Το Google Cloud στοχεύει σε verticals που ξεκινούν με ένα νέο σύνολο εργαλείων για εμπόρους λιανικής πώλησης

Το Google Cloud στοχεύει σε verticals που ξεκινούν με ένα νέο σύνολο εργαλείων για εμπόρους λιανικής πώλησης


Το Google μπορεί να μην είναι Adobe ή Salesforce, αλλά διαθέτει ένα συγκεκριμένο σύνολο δεξιοτήτων που ταιριάζουν με τις απαιτήσεις του λιανοπωλητή και με την πάροδο του χρόνου μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι απλά διασφαλίζετε ότι ο ιστότοπος ή η εφαρμογή λειτουργεί , ακόμη και στην αιχμή της ζήτησης. Σήμερα, στο Google Cloud Next η εταιρεία παρουσίασε ένα πακέτο λύσεων ως παράδειγμα της κάθετης στρατηγικής της.

Μόλις σήμερα το πρωί η εταιρεία ανακοίνωσε μια νέα φάση συνεργασίας με την Salesforce όπου χρησιμοποιεί τα εργαλεία AI του κέντρου επικοινωνίας και την τεχνολογία chatbot σε συνδυασμό με τα δεδομένα Salesforce για να παράγει ένα προϊόν το οποίο παίζει στα πλεονεκτήματα κάθε επιχείρησης και βοηθάει στην βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών

αλλά η Google δεν σταμάτησε με υψηλό προφίλ συνεταιρισμός. Έχει μερικά τεχνάσματα για τους εμπόρους λιανικής πώλησης, ξεκινώντας από το σενάριο του κλασσικού λιανεμπορίου Black Friday. Ο ευκολότερος τρόπος για να εξηγήσετε την αξία της κλιμάκωσης σύννεφων είναι να εξετάσετε μια εκδήλωση λιανικής πώλησης όπως η μαύρη Παρασκευή όταν γνωρίζετε ότι οι διακομιστές θα βομβαρδίζονται με την κυκλοφορία.

Το σύννεφο ήταν πάντα καλό στην κλιμάκωση για αυτά τα γεγονότα, αλλά δεν είναι τέλεια, καθώς η Amazon έμαθε πέρυσι όταν επιβραδύνθηκε στην Prime Day. Το Google θέλει να βοηθήσει τις εταιρείες να αποφύγουν τέτοιου είδους καταστροφές επειδή μια αργή ή κάτω ιστοσελίδα μεταφράζεται σε πολλά χαμένα έσοδα.

Η εταιρεία προσφέρει το eCommerce Hosting, "Επεξεργασία λευκών γαντιών με τεχνικές αναθεωρήσεις αρχιτεκτονικής και υποστήριξη αιχμής …" σύμφωνα με την εταιρεία. Με άλλα λόγια, θέλει να βοηθήσει αυτές τις εταιρείες να αποφύγουν τα καταστροφικά αποτελέσματα που χάνουν χρήματα όταν μειώνεται η ζήτηση λόγω ζήτησης

. Επιπλέον, η Google προσφέρει εργαλεία απογραφής σε πραγματικό χρόνο, ώστε οι πελάτες και οι υπάλληλοι να γνωρίζουν ακριβώς ποιο απόθεμα είναι σε ετοιμότητα και εφαρμόζει την τεχνογνωσία του στο AI, καθώς και εργαλεία όπως η λύση AI του Google Contact Center για την παροχή καλύτερων εμπειριών εξυπηρέτησης πελατών ή η τεχνολογία Cloud Vision για να βοηθήσουν τους πελάτες να κατευθύνουν τις κάμερές τους σε ένα προϊόν και να δουν παρόμοια ή συναφή προϊόντα. Προσφέρουν επίσης Συστάσεις AI, ένα εργαλείο, το οποίο λέει ότι αν αγοράσατε αυτά τα πράγματα, μπορεί να σας αρέσει και αυτό, μεταξύ άλλων εργαλείων.

Η εταιρεία μετράει λιανικούς πελάτες όπως το Shopify και το Ikea. Επιπλέον, η εταιρεία συνεργάζεται με εταίρους της SI, όπως η Accenture, η CapGemini και η Deloitte, καθώς και εταίροι λογισμικού όπως το Salesforce, το SAP και το Tableau

. Όλα αυτά αφορούν τη δημιουργία ενός συνόλου υπηρεσιών που δημιουργούνται ειδικά για μια συγκεκριμένη κάθετη πλεονέκτημα του σύννεφου. Είναι ένας ακόμη τρόπος για το Google Cloud να προσφέρει λύσεις στην αγορά και συμβάλλει στην αύξηση του μεριδίου αγοράς .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.