Airbnb, Automattic και Pinterest κορυφαία βαθμίδα των περισσότερων αγοραστών μονόκερων

Airbnb, Automattic και Pinterest κορυφαία βαθμίδα των περισσότερων αγοραστών μονόκερων


Χρειάζονται πολύ περισσότερα από ένα καλό ιδέα και το σωστό χρονοδιάγραμμα για την οικοδόμηση μιας εταιρείας δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα ταλέντα, η εστίαση, η λειτουργική αποτελεσματικότητα και μια υγιής δόση τύχης αποτελούν όλα τα συστατικά μιας επιτυχημένης εκκίνησης τεχνολογίας. Πολλοί από τους πλέον επιτυχημένους (ή τουλάχιστον, υψηλότερης αξίας) τεχνολογικούς μονόκερούς σήμερα δεν φτάνουν μόνοι τους.

Οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές (M & A) μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης για εταιρείες υψηλής τεχνολογίας. Είναι ένα θέμα που καλύψαμε από καιρό από το την πρώτη θέση στο Crunchbase News το Μάρτιο του 2017. Σχεδόν δύο χρόνια αργότερα, θέλαμε να επανεξετάσουμε αυτή την πρώτη θέση επειδή τα πράγματα κινούνται γρήγορα και υπάρχει νέα συγκομιδή εταιρειών στο επίκεντρο του μονόκερου αυτές τις μέρες. Ποιες είναι οι πιο δραστήριες στην αγορά των συγχωνεύσεων και εξαγορών αυτές τις μέρες;

Οι πιο αμετακίνητοι αμερικανοί μονόκεροι σήμερα

Πριν εμφανιστούν οι αμερικανοί μονόκεροι με τις περισσότερες εξαγορές μέχρι σήμερα, πρέπει πρώτα να απαντήσουμε στην ερώτηση "Τι είναι ένα μονόκερο ; "Ο όρος εφαρμόζεται γενικά σε εταιρείες τεχνολογικής υποστήριξης με επιχειρηματικά κεφάλαια που έχουν κερδίσει αποτίμηση ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων ή περισσότερο. Η Crunchbase παρακολουθεί τις εταιρείες αυτές στον κόμβο Unicorns . Ο αρχικός ορισμός του όρου από του Cowboy Ventures από τα τέλη του 2011, διευκρινίζει ότι οι μονόκεροι ιδρύθηκαν 2003, μετά την πρώτη τεχνολογική φούσκα. Αυτός είναι ο ορισμός που θα χρησιμοποιήσουμε εδώ

Στον πίνακα που ακολουθεί, εμφανίζουμε τον αριθμό των γνωστών εξαγορών που πραγματοποιήθηκαν από αμερικανούς μονόκερούς που δεν έχουν δημοσιευθεί ή έχουν αποκτηθεί ακόμα. Λάβετε υπόψη ότι αυτό βασίζεται σε ένα στιγμιότυπο δεδομένων Crunchbase, οπότε οι αριθμοί και η κατάταξη μπορεί να έχουν αλλάξει από τη στιγμή που θα το διαβάσετε. Για να διατηρήσουμε την αναγνωσιμότητα και ένα λογικό μέγεθος, αποκόψαμε το γράφημα σε εταιρείες που πραγματοποίησαν επτά ή περισσότερες εξαγορές.

Όπως θα περίμενε κανείς, αυτές οι βαθμολογίες είναι κάπως διαφορετικές από πριν από χρόνια . Αρκετές εταιρείες που μετρήθηκαν στις αρχές Μαρτίου του 2017 από τότε έχουν αποφοιτήσει από δημόσιες αγορές ή έχουν αποκτηθεί

Ποιος πάει;

Το Dropbox το οποίο είχε αποκτήσει 23 εταιρείες τη στιγμή της τελευταίας μας ανάλυσης, και από τότε απέκτησε δύο ακόμη εταιρείες ( HelloSign για 230 εκατομμύρια δολάρια στα τέλη Ιανουαρίου 2019 και Verst για ένα μη ανακοινωθέν ποσό τον Νοέμβριο του 2017). Το SurveyMonkey το οποίο κυκλοφόρησε δημοσίως τον Σεπτέμβριο του 2018, έκανε έξι γνωστές εξαγορές πριν κάνει την έξοδο του μέσω της IPO

Ποιοι ήταν οι υπάλληλοι; Η Airbnb πήδηξε από την τέταρτη θέση για να διεκδικήσει την κενή θέση της Dropbox ως το πιο ιδιωτικό αμερικανικό μονόκεντρο στην αγορά. Η Airbnb πραγματοποίησε έξι ακόμη εξαγορές από τον Μάρτιο του 2017, πρόσφατα Δανέζικο χώρο εκδηλώσεων και αγορά συναντήσεων Gaest.com . Η συμφωνία που εκκρεμεί ακόμα ανακοινώθηκε τον Ιανουάριο του 2019.

Η εταιρεία ανάπτυξης και φιλοξενίας του WordPress Η Automattic εξακολουθεί να κατατάσσεται στη δεύτερη θέση. Automattic href="https://www.crunchbase.com/acquisition/automattic-acquires-atavist–912abccd"> απέκτησε μία ακόμη εταιρεία – πλατφόρμα ψηφιακής έκδοσης Atavist – από τότε που προερχόμασταν στο τελευταίο στάδιο του μονογονιδίου M & A. Η εταιρεία Pinterest επιχείρηση διαχείρισης κοινωνικών μέσων ενημέρωσης εταιρία διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων λογισμικού ανοιχτού κώδικα εταιρία κοινής χρήσης φωτογραφιών και ιστοτόπου αναζήτησης Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης παραμένουν επίσης

Ποιος είναι ο νέος

Υπάρχουν μερικοί αξιοσημείωτοι νεοφερμένοι σε αυτές τις βαθμολογίες. Θα επικεντρωθούμε στις πιο αξιοσημείωτες τρεις: Η Εταιρεία Coinbase και Lyft . Η Unity Technologies η οποία είναι επίσης νέα σε αυτόν τον κατάλογο.

Η εταιρεία We (η εταιρεία συμμετοχών της WeWork) πραγματοποίησε 10 εξαγορές στο τελευταία δύο χρόνια. Νωρίτερα αυτό το μήνα, Η εταιρεία We Purchased Euclid μια εταιρεία που αναλύει τη φυσική χρήση του χώρου και παρακολουθεί τους επισκέπτες με τη χρήση δακτυλικών αποτυπωμάτων Wi-Fi. Άλλες εξαγορές περιλαμβάνουν Meetup ( μια ιστορία σπασμένη από το Crunchbase News το Νοέμβριο του 2017) σύμφωνα με πληροφορίες για 200 εκατομμύρια δολάρια. Επίσης, στα τέλη του 2017, η εταιρία The We Company απέκτησε το πρόγραμμα κατάρτισης της σχολής flatiron προσφέροντας μόνιμη μίσθωση σε μερικούς από τους εμπορικούς της χώρους

. η θέση του ως κυριαρχούχου παίκτη κρυπτοσυχνότητας καταναλωτή, Η Coinbase ήταν σε πολύ μεγάλο βαθμό το δάκρυ M & A πρόσφατα. Η εταιρία πρόσφατα ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την απόκτηση του Neutrino μιας εταιρείας αναλυτικών μηχανισμών και πλατφόρμας πληροφοριών που εδρεύει στην Ιταλία. Καθώς καλύψαμε το η Coinbase πιθανόν έκαναν τη συμφωνία να βελτιώσει τις προσπάθειες συμμόρφωσης. Τον Ιανουάριο, η Coinbase απέκτησε την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Blockspring επίσης για ένα μη ανακοινωθέν ποσό. Η άλλη αξιοσημείωτη συμφωνία της εταιρείας κρυπτογράφησης μέχρι σήμερα ήταν η εξαγορά του υλικού του εξόρυξης bitcoin που έγινε κρυπτοεμφανιζόμενη πλατφόρμα μικρο-συναλλαγών Earn.com, που η Coinbase απέκτησε για 120 εκατομμύρια δολάρια .

Και τελικά, Lyft, η πιο αποκλειστικά αμερικανική εταιρία επικεντρωμένη σε ιππασία και μεταφορά. Η Lyft έχει πραγματοποιήσει 10 γνωστές εξαγορές από τότε που ιδρύθηκε το 2012. Η τελευταία της συμφωνία M & A ήταν η πολεμική υπηρεσία Motivate, η οποία Lyft απέκτησε τον Ιούνιο του 2018 . Ο κύριος αντίπαλος της Lyft, Uber έχει αποκτήσει έξι εταιρείες τη στιγμή της συγγραφής. Η Uber αγόρασε μια εταιρεία ποδηλάτων με δική της, JUMP Bikes, σε τιμή 200 εκατομμυρίων δολαρίων δύο μήνες πριν από την αγορά Moftate της Lyft. Και εδώ, η αντιπαλότητα Lyft-Uber εκδηλώνεται με διαρθρωτική ομοιότητα. Ο σκληρός αγώνας οδήγησε τον Uber και τον Lyft να συγκεντρώσει χρήματα στο κλειδί-βήμα ο ένας με τον άλλον και οδήγησε στη στρατηγική συγχωνεύσεων και εξαγορών

Τι να πάρει μακριά

Με μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία, ερώτηση κοτόπουλου και αυγών. Είναι μια εταιρεία πετυχημένη λόγω των νεοσύστατων επιχειρήσεων που αγόρασε στην πορεία; Ή αγόρασε εταιρείες επειδή ήταν επιτυχής και είχε ένα άνοιγμα να επεκταθεί;

Οι εταιρείες μονόκεντρου που κυριαρχούν σήμερα στο ιδιωτικό τοπίο χρηματοδότησης (αν όχι στον αριθμό των διαπραγματεύσεων, στη συνέχεια σε όγκο δολαρίων), συνεχίζουν να συγκεντρώνουν χρήματα στο όνομα της ανάπτυξης. Η ανάπτυξη μπορεί να έρθει με τον παλιομοδίτικο τρόπο, δημιουργώντας μια θέση στην αγορά και διευρύνοντας την. Ή, στο όνομα της ταχείας κλιμάκωσης και φαινομενικά μεγιστοποίηση των επιστροφών των επενδυτών, η M & A παρέχει μια πλαγία διαδρομή σε νέες αγορές ή έναν τρόπο για να εδραιώσει περαιτέρω το status quo. Θα δούμε πώς αυτή η στρατηγική πληρώνει όταν αυτές οι εταιρείες βρουν τελικά την πόρτα εξόδου

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.