Didi να εξασφαλίσει περισσότερους οδηγούς αυτοκίνητα εν μέσω μεταβαλλόμενων ρευμάτων της βιομηχανίας. Στην καθαρότερη μορφή της, μια εταιρία που εκμεταλλεύεται το ποδήλατο λειτουργεί ως μια αγορά που συνδέει μεμονωμένους οδηγούς και επιβάτες. Καθώς το Πεκίνο συνεχίζει να επιβραδύνει τον τομέα σε σχέση με τις ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια και μερικοί υποστηρίζουν ότι οι απειλές που θέτουν οι κρατικοί ταξιτζήδες στην βιομηχανία, η βιομηχανία εμφανίζει ελάχιστα την εμφάνισή της ως επιχείρησης οικονομίας από κοινού

. η αλλαγή έρχεται υπό μορφή κυβερνητικών αδειών που απαιτούνται τόσο για τους οδηγούς όσο και για τα αυτοκίνητα που λειτουργούν. Για να λάβουν αυτές τις άδειες οι οδηγοί πρέπει να περάσουν από ελέγχους ιστορικού και εξετάσεις. Τα αυτοκίνητα, από την άλλη πλευρά, πρέπει να είναι πλήρως ασφαλισμένα, να ταξινομούνται ως επαγγελματικά οχήματα και να απορρίπτονται μετά από οκτώ χρόνια ως ταξί

. Οι κανόνες αυτοί μετατρέπονται ουσιαστικά σε μια εκρηκτική, ψηφιακά εκτελούμενη εκδήλωση της βιομηχανίας ταξί. Για να αντισταθμίσουν την απότομη πτώση των οδηγών και των αυτοκινήτων λόγω νέων κανονιστικών εμποδίων, οι παίκτες όπως η Didi πρέπει είτε να επενδύσουν στη διαχείριση οδηγών και στόλων είτε να αναθέσουν το έργο σε εταιρείες τρίτων

Η Didi κολλάει στο διαδικτυακό της παιχνίδι συνεργάζοντας επιθετικά με εξωτερικούς συνεργάτες. Αυτές περιλαμβάνουν τις εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης αυτοκινήτων, οι οποίες φροντίζουν για το κόστος λειτουργίας ενός επαγγελματικού οχήματος για τους οδηγούς. Υπάρχουν επίσης εταιρείες διαχείρισης οδηγών, οι οποίες προσλαμβάνουν, εκπαιδεύουν και διαχειρίζονται τα άτομα που πρόκειται να αναπτυχθούν σε εφαρμογές που φέρουν το δικαίωμα οδήγησης. Με άλλα λόγια, οι εταίροι αυτοί είναι απαραίτητοι για να εξασφαλίσουν ότι η Didi δεν ξοδεύει τον παραδοσιακό τρόπο μιας εταιρείας ταξί, δίνοντάς της μια υγιή προμήθεια οδηγών και αυτοκινήτων.

Ως εκ τούτου, η Didi έχει ισχυρά κίνητρα για να πάρει pally με αυτούς τους διαχειριστές και τους διαχειριστές στόλου. Η νέα οικονομική υπηρεσία, σύμφωνα με τη Didi, στοχεύει να βελτιώσει τη ζωή των συνεργατών της, παρέχοντας εργαλεία ελέγχου κινδύνου που βασίζονται στα βουνά των δεδομένων οδηγού. Η νέα σουίτα λογισμικού αναμένεται να εξυπηρετήσει 1.500 συνεργάτες χρηματοδοτικής μίσθωσης μέχρι το τέλος του 2019.

Η δυνατότητα παρακολούθησης της λειτουργίας, των επιδόσεων και της συντήρησης του οχήματος σε πραγματικό χρόνο είναι ένα τεράστιο περιουσιακό στοιχείο για τους οδηγούς και τους διαχειριστές στόλων, επιτρέποντάς τους να εντοπίζουν καλύτερα και αποτελεσματικότερα τους κινδύνους και να εφαρμόζουν έγκαιρες βελτιώσεις ", δήλωσε ο Xiaoyu Liu, επικεφαλής των δραστηριοτήτων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της Didi στην Κίνα

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.