Η Glossier ξεκινάει το πρώτο της brand spin-off, μια σειρά φιλικών προς το Instagram 'εξερχόμενων' ομορφιά

Η Glossier ξεκινάει το πρώτο της brand spin-off, μια σειρά φιλικών προς το Instagram 'εξερχόμενων' ομορφιά


Η Glossier, γνωστή για τη σειρά των προϊόντων της με τα υποτιμημένα μακιγιάζ και την λατρεία των χιλιετηρίδων Instagrammers, γίνεται πολύχρωμη με την κυκλοφορία της πρώτης της μάρκας Glossier Play . ] Η εταιρεία – με επικεφαλής τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο Emily Weiss, που δημιούργησε την επιχείρηση αξίας σχεδόν 400 εκατομμυρίων δολαρίων από ένα ιστολόγιο μακιγιάζ που ονομάζεται Into The Gloss – αύξησε συνολικά 92 εκατομμύρια δολάρια σε κεφάλαια επιχειρηματικών κεφαλαίων από κορυφαίες εταιρείες, οι επενδυτές Forerunner Ventures, ο δείκτης Ventures και η IVP. Ιδρυτής Η λίμνη Κατρίνα και ο γενικός συνεργάτης της Forerunner, Kirsten Green, συγκαταλέγονται μεταξύ των μελών του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας. . Σήμερα, η επιχείρηση άμεσων καταναλωτών μπορεί να υπερηφανεύεται για μια αυξανόμενη γραμμή σχεδόν μακιγιάζ, σχεδιασμένη να μιμείται το λεπτό, αφηρημένο όνειρο του Weiss. Η έναρξη του παιχνιδιού Glossier Play, εμπνευσμένη από τη νοσταλγία της δεκαετίας του 1970, είναι η πρώτη του εμφάνιση σε φωτεινά χρώματα, λάμψη και, με τα ίδια τα λόγια της μάρκας, "εξερχόμενα διαλέξεων"

"Θέλαμε να εξερευνήσουμε το χρώμα με το γλωσσικό τρόπο" δήλωσε ένας εκπρόσωπος της εταιρείας. "Αυτό σήμαινε την ανάπτυξη προϊόντων υψηλής ποιότητας χωρίς τη διάχυτη, έμπειρη και επίκεντρο ρητορική των περισσότερων εμπορικών σημάτων πολυτελείας. Το Glossier Play αφορά μόνο τη διασκέδαση και τη δημιουργική έκφραση. Αυτά τα προϊόντα ήταν δύο χρόνια στην παραγωγή και, όπως και τα σύγχρονα βασικά στοιχεία της Glossier, έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν στη δοκιμασία του χρόνου (όχι σε τάσεις ή γρήγορη μόδα). "

Η αρχική σειρά" extras "του Glossier Play περιλαμβάνει (15 $), highlighters ($ 20), πηκτωματικό glitter πολλαπλών χρήσεων ($ 14) και το "Vinylic Lip" ($ 16). Οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν το "The Playground", ένα σύνολο που περιλαμβάνει κάθε ένα από τα νέα προϊόντα, για $ 60.

διαφημιστική εκστρατεία για την Instagram φιλική γραμμή θα καθοδηγείται από κανένα άλλο εκτός από το αστέρι Instagram Donté Colley, καθώς και τον ποπ μουσικό Troye Sivan. Η νέα γραμμή και τα μελλοντικά spin-off θα βοηθήσουν τη Glossier να ανταγωνιστεί με τους φορείς ομορφιάς, την Estée Lauder και την L'Oréal, για παράδειγμα σε μια αγορά που εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 750 δισεκατομμύρια μέχρι το 2024.

Η Glossier, με έδρα τη Νέα Υόρκη, εργαζόμενους, πενιχρές σε σύγκριση με τα σχεδόν 2 εκατομμύρια – και τα αυξανόμενα – κοινωνικά μέσα που ακολουθούν. Η εταιρεία ξεπέρασε τα 100 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα το 2018, λέει η TechCrunch και απέκτησε 1 εκατομμύριο νέους πελάτες. Συνολικά, η Glossier διανέμει 29 προϊόντα σε όλη την επιδερμίδα, το μακιγιάζ, το σώμα και το άρωμά της.

Η εταιρεία δεν πρόκειται να εισαγάγει επιπλέον σήματα φέτος και διευκρίνισε ότι δεν είναι επωαστήριο μάρκας

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.