Το σύστημα όρασης για αυτόνομα οχήματα παρακολουθεί όχι μόνο εκεί που οι πεζοί περπατούν, αλλά πώς

Το σύστημα όρασης για αυτόνομα οχήματα παρακολουθεί όχι μόνο εκεί που οι πεζοί περπατούν, αλλά πώς


Το Πανεπιστήμιο του Michigan, γνωστό για τις προσπάθειές του στην αυτό-οδήγηση τεχνολογίας αυτοκινήτων, εργάζεται στον έναν βελτιωμένο αλγόριθμο για την πρόβλεψη των κινήσεων πεζών που λαμβάνει υπόψη όχι ακριβώς τι κάνουν, αλλά πώς το κάνουν. Αυτή η γλώσσα του σώματος μπορεί να είναι κρίσιμη για την πρόβλεψη του τι κάνει το επόμενο άτομο.

Κοιτάζοντας τους πεζούς και προβλέποντας τι πρόκειται να κάνουν είναι ένα σημαντικό κομμάτι του συστήματος όρασης οποιουδήποτε αυτόνομου οχήματος. Η κατανόηση ότι υπάρχει ένα άτομο και όπου κάνει τεράστια διαφορά στον τρόπο λειτουργίας του οχήματος – αλλά ενώ ορισμένες εταιρείες διαφημίζουν ότι μπορούν να δουν και να επισημάνουν τους ανθρώπους σε τέτοια και τέτοια κλίμακα ή υπό αυτές ή αυτές τις συνθήκες, (19659005) Οι εν λόγω αλγόριθμοι όρασης μπορούν (αν και σήμερα είναι απίθανο να είναι) τόσο απλοί όσο ο εντοπισμός ενός ανθρώπου και ο αριθμός των pixel που μετακινείται σε μερικά πλαίσια, τότε εξάγοντας από εκεί. Αλλά φυσικά το ανθρώπινο κίνημα είναι λίγο πιο περίπλοκο από αυτό

Το νέο σύστημα της UM χρησιμοποιεί τα συστήματα lidar και στερεοφωνικών κάμερας για να εκτιμήσει όχι μόνο την τροχιά ενός ατόμου, αλλά και τη στάση και το βάδισμα. Το Pose μπορεί να υποδεικνύει αν ένα άτομο κοιτάζει προς ή μακριά από το αυτοκίνητο ή χρησιμοποιεί ζαχαροκάλαμο ή σκαρφαλώνει πάνω σε ένα τηλέφωνο. το βάδισμα δεν δείχνει μόνο την ταχύτητα αλλά και την πρόθεση.

Είναι κάποιος που κοιτάζει πάνω από τον ώμο τους; Ίσως θα γυρίσουν ή θα μπουν στην κυκλοφορία. Βγαίνουν τα χέρια τους; Ίσως σηματοδοτούν κάποιον (ή ίσως το αυτοκίνητο) να σταματήσει. Αυτά τα πρόσθετα δεδομένα βοηθούν ένα σύστημα να προβλέψει κίνηση και να κάνει ένα πιο ολοκληρωμένο σύνολο σχεδίων πλοήγησης και περιπτώσεων

Σημαντικό είναι ότι λειτουργεί καλά με λίγα μόνο πλαίσια για να δουλέψει – ίσως με ένα μόνο βήμα και ταλάντευση του βραχίονα. Αυτό είναι αρκετό για να κάνει μια πρόβλεψη που χτυπά τα απλούστερα μοντέλα χειροπιαστά, ένα κριτικό μέτρο απόδοσης, καθώς κανείς δεν μπορεί να υποθέσει ότι ένας πεζός θα είναι ορατός για περισσότερα από μερικά πλαίσια μεταξύ εμποδίων

Δεν μπορεί να γίνει πάρα πολύ με αυτό το θορυβώδες, ελάχιστα μελετημένα δεδομένα τώρα, αλλά η αντίληψη και η καταλογογράφηση είναι το πρώτο βήμα για να γίνει αναπόσπαστο μέρος του συστήματος όρασης του AV. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το έγγραφο που περιγράφει το νέο σύστημα στο IEEE Robotics and Automation Letters ή στο Arxiv (PDF) .

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.