Η Visa και η Mastercard θα μπορούσαν να αυξήσουν τις διατραπεζικές προμήθειες

Η Visa και η Mastercard θα μπορούσαν να αυξήσουν τις διατραπεζικές προμήθειες


Η Visa και η Mastercard εξετάζουν το ενδεχόμενο αύξησης των διατραπεζικών προμηθειών στις συναλλαγές με κάρτες στις Η.Π.Α. Η WSJ και η Mastercard παράγουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους από αυτές τις μικρές χρεώσεις επεξεργασίας , και θα μπορούσε να έχει συνέπειες για τους εμπόρους και τις νέες εταιρείες

Όταν πληρώνετε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, οι έμποροι πληρώνουν μια μικρή χρέωση στην τράπεζα που εξέδωσε αυτή την κάρτα. Η τράπεζά σας πληρώνει τότε μια ακόμη μικρότερη χρέωση στην εταιρεία που εκμεταλλεύεται το δίκτυο καρτών

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι εκδότες και τα δίκτυα καρτών είναι ξεχωριστές εταιρείες. Για παράδειγμα, η Chase εκδίδει μια κάρτα Visa, ο Chase παίρνει ένα διατραπεζικό τέλος σε κάθε συναλλαγή με κάρτα και ο Chase πληρώνει μια μικρή χρέωση στη Visa. Ορισμένες εταιρείες λειτουργούν επίσης ένα δίκτυο και εκδίδουν κάρτες οι ίδιοι, όπως η American Express.

Το WSJ λέει ότι η Mastercard και η Visa θα αυξήσουν τις χρεώσεις τους τον Απρίλιο – η Visa επιβεβαίωσε την αλλαγή. Ενώ τα τέλη για κάθε συναλλαγή είναι σχεδόν ανεξήγητα, προστίθενται αρκετά γρήγορα. Δημιουργούν έναν τόνο εσόδων για τις κάρτες Visa και Mastercard και αντιπροσωπεύουν σημαντικό κόστος για τους μεγάλους εμπόρους.

Θα μπορούσε να γίνει ζήτημα προστασίας των καταναλωτών, καθώς οι πελάτες συχνά καταλήγουν να πληρώνουν υψηλότερες τιμές λόγω αυτών των τελών. Ενώ η Visa και η Mastercard διαπραγματεύονται κυρίως με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα εξακολουθούν να επιθυμούν μείωση των διατραπεζικών προμηθειών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα τέλη αυτά μεταβιβάζονται στους εμπόρους.

Οι έμποροι λαμβάνουν υπόψη το γεγονός ότι ένα μεγάλο μέρος των πελατών τους πρόκειται να πληρώσουν με μια κάρτα. Καταλήγουν να αυξάνουν τις τιμές για όλους, ακόμη και αν πληρώνετε με μετρητά, χρεωστική κάρτα ή πιστωτική κάρτα.

Τα τέλη στις πιστωτικές κάρτες είναι γενικά υψηλότερα και είναι ο λόγος για τον οποίο υπάρχουν σημεία και ανταμοιβές. Οι τράπεζες προσελκύουν πελάτες με πλεονεκτικά συστήματα ανταμοιβής επειδή θέλουν να λάβουν τα διατραπεζικά τους τέλη. Οι διατραπεζικές προμήθειες είναι επίσης πολύ υψηλότερες στις ΗΠΑ από ό, τι στην Ευρώπη, διότι υπήρξε περισσότερη δόλια δραστηριότητα – οι ΗΠΑ έχουν μετατραπεί σε κάρτες chip-and-pin χρόνια μετά την Ευρώπη

Η αύξηση των διατραπεζικών προμηθειών μπορεί επίσης να επηρεάσει τον καταναλωτή fintech ξεκινήματα. Πολλές τράπεζες αμφισβητίες έχουν βασιστεί στις διατραπεζικές προμήθειες ως μία από τις ροές εσόδων τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ευρωπαϊκές εταιρείες fintech, όπως οι N26, Monzo και Revolut, εξετάζουν τις ΗΠΑ ως πιθανή αγορά. Υπάρχει μια ολόκληρη βιομηχανία που χτίζεται πάνω από αυτές τις διατραπεζικές προμήθειες.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.