Εβδομαδιαία μεταφορά: Οι καταναλωτικές συνήθειες της Uber, το μοντέλο Y Tesla, τα σκούτερ και τα AV στο Austin

Εβδομαδιαία μεταφορά: Οι καταναλωτικές συνήθειες της Uber, το μοντέλο Y Tesla, τα σκούτερ και τα AV στο Austin


Καλώς ήλθατε πίσω στην εβδομάδα των μεταφορών. Είμαι ο οικοδεσπότης σας Kirsten Korosec, ανώτερος δημοσιογράφος στην TechCrunch. Αγαπάμε τα σχόλια του αναγνώστη. Συνεχίστε να έρχετε.

Ποτέ δεν ακούσατε την εβδομαδιαία μεταφορά της TechCrunch; Ανακαλύψτε την πρώτη έκδοση εδώ ή ανατρέξτε στο έκδοση της περασμένης εβδομάδας που πρόσφερε το φάσμα των ειδήσεων κινητικότητας από την Lyft and Bird στις αρκούδες του laser και την cybersecurity. "που γράψατε πριν, θεωρήστε αυτό ένα μαλακό λανσάρισμα. Παρακολουθήστε με στο Twitter @ kirstenkorosec για να βεβαιωθείτε ότι το βλέπετε κάθε εβδομάδα. Μια συνδρομή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έρχεται!

Αυτή την εβδομάδα θα επικεντρωθούμε στην πόλη του Ώστιν, θα αποκτήσουμε διορατικότητα στο Οι συνήθειες των δαπανών του Uber κάνουν ένα μικρό αριθμό scooter τραγάνισμα, Y και η λεγόμενη "φυλή" – ένας υπερβολικά χρησιμοποιημένος και ανακριβής όρος – για την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων.


ONM …

Υπάρχουν OEMs στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και εδώ, (περιμένετε) υπάρχουν ONMs – οι αρχικοί κατασκευαστές ειδήσεων. (1968)

Ο Mark Harris επιστρέφει με νέα λεπτομέρειες σχετικά με το αυτόνομο πρόγραμμα τεχνολογίας οχημάτων της Uber. Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο Uber ήταν δαπανών 20 εκατομμύρια δολάρια το μήνα για να αναπτύξει αυτο-οδήγηση τεχνολογίες.

Οι νέες πληροφορίες, που συλλέγονται από τα πρόσφατα αποσφραγισμένα δικαστικά έγγραφα (19659003) Η Harris γράφει: "Οι αριθμοί, που χρονολογούνται από το 2016, ζωγραφίζουν μια εικόνα μιας επιχείρησης που είναι απελπισμένη για να επιτύχει υπερβολικά φιλόδοξους στόχους αυτονομίας και έναν που είναι διατεθειμένος να δαπανήσει ελεύθερα, ακόμα και απερίσκεπτα, να φτάσουμε εκεί. Το 1965, η Uber προετοιμάζεται για την IPO αργότερα φέτος οι νέες λεπτομέρειες θα μπορούσαν να αποδειχθούν ενοχλητική υπενθύμιση ότι η εταιρεία εξακολουθεί να παραμένει στις προσπάθειές της να αναπτύξει την τεχνολογία που ο ιδρυτής Travis Kalanick ονομάζεται «υπαρξιακό» στο μέλλον του Uber ». 19659003] Αυτή η ιστορική ματιά στο Uber και στην αυτοκινητοβιομηχανία του, το Uber ATG, θα πρέπει να εξεταστεί παράλληλα με πιο πρόσφατα νέα, συμπεριλαμβανομένου ότι βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του SoftBank


Dig In

Μετά από πέντε μέρες στο Austin για το SXSW, πήγα στο Λος Άντζελες, στην πραγματικότητα Hawthorne, για Το μοντέλο Υ του Tesla αποκαλύπτει το μοντέλο Υ. Με πολλούς τρόπους, αυτό ήταν όπως όλα τα άλλα γεγονότα του Tesla που έχω παρακολουθήσει: η μουσική αντλίας και ο φωτισμός διάθεσης, το σχεδιασμένο για να εμπνεύσει το ξεκίνημα του βίντεο, τα Tesla superfans (εικονίζονται παρακάτω) και οι μακριές γραμμές για μια σύντομη δοκιμή

Και όμως, κάτι ήταν διαφορετικό. Το μοντέλο Υ που αποκαλύφθηκε μου θύμισε άλλα πιο παραδοσιακά αποκαλύψεις των αυτοκινητοβιομηχανιών. Υπήρχαν μιμητήρες στην εκδήλωση, και άγριες κραυγές στο Twitter, από απογοήτευση (υπήρχαν και πολλές φαντασιώσεις, καθώς και). Πολλοί αναμένουν κάτι πιο συναρπαστικό από αυτό Μοντέλο 3 doppelganger Το μοντέλο Υ είναι το είδος της επόμενης δράσης που θα περίμενε κανείς από μια καθιερωμένη και πιο προσεκτική αυτοκινητοβιομηχανία. Και ενώ η αντίδραση της αγοράς ήταν αρνητική, υπήρχαν λαοί που σημείωσαν ότι η ομοιότητα του Μοντέλου Υ με τις 3 σήμαινε ότι ήταν σοβαρός για την πώληση οχημάτων .

Και αυτό δεν είναι κακό πράγμα – Λεπτομέριες. Πρώτον, το μοντέλο Υ είναι τόσο παρόμοιο με το 3 ότι μπορεί να υποφέρει από αδιαθεσία του αγοραστή ή κανιβαλισμό ενός από τα δύο οχήματα. Δεύτερον, ακόμη και αν ο καθένας αγαπούσε αυτό το όχημα και ο Tesla ήταν έτοιμος να επωφεληθεί από αυτές τις αντιληπτές αποτελεσματικότητες που αποκτήθηκαν από την ανταλλαγή του 75% των τμημάτων με το μοντέλο 3, το Y δεν έρχεται μέχρι το φθινόπωρο του 2020.

θέτει πολλές ερωτήσεις που θα γίνουν (και σίγουρα και άλλοι) στις προσεχείς εβδομάδες και μήνες. Όπου ο Tesla επιλέγει να παράγει το μοντέλο Υ είναι ίσως το πιο σημαντικό, αναπάντητο ερώτημα.

 Tesla Μοντέλο Υ πρωτότυπο


ακούω πολλά. Αλλά δεν είμαστε εγωιστές. Ας το μοιραστώ.  <a href=  blinky-cat-bird

Welp, δεν προβλέψαμε κάτι τέτοιο. Δύο συμβουλές μετατράπηκαν σε ιστορίες αυτή την εβδομάδα: η Ford επεκτείνει το αυτόνομο πρόγραμμα οχημάτων της στο Austin και η GM Cruise αναβαθμίζει τη μηχανή μίσθωσης με σχέδια να προσλάβει τουλάχιστον 1.000 περισσότερους μηχανικούς μέχρι το τέλος του έτους. αλλιώς ακούμε; Υπάρχει μια νέα αυτόνομη εταιρεία φορτηγών που βγαίνει από μυστικότητα. Θα μοιραστώ λίγο πιο σύντομα.

Έχετε μια συμβουλή ή έχετε ακούσει κάτι στον κόσμο των μεταφορών; Στείλτε μου μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή στείλτε ένα άμεσο μήνυμα στο @ kirstenkorosec .


Η διαπραγμάτευση της εβδομάδας

Δεν είναι ακόμα μια συμφωνία. Αλλά είναι απλώς μια ενδιαφέρουσα. Η Uber βρίσκεται σε συνομιλίες με το Softbank Vision Fund και την Toyota για να συγκεντρώσει 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την αυτοκινούμενη μονάδα Uber ATG. Η επένδυση αυτή θα έδινε στην Uber ATG αποτίμηση μεταξύ 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η WSJ ανέφερε . Οι συνομιλίες είναι ρευστοί και θα μπορούσαν ακόμα να υποχωρήσουν, προειδοποίησαν αυτοί οι άνθρωποι.

Υπάρχουν πολλές επενδύσεις και συνεργασίες πίσω από τη σκηνή στον αυτόνομο χώρο των οχημάτων αυτές τις μέρες. Εν ολίγοις, οι σχέσεις αυτές γίνονται ακατάστατες και δύσκολο να ακολουθήσουν.

Ας μην ξεχνάμε ότι το Vision Fund της Softbank έχει ήδη σχεδόν το 20% της θυγατρικής της GM GM, 2018.

Στη συνέχεια, υπάρχει η Volkswagen AG, η οποία βρίσκεται στο 19659061 συνεχιζόμενες συνομιλίες με τη Ford για να συνεργαστεί με τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Το πλαίσιο της συμφωνίας αναμένεται να περιλαμβάνει την VW που επενδύει σε αυτόνομη εκκίνηση του αυτοκινήτου Argo AI

. Η VW έχει ήδη άλλες συνεργασίες. Η Mobileye και η Champion Motors δήλωσαν το Νοέμβριο ότι σχεδιάζουν να αναπτύξουν την πρώτη υπηρεσία αυτοεξουσιοδοτώντας το Ισραήλ το 2019 μέσω μιας κοινής οργάνωσης που αποκαλείται Νέα Κινητικότητα στο Ισραήλ. Η VW έχει επίσης μια συνεργασία με την AV Aurora για την ενσωμάτωση συστημάτων αυτο-οδήγησης σε ειδικά διαμορφωμένα ηλεκτρικά λεωφορεία για τη νέα μάρκα της Moia της VW.

Άλλες προσφορές :

  • Η πτήση Blackbird αυξάνει τα 10 εκατομμύρια δολάρια Η BMW i Ventures επένδυσε στην εταιρεία Bright Machines, μια εταιρεία που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, η οποία έχει συνδυάσει λογισμικό και λογισμικό (19659071) Η Toyota Motor, η DENSO Corporation και η Toyota Tsusho Corporation πραγματοποίησαν επένδυση ύψους 15 εκατομμυρίων δολαρίων για τη δρομολόγηση υπηρεσιών συνδεόμενων οχημάτων Airbiquity . Τα τέσσερα μέρη θα συνεργαστούν για την επιτάχυνση της ανάπτυξης και της εμπορευματοποίησης ενός συστήματος OTA που επιτρέπει την ενημέρωση και τη διαχείριση λογισμικού απομακρυσμένων οχημάτων

  • Ο ιδιοκτήτης Genesee & Wyoming, που ασχολείται με τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές, εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης μέρους ή μέρους Η Bloomberg ανέφερε

Στιγμιότυπο

Πέρασα την εβδομάδα στο Ώστιν για να συμμετάσχω σε αρκετές εκδηλώσεις που σχετίζονται με το SXSW, μεταξύ των οποίων και μερικά πάνελ. Όπως σημειώνει το MRD στο τμήμα μικρο-κινητικότητας που ακολουθεί, τα σκούτερ ήταν παντού. Και τα χρησιμοποίησα πολύ.

Εδώ είναι που πολλοί μπορεί να μην έχουν εξετάσει καθώς φερμουάρ κατά μήκος των οδών, και πεζοδρόμια του Ώστιν. Το καινούργιο νέο πράγμα συχνά σκοτώνει κάτι άλλο, ή τουλάχιστον τον αναγκάζει να αλλάξει.

Ποια με φέρνει στα πεντικαμπ. Το παρακάτω στιγμιότυπο είναι ένα μακρύ lineup άδειων πεντικαμπ στο κέντρο του Ώστιν. Είδα αυτούς τους πεντικαμπς-άντρες παντού στο Όστιν. Θυμάμαι το SXSW μόλις πριν από ένα χρόνο και τα pedicabs ήταν γεμάτα. Τους πήρα αρκετές φορές εκείνη την εβδομάδα. Αλλά τώρα, τα σκούτερ και το μοτοσικλέτα είναι εδώ, και τα πεντικαμπ φαίνεται να είναι αυτά που υποφέρουν περισσότερο. Έπαιξα ένα pedicab κατά τη διάρκεια της παραμονής μου και ο οδηγός επιβεβαίωσε τις παρατηρήσεις μου: περιμένουν πολύ περισσότερο για τους πελάτες τώρα. Μερικές φορές αυτή η διαταραχή μπορεί να χτυπήσει και το νέο καινούργιο πράγμα. Πάρτε μερίδιο ποδήλατο. Το Δημοτικό Συμβούλιο του Ώστιν ενέκρινε τον Φεβρουάριο του 2018 τη δημιουργία ενός πιλοτικού προγράμματος για την κοινή χρήση ποδηλάτων. Ορισμένες εταιρείες λειτουργούσαν ήδη αυτές τις υπηρεσίες. η δράση αυτή δημιούργησε ένα ρυθμιστικό πλαίσιο. Αλλά οι σκούτερ ήρθαν μαζικά

Οι υπάλληλοι της πόλης και ένας εκτελεστικός διευθυντής κινητικότητας μου είπαν ότι τα σκούτερ ανέβαλαν το μερίδιο της μοτοσικλέτας και ώθησαν τις εταιρείες να πάρουν μερικά από τα ποδήλατά τους έξω από τους δρόμους να κάνουν έλλειψη ζήτησης


Φαίνεται σαν ο καθένας να οδηγεί σκούτερ τώρα. Εν προκειμένω, το Austin κατά τη διάρκεια του SXSW. Το MRD ζυγίζει σε ό, τι πήγε κάτω.

Δεν ήμουν στο Austin αυτήν την εβδομάδα για το SXSW. Και είναι καλό που δεν ήμουν επειδή υπήρχαν αναφορές για ένα ανεμοστρόβιλο! Λοιπόν, ένας ανεμοστρόβιλος σκούτερ. Σύμφωνα με το The Verge τα σκούτερ και τα ποδήλατα ήταν έξω για να μπορέσουν οι εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες να πάρουν από το μπαρ μέχρι το επόμενο – και από τη μία σύσκεψη στην άλλη

"Μερικά από τα εκπληκτικά αξιοθέατα που έχω δει τις τελευταίες μέρες περιλαμβάνουν πολλούς φαύλους φακούς, ένας άνθρωπος που σπρώχνει τον επιταχυντή και κάνει ντόνατς σε ένα γεμάτο χώρο στάθμευσης και σκούτερ που σκίζουν τα υδρορροές του East 6th Street, ενώ πολλές ομάδες ανθρώπων αποφεύγουν να τους σκάνε ", έγραψε ο Nick Statt του The Verge. "Σε ένα σημείο, διάβασα ότι βρέθηκε ένας άνδρας που οδηγούσε έναν κάτω από τον ώμο ενός αυτοκινητόδρομου Ώστιν. Οι αναβάτες εδώ αγνοούν όλες τις οδικές πινακίδες και τα φανάρια. Μερικοί άνθρωποι σπεύδουν να επιταχύνουν λάθος δρόμους κάτω από τις οδούς. "

Σε άλλα νέα σχετικά με τις μικρομεσαίες δραστηριότητες

Η πλατφόρμα δεδομένων Micromobility Populus αύξησε μερικά skrillz – 3.1 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι, ενώ οι πόλεις βρίσκονται κάτω για αυτή τη νέα εποχή της μεταφοράς και οι χειριστές δεν μπορούν να μοιραστούν τα δεδομένα τους, οι πόλεις πρέπει να μάθουν τι να κάνουν με αυτά τα δεδομένα και πώς να εξαγάγουν μαθήματα από αυτά

Αυτό είναι όπου Populus έρχεται μέσα Populus έθεσε το γύρο σπόρων από Precursor Ventures, Relay Ventures και άλλοι για να βοηθήσει τις πόλεις να κατανοήσουν την εισροή των δεδομένων μεταφοράς. Αυτό σημαίνει ότι η συνολική χρηματοδότηση της εκκίνησης ανέρχεται σε 3,85 εκατομμύρια δολάρια.

Και … μόνο και μόνο επειδή τα σκούτερ είναι ζεστά τώρα, δεν σημαίνει ότι οι εταιρείες δεν αντιμετωπίζουν ανοιχτά. Οι πληροφορίες ανέφεραν ότι

Bird έχει απολύσει μεταξύ 4 και 5 τοις εκατό του εργατικού δυναμικού . [196599017] Megan Rose Dickey


Η Navigant Research κυκλοφόρησε την ετήσια, και συχνά αμφιλεγόμενη, αυτόνομη έκθεση leaderboard από τον κύριο αναλυτή Sam Abuelsamid. Ο Πλοηγικός Πλοήγηση για την Έρευνα εξετάζει τη στρατηγική και την εκτέλεση 20 κορυφαίων αυτοματοποιημένων εταιρειών συστημάτων οδήγησης και τα αξιολογεί βάσει 10 κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένου του οράματος. στρατηγική για την αγορά · εταίρους · στρατηγική παραγωγής · τεχνολογία; πωλήσεις, μάρκετινγκ και διανομή. ικανότητα προϊόντος? την ποιότητα και την αξιοπιστία των προϊόντων. χαρτοφυλάκιο των προϊόντων;
  • Η εταιρία Volkswagen
  • Η Ford Cruiser
  • ] Daimler-Bosch
  • Baidu
  • Toyota
  • . Η Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance
  • Άλλες σημειώσεις :

    Με την άνοδο των αυτόνομων bots παράδοσης – αξίζει να ξαναεπισκεφθεί μια λευκή βίβλο που KPMG που διατυπώθηκε τον Νοέμβριο ονομάζεται Αυτόνομη Παράδοση: Μια επερχόμενη επανάσταση στην κυκλοφορία των εμπορευμάτων . Η έκθεση επισημαίνει τον τρόπο με τον οποίο το ηλεκτρονικό εμπόριο προωθεί αυτό το φαινόμενο της παράδοσης. Δύο προβλέψεις που αξίζει να σημειωθούν:

    • αναμένοντας την επιτάχυνση των τάσεων υιοθέτησης του ηλεκτρονικού εμπορίου, η KMPG εκτιμά ότι μέχρι το 2040 το ηλεκτρονικό εμπόριο θα μειώσει τις αγορές στις ΗΠΑ κατά 30%. Θα μπορούσε να φτάσει το 50 τοις εκατό
    • ως αποτέλεσμα, τα ταξίδια που θα ταξιδέψουν τα οχήματα παράδοσης θα ανεβαίνουν από 23 δισεκατομμύρια σε ετήσια μίλια σε πάνω από 78 δισεκατομμύρια μέχρι το 2040.

    Δοκιμές και ανάπτυξη


    Η Ford συνεχίζει να επεκτείνει το αυτόνομο πρόγραμμα οχημάτων της. Αυτή τη φορά, η αυτοκινητοβιομηχανία είναι
    κατάστημα εγκατάστασης στο Austin . Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μου στο Austin για το SXSW, είχα ακούσει φήμες ότι η Ford ετοιμάζεται να ανοίξει αυτόνομο πρόγραμμα οχημάτων εκεί. Ορισμένα στελέχη της Ford βρίσκονταν στο έδαφος του Ώστιν κατά τη διάρκεια της SXSW για να συμμετάσχουν σε ομάδες και άλλες εκδηλώσεις, μεταξύ των οποίων ένα που μετριάστηκα στο Smart Mobility Summit

    ] νέο κατάλογο εργασίας για έναν αυτόνομο "ειδικευμένο στην αγορά" οχημάτων με έδρα το Austin. Το Austin είναι η πέμπτη πόλη που συμμετέχει στο πρόγραμμα δοκιμών του αυτοκινητοβιομηχανικού τομέα, το οποίο περιλαμβάνει ήδη το Ντιτρόιτ, το Μαϊάμι, το Πίτσμπουργκ και το 19659131 Washington DC .

    Εν τω μεταξύ, το Λος Άντζελες ετοιμάζεται για μια εκτεταμένη ανάπτυξη σκούτερ. Περίπου επτά εταιρείες έχουν ήδη άδεια να λειτουργούν υπό όρους, σύμφωνα με τη γενική διευθύντρια του Τμήματος Μεταφορών του Λος Άντζελες, Σελένα Ρέυνολντς. Τώρα πρόκειται να μεγαλώσει.

    Η πόλη ξεκίνησε πρόσφατα ένα πρόγραμμα προσωπικής κινητικότητας κατά τη διάρκεια ενός έτους χωρίς πρόσδεση. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, το LADOT δέχθηκε αιτήσεις από εταιρείες που ζητούν άδειες ενός έτους. Έντεκα εταιρείες υπέβαλαν αίτηση για άδεια λειτουργίας περίπου 38.000 συσκευών χωρίς αποβάθρα. Η πόλη προετοιμάζεται για την έλευση του κατακλυσμού δημιουργώντας καθορισμένους χώρους στάθμευσης και άλλες πινακίδες.

    Αυτό ακούγεται σαν πολλά? και αυτό είναι. Αλλά θα μπορούσε να ήταν ένας πολύ μεγαλύτερος αριθμός. Αν οι εταιρείες αυτές είχαν υπερβεί το συνολικό αριθμό που επιτρέπεται από την άδεια, θα μπορούσε να σήμαινε 160.000 σκούτερ στο Λος Άντζελες

    Γιατί τα Bird, Lime, Spin και άλλοι δεν θα επιτρέψουν στα επιτρεπόμενα 10.500 σκούτερ ανά άδεια; Εδώ είναι μια σκέψη: το κόστος και την προσφορά.

    Το ετήσιο τέλος αίτησης άδειας είναι ένα μη επιστρέψιμο $ 20.000. Οι εταιρείες πληρώνουν επίσης τα περισσότερα από τα τέλη $ 130 ανά όχημα ετησίως αν λειτουργούν σε κοινότητες μη μειονεκτούντων ατόμων (DAC). Το LADOT επιτρέπει σε εταιρείες να διαθέτουν έως και 3.000 σκούτερ σε περιοχές εκτός της DAC, 5.000 σε DAC στην κοιλάδα San Fernando και έως 2.500 σε DAC έξω από την κοιλάδα San Fernando. Οι άδειες για σκούτερ στα DAC είναι 39 δολάρια ανά όχημα, μείωση κατά 70 τοις εκατό.

    Αυτό σημαίνει ότι αν μια εταιρεία μπορούσε να φτάσει στο μέγιστο όριο των 10,500 σκούτερ, που περιλαμβάνει DAC, θα εξετάσει περισσότερα από 700.000 δολάρια επιτρέποντας

    Δύο πράγματα για το αυτοκίνητο

    • Το Gridwise, ένα κινητό app σχεδιασμένο να αυξάνει τις ωριαίες αποδοχές των οδηγών, βοηθώντας τους να βρουν περισσότερες βόλτες και να παρακολουθήσουν τις επιδόσεις τους, αριθμός πόλεων, συμπεριλαμβανομένου του Ώστιν, του Ντάλας, του Χιούστον, του Λος Άντζελες και του Φοίνιξ. Η εφαρμογή Gridwise είναι ήδη διαθέσιμη σε πολλές πόλεις των ΗΠΑ, όπως η Βαλτιμόρη, η Βοστώνη, το Σικάγο, η Νέα Υόρκη, το Πίτσμπουργκ, η Φιλαδέλφεια και η Ουάσιγκτον DC
    • Και η Citymobil, o ne των μεγαλύτερων ρωσικών ταξινομητών ταξί με τη Gazprom να ξεκινήσει ταξί για το φυσικό αέριο. Περίπου 500 αυτοκίνητα ταξί που συμμετέχουν με την Citymobil έχουν ήδη μετατραπεί σε εργασίες για το μεθάνιο. Μέχρι το τέλος του έτους, ο αριθμός τους αναμένεται να φθάσει τις 10.000

    Στο ραδιοεντοπιστό μας

    Υπάρχει πολλή δραστηριότητα που σχετίζεται με τη μεταφορά αυτού του μήνα

    Nvidia GTC

    Η TechCrunch θα είναι στην ετήσια διάσκεψη τεχνολογίας GPU της Nvidia από τις 18 έως τις 21 Μαρτίου στο Σαν Χοσέ.

    Το ετήσιο ADAS Sensors 2019 διάσκεψη και έκθεση Michigan Δείτε την πλήρη ημερήσια διάταξη του συνεδρίου στη διεύθυνση: //www.adassensors.com/agenda.html

    Self Racing Cars

    Η ετήσια εκδήλωση Self Racing Car 23 Μαρτίου και 24 Μαρτίου στο Thunderhill Raceway κοντά στο Willows, Καλιφόρνια. [196590060] Εγγραφείτε για να συμμετάσχετε ή αφήστε τους μια γραμμή στο contact@selfracingcars.com

    Ευχαριστώ για την ανάγνωση. Μπορεί να υπάρχει περιεχόμενο που σας αρέσει ή κάτι που μισείτε. Διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο kirsten.korosec@techcrunch.com για να μοιραστείτε αυτές τις σκέψεις, απόψεις ή συμβουλές.

    Δείτε τις εικόνες.

    >Μεταφρασμένο από την Google <
    Source link

    Αφήστε ένα σχόλιο

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.