Οι εφαρμογές εικονικού αριθμού τηλεφώνου τροφοδοτούν το App Store με διπλότυπα

Οι εφαρμογές εικονικού αριθμού τηλεφώνου τροφοδοτούν το App Store με διπλότυπα


Εάν έχετε πραγματοποιήσει αναζήτηση στο App Store για μια εφαρμογή για να λάβετε έναν δεύτερο αριθμό τηλεφώνου, υπάρχουν πιθανότητες να βρείτε δεκάδες εφαρμογές με πολύ μικρές διαφορές. Μια χούφτα εταιρειών spamming το App Store με διπλές εφαρμογές. Αυτή η στρατηγική είναι αντίθετη με τους κανόνες της Apple . Οι Οδηγίες αναθεώρησης App Store είναι λεπτομερείς κανόνες που καθορίζουν τι μπορείτε και δεν μπορείτε να κάνετε στο App Store. Μόλις εγγραφείτε για λογαριασμό προγραμματιστή και υποβάλλετε μια εφαρμογή στην ομάδα ελέγχου του App Store, συμφωνείτε να συμμορφώνεστε με αυτούς τους κανόνες. Είναι ένα μεγάλο έγγραφο, αλλά ο κανόνας 4.3 με τίτλο "Spam" είναι απλός:

Μην δημιουργείτε πολλά αναγνωριστικά πακέτων της ίδιας εφαρμογής. Εάν η εφαρμογή σας έχει διαφορετικές εκδόσεις για συγκεκριμένες τοποθεσίες, αθλητικές ομάδες, πανεπιστήμια κλπ., Σκεφτείτε να υποβάλετε μια ενιαία εφαρμογή και να παράσχετε τις παραλλαγές χρησιμοποιώντας την αγορά εντός εφαρμογής. Επίσης, αποφύγετε τη συσσώρευση σε μια κατηγορία που είναι ήδη κορεσμένη. το App Store διαθέτει ήδη αρκετές εφαρμογές Fart, Burp, φακός και Kama Sutra. Η ανεπιθύμητη αλληλογραφία του καταστήματος μπορεί να οδηγήσει στην απομάκρυνση από το Πρόγραμμα προγραμματιστών.

Ένας τεχνίτης εξέτασε μια συγκεκριμένη κατηγορία στο App Store – εφαρμογές VoIP που σας επιτρέπουν να λάβετε έναν δεύτερο αριθμό τηλεφώνου, να στείλετε και να λάβετε κλήσεις και κείμενα από αυτόν τον νέο αριθμό. Το 19690000] Οι εταιρείες ούτε καν προσπαθούν να κρύψουν το γεγονός ότι έχουν υποβάλει πολλαπλές εκδόσεις της ίδιας εφαρμογής με διαφορετικά ονόματα και εικονίδια. Αλλά τα βασικά χαρακτηριστικά παραμένουν τα ίδια. Η Apple δεν εφάρμοσε σωστά τη δική της κατευθυντήρια γραμμή και οι προγραμματιστές εκμεταλλεύτηκαν αυτή τη γκρίζα περιοχή.

Παράδειγμα 1: TextMe

Όπως μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα της εταιρείας το TextMe διαθέτει τρεις εφαρμογές ανοίξτε για αυτό – TextMe Up, TextMe και FreeTone. Αυτές οι τρεις εφαρμογές έχουν κατά μέσο όρο 4,7 αστέρια στο App Store με συνολικά εκατοντάδες χιλιάδες κριτικές.

Η διατύπωση είναι ελαφρώς διαφορετική για κάθε εφαρμογή. Το TextMe Up σάς επιτρέπει να καλείτε και να γράφετε σε οποιονδήποτε στον κόσμο από το κινητό σας τηλέφωνο, tablet και τον υπολογιστή σας, ενώ το TextMe σάς επιτρέπει να "λάβετε έναν νέο αριθμό τηλεφώνου και να αρχίσετε να στέλνετε μηνύματα και να καλείτε δωρεάν" και το FreeTone είναι το "[enjoying] δωρεάν κλήσεις και κείμενα στους αριθμούς τηλεφώνου στις Η.Π.Α. και τον Καναδά. "

Αν όμως κοιτάξετε τα στιγμιότυπα του App Store, η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να αλλάξει τα στιγμιότυπα οθόνης ή το αντίγραφο μάρκετινγκ

[19659003]

Οι εφαρμογές μας έχουν διαφορετικό στόχο μάρκετινγκ, μου είπε ο συνιδρυτής και συν-διευθύνων σύμβουλος του κ. Patrice Giami σε τηλεφωνική συνέντευξη. "Μοιράζονται την ίδια βάση κώδικα, αλλά μπορούμε να ενεργοποιήσουμε ή να απενεργοποιήσουμε ορισμένες λειτουργίες για να διαφοροποιήσουμε τις εφαρμογές. Διασφαλίζουμε ότι ανάλογα με το ανταγωνιστικό περιβάλλον και αν χρειαζόμαστε τη βελτιστοποίηση της διανομής. "

Ο Giami πιστεύει επίσης ότι η εταιρεία του συμμορφώνεται με τις οδηγίες του App Store. "Η Apple κάνει μια πολύ συστηματική ανασκόπηση – παρακολουθούμε συνεχώς, διότι κυκλοφορούμε πολλές ενημερώσεις εφαρμογών. Δεν είχαμε ποτέ επισημανθεί ή επικοινωνήσαμε με την Apple – δεν είπα ποτέ ότι ελευθερώνουμε πλήρεις κλώνους της ίδιας εφαρμογής ", ανέφερε.

Το TextMe χρησιμοποιεί τον ίδιο λογαριασμό προγραμματιστή για τις τρεις εφαρμογές του, Κείμενο Me, Inc . Η Apple θα μπορούσε εύκολα να συγκρίνει αυτές τις εφαρμογές αν θέλησε να

. Παράδειγμα 2: BinaryPattern and Flexible Numbers LLC

Η περίπτωση αυτή είναι λίγο πιο εξελιγμένη. Η εταιρεία πίσω από αυτές τις εφαρμογές έχει δύο διαφορετικούς λογαριασμούς προγραμματιστών και προσπάθησε να διαφοροποιήσει τις καταχωρίσεις App Store λίγο. Παρόμοια, τα κουμπιά και τα χρώματα διαφέρουν ελαφρώς από την εφαρμογή σε άλλη, αλλά είναι το ίδιο σύνολο χαρακτηριστικών

Εδώ είναι μερικά screenshots που έκανα: ]

Τηλέφωνο Καυστήρες

Έχω φτάσει στο BinaryPattern / Flexible Numbers και δεν το έχω ξανακούσει

Παράδειγμα 3: Appsverse Inc.

Αυτή τη φορά, Phoner Ο καυστήρας μοιράζεται το τον ίδιο λογαριασμό προγραμματιστή . Παρόλο που αυτές οι εφαρμογές σας επιτρέπουν να κάνετε το ίδιο πράγμα, η Appsverse κυκλοφόρησε την εφαρμογή της σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες App Store – βοηθητικές εφαρμογές, παραγωγικότητα και κοινωνική δικτύωση.

Κάνοντας αυτό, οι εφαρμογές της εταιρείας εμφανίζονται σε πολλές κατηγορίες. Το Text Burner είναι # 88 στην κοινωνική δικτύωση, η δεύτερη γραμμή είναι # 74 στην παραγωγικότητα και το Phoner είναι # 106 σε βοηθητικά προγράμματα.

Φαίνεται λίγο αντίθετο, καθώς το Appsverse χωρίζει τις λήψεις μεταξύ πολλαπλών εφαρμογών. Πιστεύω όμως ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο η εταιρεία απελευθερώνει πολλαπλές εφαρμογές είναι η βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών και τα αποτελέσματα αναζήτησης App Store. Στη συνέχεια, επιλέγει μια διαφορετική κατηγορία για κάθε εφαρμογή, αλλά είναι μια παρενέργεια

Η Appsverse μου έστειλε την ακόλουθη δήλωση:

"Η κατευθυντήρια γραμμή προωθεί ένα υγιές οικοσύστημα App Store που είναι καλό τόσο για προγραμματιστές όσο και για χρήστες. Αποτρέπει τη διάδοση παρόμοιων εφαρμογών που δεν έχουν διαφοροποίηση στο επιχειρηματικό μοντέλο, τα χαρακτηριστικά, τις περιπτώσεις χρήσης και τη δημογραφική έκκληση. " Mobile και Dingtone Inc.

Το χαρτί Dingtone και Telos μοιάζουν με δύο διαφορετικές εφαρμογές από δύο διαφορετικές εταιρείες. Έχω κατεβάσει την εφαρμογή Dingtone και εγγραφή με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου. Τότε έχω κατεβάσει την εφαρμογή Telos και εγγραφή με την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εδώ είναι το μήνυμα που έχω:

Έχω φτάσει στο Telos / Dingtone και δεν το έχω ξανακούσει

Ένα ισότιμο παιχνίδι

Οι εταιρείες αυτές δεν έχουν κάνει τίποτα παράνομο. Επωφελήθηκαν από την έλλειψη εποπτείας της Apple σε έναν κανόνα App Store. Η απελευθέρωση πολλαπλών εκδόσεων της ίδιας εφαρμογής είναι μια μεγάλη στρατηγική βελτιστοποίησης του App Store. Με αυτό τον τρόπο, μπορείτε να επιλέξετε ένα διαφορετικό όνομα, διαφορετικές λέξεις-κλειδιά και διαφορετικές κατηγορίες. Οι πιθανότητες είναι ότι οι πιθανοί πελάτες θα δουν την εφαρμογή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης του App Store

Ενώ η Apple είναι συνήθως αρκετά αυστηρή όταν πρόκειται για τις οδηγίες του App Store, δεν έχει επιβάλει κάποιες από αυτές. Και αυτό είναι άδικο για τους προγραμματιστές εφαρμογών που παίζουν με τους κανόνες. Δεν μπορούν να ανταγωνίζονται τόσο αποτελεσματικά με εταιρείες που γνωρίζουν ότι μπορούν να αγνοήσουν ορισμένους κανόνες.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.