Σύμφωνα με πληροφορίες, η Uber βρίσκεται κοντά στην τακτική έξοδο από τη βιομηχανία παράδοσης τροφίμων στην Ινδία

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Uber βρίσκεται κοντά στην τακτική έξοδο από τη βιομηχανία παράδοσης τροφίμων στην Ινδία


Η Uber δήλωσε κατηγορηματικά ότι δεν θα βγει από την Ινδία (ή άλλες αγορές) μετά από ένα hattrick υποχωρήσεων από Κίνα Ρωσία και Νοτιοανατολική Ασία αλλά συμπεριλαμβάνει την επιχείρηση παράδοσης τροφίμων

Η απάντηση θα μπορούσε να είναι ναι. Αν οι εκθέσεις των μέσων ενημέρωσης είναι σωστές, ο Uber βρίσκεται στην κορυφή μιας τακτικής εξόδου από τη βιομηχανία παράδοσης τροφίμων στην Ινδία

Οι οικονομικοί χρόνοι της Ινδίας αναφέρουν ότι η Uber βρίσκεται στα τελικά στάδια μιας συμφωνίας που θα έβλεπε τον Swiggy, η υπηρεσία παράδοσης τροφίμων που αυξήθηκε πρόσφατα σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια και επεκτάθηκε στις γενικές παραδόσεις τρώει το Uber Eats στην Ινδία με αντάλλαγμα ότι θα δώσει στην αμερικανική εταιρία διακίνησης 10% . Ο Swiggy αναφέρθηκε πρόσφατα στο αξίας 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά από αυτόν τον γύρο δισεκατομμυρίων δολαρίων, ο οποίος ήταν επικεφαλής της Naspers, συμπεριλαμβανομένων των νέων υποστηρικτών Tencent και Uber επενδυτής Coatue

. για την εταιρεία Οι πληροφορίες ανέφεραν στο παρελθόν ότι κέρδισαν πωλήσεις 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2018 και η εταιρεία έχει προωθήσει την επέκταση σκληρά στην Ασία. Ο Uber Eats προσγειώθηκε στην Ινδία σχεδόν πριν από δύο χρόνια αλλά βρίσκεται στη μέση ενός αγώνα μεταξύ Swiggy, που έφερε κεφάλαιο τρεις φορές πέρυσι, και το Zomato, το οποίο υποστηρίζεται από τον Alibaba

η μάχη έχει πάρει το φόρο στους περιφερειακούς παίκτες που περιλαμβάνουν την FoodPanda, την υπηρεσία που αποκτήθηκε από τον αντίπαλο Ober στα τέλη του 2017 . Η Ola αναφέρθηκε ότι έχει μειώσει το κόστος στο FoodPanda και μετατοπίζει την εστίαση σε μια πιο βιώσιμη στρατηγική για την κουζίνα του cloud. Ωστόσο, οι Zomato και Swiggy εξακολουθούν να είναι επιθετικοί

Με βάση αυτό το υπόβαθρο και την επερχόμενη IPO της Uber θα είχε νόημα να παγιωθεί το κόστος και να διατηρηθεί το μερίδιο στην αγορά. Η Uber έκανε ακριβώς αυτό μέσω της εξόδου της με τη Grab στη Νοτιοανατολική Ασία, η οποία την είδε να παραδώσει τις μεταφορές και τις επιχειρήσεις παράδοσης τροφίμων σε αντάλλαγμα για το μερίδιο της . ] Υποστήριξα ότι ήταν μια νίκη όχι μια απώλεια για την Uber πήρε την εταιρεία από έναν δαπανηρό πόλεμο επιδοτήσεων και της έδωσε ένα μερίδιο σε μια αυξανόμενη επιχείρηση. Θα μπορούσε να είναι μια συνταγή που η Uber επαναλαμβάνει για τον χώρο παράδοσης τροφίμων της Ινδίας.

Σημείωση: Η αρχική έκδοση αυτού του άρθρου ενημερώθηκε για να σημειώσει ότι η Coatue είναι επενδυτής τόσο στο Uber όσο και στο Swiggy

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.