Η διαφήμιση της Apple επικεντρώνεται στο πιο εμπορεύσιμο χαρακτηριστικό του iPhone – ιδιωτικό απόρρητο

Η διαφήμιση της Apple επικεντρώνεται στο πιο εμπορεύσιμο χαρακτηριστικό του iPhone - ιδιωτικό απόρρητο


Η Apple εκπέμπει ένα νέο σημείο διαφημίσεων επικεντρωμένο στην ιδιωτικότητα σήμερα στο primetime. Το σημείο εμφανίζεται οπτικά, χωρίς διάλογο και απλό slogan: Απόρρητο. Αυτό είναι το iPhone.

Σε μια σειρά χιουμοριστικών εικονιδίων, το μήνυμα οδηγείται στο σπίτι, που μερικές φορές απλά θέλετε λίγο ιδιωτικότητα. Το σημείο έχει διαφορετική μόνο γραμμή γραμμής και συμβαδίζει με τα μηνύματα της Apple σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα. "Αν η ιδιωτικότητα έχει σημασία στη ζωή σου, θα πρέπει να έχει σημασία για το τηλέφωνο τη ζωή σου."

Το σημείο θα εκπέμπει απόψε στο primetime στις ΗΠΑ και θα επεκταθεί μέσα από την Madness Madness. Στη συνέχεια, θα εκπέμπει αέρα σε επιλεγμένες άλλες χώρες.

Θα έπρεπε να κρύβετε κάτω από ένα βράχο να μην έχετε παρατηρήσει την ιδιωτική ζωή της Apple ως παράγοντα διαφοροποίησης μεταξύ της ίδιας και των άλλων εταιρειών. Ξεκινώντας πριν από μερικά χρόνια, ο Διευθύνων Σύμβουλος ο Tim Cook άρχισε να παίρνει όλο και περισσότερες δημόσιες θέσεις σχετικά με το τι θεωρούσε η εταιρεία ως τα "δικαιώματά σας" στην ιδιωτική ζωή στην πλατφόρμα τους και πώς αυτό διαφέρει από άλλες εταιρείες. Το υποκείμενο είναι ότι η Apple μπόρεσε να λάβει αυτή τη στάση επειδή η πρώτη της επιχείρηση βασίζεται σε μια σχετικά άμεση σχέση με τους πελάτες που αγοράζουν το υλικό και όλο και περισσότερο τις υπηρεσίες της

. Αυτό συμβαίνει σε αντίθεση με το μοντέλο άλλων τεχνολογιών γιγάντων όπως το Google ή το Facebook που εισάγουν μια παρενθετική στρώση στρατηγικής δημιουργίας εσόδων πάνω από αυτή τη σχέση στις μορφές της εφαρμογής προσωπικών πληροφοριών σχετικά με εσάς (κατά κάποιο τρόπο ανωνυμοποιημένο) για να πουλήσουν την πλατφόρμα τους σε διαφημιζόμενους που με τη σειρά τους μπορούν να πουλήσουν

Η μετατροπή του ηθικού υψηλού εδάφους σε στρατηγική μάρκετινγκ δεν είναι χωρίς τις παγίδες του, όμως, όπως ανακάλυψε πρόσφατα η Apple με ένα (19459105) προφανές σφάλμα FaceTime που επέτρεψε στους πολίτες να γυρίσουν το τηλέφωνό σας σε μια συσκευή ακρόασης, το χειρισμό των δικαιωμάτων του App Store του Facebook και την αποκάλυψη ότι υπήρχε μερικές καθυστερήσεις (19459013)] πολύ στενά συνδέει στενά τις έννοιες του και ασφάλεια Είναι ξεχωριστά, αλλά αλληλένδετα, προφανώς. Αυτό το σημείο λέει ότι είναι ένα και το αυτό. Είναι δύσκολο να επιβληθεί η προστασία της ιδιωτικής ζωής χωρίς ασφάλεια, αλλά στο μυαλό του κοινού νομίζω ότι υπάρχει ελάχιστη διαφορά μεταξύ των δύο.

Το App Store, φυσικά, εξακολουθεί να φιλοξενεί εφαρμογές από το Google και το Facebook μεταξύ χιλιάδων των άλλων που χρησιμοποιούν τα προσωπικά σας δεδομένα με τη μία ή την άλλη μορφή. Το επιχείρημα της Apple είναι ότι προστατεύει επιθετικά τα δεδομένα που δίνετε στο τηλέφωνό σας με επεξεργασία στη συσκευή, συλλέγοντας ελάχιστα δεδομένα, αποσυνδέοντας όσο το δυνατόν τα δεδομένα αυτά από τον χρήστη και παρέχοντας στους χρήστες όσο το δυνατόν πιο διαφανή διεπαφή ελέγχου. Όλα αλήθεια. Όλες οι προσπάθειες είναι πολύ καλύτερες από τον ανταγωνισμό

Παρόλα αυτά, υπάρχει περιθώριο για να τρέξω, νομίζω, όταν πρόκειται για την Apple που αποφασίζει τι πρέπει να θεωρείται κοινωνικός κανόνας όταν πρόκειται για τη χρήση προσωπικών δεδομένων στην πλατφόρμα της. Εάν πρόκειται να είναι ο απόλυτος διαιτητής του τι πετάει στην πιο κερδοφόρα αγορά εφαρμογών στον κόσμο, θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει αυτήν την εξουσία για να πάρει λίγο πιο πιό feisty με τους bigcos (και smallcos) που ζουν στα δεδομένα μας

Αναφέρομαι στα θέματα που η Apple είχε πάνω από όχι ως σκάψιμο, αν και μερικοί ενδέχεται να έχουν την τάση να βλέπουν την ενσωμάτωση της ιδιωτικής ζωής στην Apple με το μάρκετινγκ ως τόλμη που συνορεύει με το hubris. Προσωπικά, πιστεύω ότι εξακολουθεί να υπάρχει μια σημαντική διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρεία που έχει καταστροφική κατάσταση στην ιδιωτική ζωή ενώ παράλληλα έχει συστηματική αφοσίωση στην ιδιωτική ζωή και το μεγαλύτερο μέρος του υπόλοιπου οικοσυστήματος που υπάρχει επειδή λειτουργεί μια εισβολή της ιδιωτικής ζωής ως

Βασικά, νομίζω ότι η δήλωση της ιδιωτικής ζωής είναι ότι η αποστολή σας εξακολουθεί να υποστηρίζεται, ακόμα και αν έχετε σφάλματα. Αλλά προσπαθώντας να αγνοήσουμε ότι φιλοξενούντε τις πλατφόρμες δεδομένων που ευδοκιμούν σε αυτό είναι ένα νόστιμο κομμάτι της prestidigitation

Αλλά αυτό θα μπορούσε να είναι λίγο υπερβολικά λεπτομερή ως tagline

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.