Pandora για τη δοκιμή διαδραστικών φωνητικών διαφημίσεων αργότερα αυτό το έτος

Pandora για τη δοκιμή διαδραστικών φωνητικών διαφημίσεων αργότερα αυτό το έτος


Οι ραδιοφωνικές διαφημίσεις μεταδίδουν ένα μήνυμα στους ακροατές, αλλά οι νέες φωνητικές διαφημίσεις της Pandora θα επιτρέψουν στους ακροατές να ανταποκριθούν μιλώντας δυνατά – είτε για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαφημιζόμενο προϊόν είτε για να παραλείψουν τη διαφήμιση εάν δεν ενδιαφέρουν. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι έχει συμφωνήσει να δοκιμάσει διαλογικές διαφημίσεις φωνής όπου οι ακροατές ασχολούνται με την ομιλία πίσω στη διαφήμιση. Η δοκιμή θα υποστηριχθεί από την εταιρεία τεχνολογίας ad tech Instreamatic, και θα κυκλοφορήσει σε έκδοση beta αργότερα

Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις ιστού και κινητών – οι οποίες μπορούν να μετρηθούν με πράγματα όπως εντυπώσεις και κλικ – οι παραδοσιακές διαφημίσεις ήχου δεν μπορούν να κάνουν κλικ. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημιζόμενοι δεν γνωρίζουν με βεβαιότητα πόσοι άνθρωποι που άκουσαν αργότερα τη διαφήμιση, αναζητούν περισσότερες πληροφορίες ή κάνουν μια αγορά.

Οι διαδραστικές διαφημίσεις φωνής θα μπορούσαν να αλλάξουν. Και φτάνουν σε μια εποχή που οι καταναλωτές έχουν εμπλακεί άνετα στην αλληλεπίδραση με τους βοηθούς φωνής, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούν έξυπνα ηχεία, όπως το Amazon Echo, καθώς και σε smartphones, όπως συμβαίνει και με το iPhone Siri

. διαδραστική φωνητική διαφήμιση μπορεί να ζητήσει από τον ακροατή αν θέλει να μάθει περισσότερα για το προϊόν. Για παράδειγμα, μια διαφήμιση σχετικά με ένα νέο smartphone θα μπορούσε να περιλαμβάνει μια προφορική παρότρυνση για δράση που καλεί τους ακροατές να μάθουν για τις δυνατότητές τους. Ο ακροατής θα απαντήσει δυνατά στη διαφήμιση για περισσότερες πληροφορίες. Η Instreamatic υποστηρίζει ότι η πλατφόρμα διαφημίσεων φωνής της υποστηρίζεται από τεχνολογίες AI που επιτρέπουν στους πελάτες να λένε κάτι περισσότερο από "ναι" ή "όχι" όταν αλληλεπιδρούν με μια διαφήμιση . Χρησιμοποιώντας τεχνολογία όπως την εκμάθηση μηχανών και την κατανόηση της φυσικής γλώσσας, οι διαφημίσεις κατανοούν την πρόθεση του χρήστη – και αυτή η ικανότητα βελτιώνει την εμπλοκή περισσότερων πελατών μαζί τους.

Για την Pandora, η ιδέα είναι ότι οι διαφημιζόμενοι της θα μπορούσαν να στοχεύουν τους ακροατές σε στιγμές που συνήθως δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν – οδήγηση ή μαγείρεμα, για παράδειγμα. Δεν είναι στη συνέχεια σε θέση να κάνουν κλικ ή να αγγίξουν τις διαφημίσεις ή να ασχοληθούν με το περιεχόμενο του διαφημιζόμενου.

Ενώ η Instreamatic έκανε μια ανακοίνωση σχετικά με τη συμφωνία της με την Pandora για διαδραστικές διαφημίσεις φωνής, δεν είναι ο μόνος τρόπος που η Pandora στοχεύει αυτή την αγορά

"Η Pandora επενδύει βαθιά στη φωνητική διαφήμιση και οδηγεί την αγορά προς τα εμπρός διευκολύνοντας ένα οικοσύστημα », δήλωσε ο Eric Picard, Pandora VP, Ad Product Management

« Η Pandora δημιουργεί μια ολοκληρωμένη λύση φωνής σε όλες τις προσφορές που απευθύνονται στους καταναλωτές με διαφημιστικές υπηρεσίες πάνω από αυτήν, όπως και οι προμηθευτές τρίτων μερών όπως οι Instreamatic και AdsWizz για να συνδεθούν. Η προσδοκία μας είναι ότι οι αγοραστές – διαφημιστές και πρακτορεία – θα θέλουν να κάνουν λύσεις για την κατασκευή φωνητικών διαφημίσεων, που έχουν για άλλες αγορές και η Instreamatic είναι η πρώτη εταιρεία που επικεντρώνεται στη στήριξη διαφημίσεων φωνής αγοράς σε εκδοτικούς οίκους », εξήγησε.

Η Instreamatic ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια ως δίκτυο ψηφιακού ήχου διαφήμισης k, αλλά έχει αναπτύξει τη σουίτα εργαλείων της για να συμπεριλάβει πλέον διαφημίσεις που ενεργοποιούνται με φωνή. Η εταιρεία έχει κάνει άλλες συμφωνίες για αυτή τη μορφή, συμπεριλαμβανομένης της δωρεάν πλατφόρμας μουσικής Audiomack . ένα από τα μεγαλύτερα ραδιοφωνικά συγκροτήματα της Ρωσίας Gazprom-Media Radio ; και η ευρωπαϊκή ραδιοφωνική εταιρεία Global's DAX, η οποία θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να εισάγουν διαφημίσεις με προφορικές υποδείξεις σε εφαρμογές συνεχούς ροής όπως το TuneIn και το AccuRadio

Ωστόσο, η Pandora είναι μια αξιοσημείωτη νίκη του πελάτη –

Επί του παρόντος, η Pandora έχει συμφωνήσει να δοκιμάσει τη μορφή με την Instreamatic και σχεδιάζει να υποστηρίξει άλλους προμηθευτές τρίτων όπως η Adswizz στο μέλλον. Ο Picard δηλώνει ότι δεν γνωρίζει τις τυχόν κλιμακούμενες λύσεις για διαλογικές διαφημίσεις φωνής πέρα ​​από αυτές τις δύο εταιρείες αυτή τη στιγμή

Αυτό σημαίνει ότι οι εκδότες θα πρέπει είτε να παρέχουν τη δική τους φωνητική λύση είτε να βασίζονται σε αυτούς τους πωλητές, αν θέλουν να συμμετάσχουν. ] Η Pandora δεν μοιράζεται περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη στρατηγική διαφημίσεων με δυνατότητα φωνητικής επικοινωνίας, αλλά πιθανότατα θα πάει πιο εμπεριστατωμένα όταν οι δοκιμές ξεκινήσουν προκειμένου να συμπληρωθούν τα κενά για τους πιθανούς διαφημιζόμενους

"Η ηλικία της φωνής έχει φτάσει, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει μια μεγάλη ανάγκη για σημαντική εμπλοκή των καταναλωτών – και μετρήσιμες μετρήσεις – στον χώρο διαφημίσεων ήχου ", δήλωσε ο κ. Stas Tushinskiy, Διευθύνων Σύμβουλος της Instreamatic.ai, σε δήλωση. "Πιστεύουμε ότι η Instreamatic παρέχει την ιδανική πλατφόρμα διαφημίσεων για την εξυπηρέτηση αυτής της αγοράς. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ασχολούμαστε με την Πανδώρα για να προσφέρουμε αυτήν την τεχνολογία με τεχνολογία AI στους ακροατές και τους διαφημιστές της, και είναι έτοιμη να προσαρμόσει αυτές τις νέες εμπειρίες πολύ γρήγορα μόλις εγκατασταθεί. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.