Το Hyundai S-Coupe είχε γονίδια Lotus και Mitsubishi! – AutoGreekNews

Το Hyundai S-Coupe είχε γονίδια Lotus και Mitsubishi! - AutoGreekNews


Η Hyundai είναι μία από τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να είναι ένας βιομηχανικός κολοσσός αλλά το πρώτο της τετράτροχο δημιούργημα, ήρθε το 1968 με το μοντέλο Cortina (συμπαραγωγή με τη Ford), ενώ το πρώτο αμιγώς Νοτιοκορεάτικο μοντέλο ήταν το Pony το 1975. Ένα αυτοκίνητο που ήταν σχεδιασμένο από την ItalDesign και είχε μοτέρ Mitsubishi.

Δείτε ακόμη: Hyundai – Kia: Οι μάρκες με τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα

Μία δεκαπενταετία μετά όμως και έχοντας κάνει πλέον τα πρώτα της βήματα ως εταιρεία αυτοκινήτου, η Hyundai ήθελε να βάλει και λίγο… συναίσθημα στην γκάμα της και έτσι αποφάσισε να βγάλει ένα σπορ μοντέλο. Αυτό δεν ήταν άλλο από το S-CoupeScoupe σε άλλες αγορές), που ήταν και το πρώτο σπορ μοντέλο της Κορέας.

Το Hyundai S-Coupe ήρθε και στη χώρα μας, στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και μάλιστα είχε μία καλή εμπορική πορεία, καθώς σε χαμηλή για την εποχή τιμή, διέθετε πλούσιο εξοπλισμό, ενώ ο δυναμικός σχεδιασμός του αμαξώματος με τις δύο πόρτες και τη διχρωμία σε κάποιες περιπτώσεις, δεν περνούσε απαρατήρητος.

Το Hyundai S-Coupe όμως είχε μέσα του και άλλες εταιρείες. Και αυτό γιατί κάτω από το καπό του είχε βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. 84 ίππων της Mitsubishi, ενώ η ανάρτησή του ήταν ρυθμισμένη από τη Lotus. Με το facelift του αυτοκινήτου, άλλαξε και το μοτέρ, καθώς οι Κορεάτες δεν έμειναν ευχαριστημένοι από αυτό και παρουσίασαν έτσι τον δικό τους κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. ο οποίος ήταν και ο πρώτος εξελιγμένος από τους ίδιους και απέδιδε 92 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Αυτά θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας 2019

Μάλιστα, στην έκδοση GT Turbo ήταν το πρώτο κορεατικό αυτοκίνητο με τουρμπίνα και το πρώτο μοντέλο στο οποίο τοποθετήθηκε η T15 της Garret. Κάτι που έκανε το μοτέρ να πάρει τα… πάνω του καθώς η απόδοσή του έφτασε στους 115 ίππους και τα 171 Nm ροπής. Το βάρους 985 κιλών S-Coupe GT Turbo έκανε το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα ήταν 195 χλμ./ώρα. Όχι και άσχημα δηλαδή για σχεδόν 30 χρόνια πριν…



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.