Η ChargedUp συλλέγει σπόρους ύψους £ 1,2 εκατομμυρίων για να αυξήσει το δίκτυο χρέωσης κινητής τηλεφωνίας σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο

Η ChargedUp συλλέγει σπόρους ύψους £ 1,2 εκατομμυρίων για να αυξήσει το δίκτυο χρέωσης κινητής τηλεφωνίας σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο


Το ChargedUp μια εκκίνηση του Ηνωμένου Βασιλείου που προσφέρει ένα δίκτυο χρέωσης κινητής τηλεφωνίας που εμπνέεται από την κοινή χρήση ποδηλάτων, έχει κλείσει £ 1,2 εκατομμύρια σε επενδύσεις σε σπόρους. Το κύριο μέρος του γύρου είναι το κεφάλαιο του Sir John Hegarty, Το γκαράζ και οι πρώην ιδρυτές της Innocent Smoothie, το JamJar. Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για να αυξηθεί η προσφορά σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο και για τη διεθνή επέκταση.

Η ChargedUp, που ιδρύθηκε από τον Hugo Tilmouth, τον Charlie Baron, τον Hakeem Buge και τον Forrest Skerman Stevenson, έθεσε ως στόχο την επίλυση του νεκρού προβλήματος της μπαταρίας του κινητού τηλεφώνου δίκτυο. Ωστόσο, αντί να προσφέρετε σταθερά σημεία φόρτισης, η ομάδα έχει αναπτύξει μια λύση που σας επιτρέπει να νοικιάσετε ένα πακέτο χρέωσης για κινητά από έναν προορισμό και να το επιστρέψετε σε διαφορετική τοποθεσία, εάν χρειαστεί. Με τον τρόπο αυτό, η χρήση κινητών τηλεφώνων παραμένει κινητή

"Είναι ενοχλητικό και ενοχλητικό να βγάζετε και να πετάτε με μια μπαταρία θανάτου", λέει ο διευθύνων σύμβουλος Hugo Tilmouth. Είμαστε όλοι εκεί και εγώ ήμουν εμπνευσμένος για να κάνω κάτι γι 'αυτό μέσα από τις δικές μου εμπειρίες. Ήμουν σε αγώνα κρίκετ στο Λονδίνο Κρίκετ Γήπεδο του Λονδίνου και περιμένω για μια κλήση για μια τελευταία συνέντευξη γύρο με μια μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας, και τρέχει πολύ χαμηλή με χρέωση! Κατέληξα να φύγω από το έδαφος του κρίκετ, να αγοράσω μια τράπεζα τροφοδοσίας και στη συνέχεια να οδηγήσω ένα σπίτι Boris Bike και ο λαμπτήρας έφυγε στο κεφάλι μου! Γιατί να μην συνδυάσουμε την ευελιξία της οικονομίας κοινής χρήσης με την ανάγκη ενός τηλεφώνου "ChargedUp"!

Η λύση ήταν να δημιουργηθούν πολλαπλά σημεία διανομής σε μια πόλη, που βρίσκεται στους χώρους όπου οι άνθρωποι ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους. Αυτό περιλαμβάνει καφετέριες, μπαρ και εστιατόρια. "Η λύση μας χρησιμοποιεί μια εφαρμογή για να επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν τους πλησιέστερους σταθμούς, να ξεκλειδώνουν μια συσσωρευμένη τράπεζα ισχύος και στη συνέχεια να την επιστρέφουν σε οποιοδήποτε σταθμό του δικτύου και να πληρώνουν μόνο για το χρόνο που χρησιμοποιούν. Ο στόχος μας είναι να μην είμαστε ποτέ πέντε λεπτά από μια χρέωση », προσθέτει ο Tilmouth

Στους επόμενους έξι μήνες, η ChargedUp αναφέρει ότι θα επεκτείνει το δίκτυο των 250 σταθμών πώλησης σε μπαρ, καφετέριες και εστιατόρια του Λονδίνου σε άλλες μεγάλες μητροπολιτικές περιοχές στο Ηνωμένο Βασίλειο Τον περασμένο μήνα, η νεαρή εκκίνηση συνεργάστηκε με τους Marks και Spencer για να δοκιμάσει την πλατφόρμα στα κεντρικά καταστήματα του Λονδίνου. Εάν η δοκιμή είναι επιτυχημένη, η ChargedUp αναφέρει ότι θα μπορούσε να οδηγήσει στην παροχή της λύσης χρέωσης τηλεφώνου σε όλους τους πελάτες της M & S μέχρι τα τέλη του 2019.

"Από την εκτόξευσή μας έχουμε παραδώσει πάνω από 1 εκατομμύριο λεπτά χρέωσης σε όλο το δίκτυο και οι πελάτες μας αγαπούν την υπηρεσία ", λέει ο Tilmouth. "Όπως και η εταιρεία ανταλλαγής σκούτερ και ποδηλάτων, λειτουργούμε ένα μοντέλο που βασίζεται στο χρόνο. Απλώς χρεώνουμε στους χρήστες μας μια απλή τιμή 50p ανά 30 λεπτά για να χρεώνουν τα τηλέφωνά τους. Επίσης, κερδίζουμε έσοδα από τον διαφημιστικό χώρο τόσο στις μπαταρίες μας όσο και στην εφαρμογή μας. "

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, ο Tilmouth λέει ότι ο πιο άμεσος ανταγωνιστής της ChargedUp είναι οι θυρίδες φόρτισης που βρίσκονται σε ορισμένους δημόσιους χώρους, όπως το ChargeBox. "Δεν βλέπουμε αυτό ως μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στο ChargedUp, καθώς οι χρήστες αναγκάζονται να κλειδώνουν τα τηλέφωνά τους μακριά, εμποδίζοντας τους να τα χρησιμοποιήσουν ενώ χρεώνουν. Είναι επίσης επιρρεπείς σε κλοπή και ζημιές. Επίσης, διαφοροποιούμε τη χρήση της πράσινης ενεργειακής αντιστάθμισης σε όλο το δίκτυο, "λέει.

Εν τω μεταξύ, σε μια δήλωση, ο επενδυτής Sir John Hegarty μιλά για τις ευκαιρίες εσόδων πέρα ​​από τα ενοίκια, που περιλαμβάνει τη διαφήμιση, τις ανταμοιβές και την πίστη. "Στο απλούστερο, το ChargedUp αντιμετωπίζει μια τεράστια ανάγκη στην αγορά, κινητές συσκευές που εξαντλούνται. Όμως, το ChargedUp προσφέρει στους διαφημιζόμενους ένα ισχυρό μέσο που συνδέεται άμεσα με το ακροατήριό τους στο σημείο αγοράς », λέει.

Πριν από τη σημερινή διοργάνωση, ο ChargedUp έλαβε επένδυση από την Telefonica μέσω του επιταχυντή Wayra και του Founding Factory του Brent Hoberman

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.