Η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Soocas που υποστηρίζεται από Xiaomi αυξάνει τα $ 30 εκατομμύρια Σειρά C.

Η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Soocas που υποστηρίζεται από Xiaomi αυξάνει τα $ 30 εκατομμύρια Σειρά C.


Το σοκ της Κίνας συνεχίζει να χάνεται με τους παγκόσμιους γίγαντες οδοντόβουρτσας, καθώς αυξάνει τα 200 εκατομμύρια γιουάν (30 εκατομμύρια δολάρια) σε σειρά γύρων χρηματοδότησης Γ. Ο κατασκευαστής της στοματικής περίθαλψης που εδρεύει στο Shenzhen έχει εξασφαλίσει τη νέα πρωτεύουσα από τον επικεφαλής επενδυτή Vision Knight Capital, με την Kinzon Capital, την Greenwoods Investment, την Yunmu Capital και την Cathay Capital να συμμετέχουν επίσης στον γύρο

Τα νέα έσοδα έφθασαν λιγότερο από ένα χρόνο μετά το Soocas , ένα από τα αρχικά του χαρτοφυλακίου οικιακών συσκευών της Xiaomi της Xiaomi, έσπασε σχεδόν 100 εκατομμύρια γιουάν σε γύρο Series Β τον περασμένο Μάρτιο. Το Xiaomi, γνωστό για τα smartphones του προϋπολογισμού, έχει ένα μεγάλο σχέδιο για να κατασκευάσει μια αυτοκρατορία του Διαδικτύου των Πράξεων που περιλαμβάνει έξυπνες τηλεοράσεις στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες και έχει προωθήσει στρατηγικές επενδύσεις για κατασκευαστές καταναλωτικών προϊόντων Soocas

Ιδρύθηκε το 2015, η άνοδος του Soocas αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη ζήτηση για αξεσουάρ προσωπικής φροντίδας καθώς αυξάνεται το διαθέσιμο εισόδημα των ανθρώπων. Οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες είναι μια σχετικά νέα αντίληψη για τους περισσότερους κινέζους καταναλωτές, αλλά η κατηγορία παίρνει γρήγορο ατμό. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την διαφημιστική υπηρεσία Alimama της Alibaba, οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών οδοντόβουρτρων αυξήθηκαν κατά 97% μεταξύ 2015 και 2017. Οι πολυεθνικές μάρκες εξακολουθούν να κυριαρχούν στον χώρο της στοματικής φροντίδας στην Κίνα, με τους Procter & Gamble, Colgate και Hawley Και η Hazel Chemical καταλαμβάνει τα τρία κορυφαία σημεία από το 2017, μια έκθεση από την Euromonitor International δείχνει, αλλά οι ντόπιοι παίκτες πλησιάζουν γρήγορα

Η Soocas αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό ανταγωνισμό από τους κινέζους συνομηλίκους και Roaman Όπως η Soocas, οι δύο αντίπαλοι έχουν επίσης τοποθετήσει τα γραφεία τους στη νότια Κίνα για να προσεγγίσουν τους εύρωστους πόρους της αλυσίδας εφοδιασμού της περιοχής. Μέρος της δύναμης της Soocas προέρχεται από την αλληλεπίδρασή της με την Xiaomi, η οποία δίνει στις εταιρείες χαρτοφυλακίου της πρόσβαση σε ένα μαζικό δίκτυο διανομής σε απευθείας σύνδεση και χωρίς σύνδεση παγκοσμίως. Αυτό συμβαίνει με το κόστος, ωστόσο, καθώς η Xiaomi είναι γνωστό ότι επιβάλλει τα λεπτά περιθώρια στις εταιρείες που υποστηρίζει και ελέγχει

Σύμφωνα με μια δήλωση του ιδρυτή της Soocas Meng Fandi , η εταιρεία έχει επιτύχει την κερδοφορία από την έναρξή της και έχει δει το περιθώριο αύξησής της με την πάροδο των ετών. Σχεδιάζει να ξοδέψει τα νέα έσοδα από το μάρκετινγκ σε μια κούρσα για να προσελκύσει τους ολοένα και πιο εξελιγμένους νέους καταναλωτές της Κίνας με οδοντόβουρτσες και νέες σειρές στεγνωτηρίων μαλλιών, ρινικά τρίμματα και άλλα εργαλεία που σας κάνουν να τσιγαρίζετε.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.