Το Amify θέτει το πρώτο γύρο της επιχείρησής του σε μια υπόσχεση: να αυξήσει τα έσοδα για τρίτους πωλητές στο Amazon

Η FTC φέρνει την πρώτη της υπόθεση ενάντια σε ψεύτικες κριτικές σχετικά με το Amazon


Οι μικρές επιχειρήσεις έχουν πολύπλοκη σχέση με το Amazon . Ενώ φοβούνται την εταιρεία επειδή δεν έχουν κανέναν έλεγχο, η πλατφόρμα του Amazon είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να φτάσουν οι αγοραστές, ιδιαίτερα οι μικρές επιχειρήσεις που φτάνουν στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων

Amify παλιά, της Αλεξάνδρειας, με έδρα τη Β.Α., λέει ότι μπορεί να τα βρει εκεί και οι επενδυτές αγοράζουν το γήπεδο. Όπως λέει ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Ethan McAfee, η εταιρεία 60 ατόμων κέρδισε μόλις $ 5.8 εκατομμύρια στη χρηματοδότηση Series A – τον πρώτο εξωτερικό της γύρο – με επικεφαλής τον Mercury Fund, με συμμετοχή των εταιρειών Dundee Venture Capital, CincyTech, SaaS Venture Capital και συνιδρυτής Nigel Capital One

Όλα άρχισαν, McAfee λέει, με μια επιχείρηση shoestring εξαντληθεί από το προαστιακό αρχοντικό του.

Ως αναλυτής T. Rowe Price κατ 'ευθείαν έξω από το κολέγιο, McAfee πέρασε να περάσει 11 χρόνια πράγμα επένδυσης "πριν αποφασίσει ότι αντί να επενδύσει σε εταιρείες, ήθελε να ξεκινήσει τη δική του. Ήταν το 2010 την εποχή εκείνη και ο Αμαζόνιος μόλις ξεκίνησε την εξέλιξή του από ένα μέρος για να αγοράσει βιβλία και CD στο 19459005 που έχει γίνει. Καταρχάς, η McAfee άρχισε να πωλεί κουτάκια τουρνουά στην περιοχή από το σπίτι της, πριν προσθέσει τελικά διάφορα άλλα αντικείμενα. Όταν ο ίδιος είχε διαπιστώσει ότι «είχαμε πάρει πολύ καλά σε αυτό», του συνέλαβε ότι έπρεπε να πουλήσει ό, τι είχε μάθει για το πώς να συνδεθεί με τους αγοραστές στην πλατφόρμα, η οποία όλο και πιο γεμάτο από τη μέρα. 19659004] Γρήγορη κίνηση προς τα εμπρός μέχρι σήμερα και η McAfee λέει ότι η Amify συνεργάζεται τώρα με μια μεγάλη σειρά πελατών, από μάρκες που μπορεί να μην αναγνωρίζετε σε οικιακά ονόματα όπως οι κιθάρες Fender και Brooks, ο αιωνόβιος κατασκευαστής παπουτσιών,

Αυτό που περιλαμβάνει, λέει ο McAfee, είναι η βοήθεια με τις σελίδες προϊόντων ("10 μεγάλες εικόνες έναντι ενός μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις"), συμβουλές για το τι δεν πρέπει να πουλήσει ("τα drones είναι τα χειρότερα "), Διαχείριση διαφημιστικών καμπανιών με χορηγία και μεγάλη βοήθεια με απογραφή. Για να το πούμε, οι πελάτες της Amify στέλνουν τα προϊόντα τους στην εκκίνηση όταν φτάνουν με πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από την Κίνα, για παράδειγμα. Η Amify, η οποία χρησιμοποιεί αποθήκες στο Λας Βέγκας και το Σινσινάτι, στέλνει τα εμπορεύματα σε μία από τις αποθήκες του Amazon, έτσι ώστε αν υπάρξει επιστροφή, η Amazon στέλνει το στοιχείο πίσω στην Amify για να το αντιμετωπίσει και όχι στον πελάτη. (19659004) Φαίνεται φτηνός για τις εταιρείες, οι οποίες ήδη καταβάλλουν στην Amazon 15% επί των πωλήσεών τους και έως και 30% όταν οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω του προγράμματος Fulfilled by Amazon. Η McAfee αναφέρει ότι οι περισσότερες αποδόσεις δωρίζονται ή καταστρέφονται. Η McAfee αναφέρει ότι η αύξηση των πωλήσεων που η Amify είναι σε θέση να παράγει περισσότερα από ό, τι βοηθά στην κάλυψη του κόστους.

Σίγουρα, είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση, η οποία εξηγεί γιατί η Amify δεν είναι μόνος που την κυνηγάει. Εκτός από πολλούς μικρούς παίκτες που προσπαθούν να εισέλθουν στη μεγάλη δουλειά συνεργασίας με πωλητές τρίτων – πάνω από ένα εκατομμύριο εκ των οποίων αποτελούν πλέον το 50% των συνολικών πωλήσεων της Amazon – (19459005) και το etailz .

Η McAfee δεν με πειράζει όμως οι υπόλοιποι παίκτες. "Είναι μια αγορά 500 δισεκατομμυρίων δολαρίων", προσφέρει. Με λίγα λόγια, υπάρχει αρκετό για να πάει κανείς.

Τουλάχιστον, υπάρχει αρκετό για να πάει γύρω για τώρα. Σύμφωνα με μια νέα έκθεση του CNBC η Amazon εμποδίζει επιθετικά τα προϊόντα που χάνουν χρήματα από τη διαφήμιση στο site της και λέει στους ιδιοκτήτες μάρκας ότι εάν η Amazon δεν μπορεί να πουλήσει τα προϊόντα της στους πελάτες με κέρδος, δεν θα επιτρέψει

Ερωτηθείς αν ανησυχεί για την εκδίωξη των εταιρειών του Αμαζονίου, όπως η δική του ή ασκεί πιέσεις σε άλλους, η McAfee λέει ότι δεν το κάνει. Παρόλο που παραδέχεται ότι είχε "προβλήματα με την Amazon", εξαιτίας εν μέρει των "πολλών κινούμενων τεμαχίων", σημειώνει ότι ο γενικός στόχος της εταιρείας είναι να κάνει τους πελάτες ευτυχείς, στόχος που οι δύο εταιρείες μοιράζονται και ότι η Amify αποδεικνύεται καθημερινά, επιμένει. Σκεφτείτε, λέει, "Με το Amazon, πρέπει να μιλήσετε το lingo τους. Μπορείτε να περάσετε ώρες στο τηλέφωνο μαζί τους για να διορθώσετε λάθη. Αλλά μπορούμε να το κάνουμε καλύτερα από κάποιον που προσπαθεί να το καταλάβει για πρώτη φορά ", το οποίο μπορεί πιθανώς να σώσει τόσο τον Amazon, όσο και τους πελάτες του Amify, χρόνο και χρήμα

Το Amify μπορεί επίσης να προσφέρει κάτι στους σταθερούς πελάτες του που κάνει το Amazon όχι, ποια είναι τα δεδομένα πελατών και οι πληροφορίες. Παρόλο που η Amify δεν προσφέρει σήμερα την υπηρεσία, η McAfee αναφέρει ότι μπορεί να έρθει μια στιγμή που βοηθά τους πελάτες να κατανοήσουν κατά τρόπο κορεσμένο τι πωλεί, τι όχι και γιατί

Η νέα χρηματοδότηση θα βοηθήσει. Στη λίστα αγορών της Amify, λέει ο McAfee: ένας ΚΟΤ

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.