Ονειρική η νέα Mercedes-AMG GT – AutoGreekNews

Ονειρική η νέα Mercedes-AMG GT - AutoGreekNews


H Mercedes-AMG παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του υπεραυτοκινήτου της, στην οποία ξεχωρίζουν οι αισθητικές αναβαθμίσεις και η προσθήκη επιπλέον συστημάτων ασφαλείας.

Εξωτερικά οι νέες GT Coupe και Roadster διακρίνονται χάρις στο νέο μοτίβο των LED ημέρας, τα οποία είναι πιο αιχμηρά και εισέρχονται περισσότερο στους προβολείς υψηλής απόδοσης που επίσης ενσωματώνουν τεχνολογία LED. Ελαφρώς ανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας, με το χρωμιωμένο χώρισμα στις εισαγωγές των φρένων και το νέο splitter. Στο πίσω μέρος παρατηρούμε τα νέα φωτιστικά σώματα και τις απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και τον ελαφρώς διαφοροποιημένο διαχύτη που πλέον φιλοξενεί το φως της όπισθεν. Νέας σχεδίασης είναι και ζάντες αλουμινίου των 19/20 ιντσών.

Δείτε ακόμα: Bελτιωμένη Mercedes-AMG είναι ο απόλυτος οικογενειάρχης «τιμωρός»

Στο εσωτερικό συναντάμε νέους χρωματικούς συνδυασμούς και αναβαθμισμένα γραφικά για το σύστημα πολυμέσων, που προβάλλονται από την οθόνη των 12,3 ιντσών στον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Διαθέσιμα είναι πλέον τα επικουρικά συστήματα ανίχνευσης τυφλού σημείου, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, διατήρησης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα DISTRONIC και αυτόματο φρενάρισμα σε αστικές ταχύτητες, όλα υπό την αιγίδα του πακέτου Driving Assistance.

Το πακέτο AMG Carbon τώρα, όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, περιέχει στοιχεία από ανθρακονήματα. Διαχύτης, καλύμματα καθρεπτών και εμπρός splitter είναι κατασκευασμένα από carbon, ενώ οι γρίλιες της μάσκας είναι βαμμένες μαύρες και τα πίσω παράθυρα φιμέ.

Το πακέτο AMG Chrome κάνει ό,τι και το Carbon, αλλά με τα αντίστοιχα κομμάτια του αμαξώματος βαμμένα σε ασημί.

Διαβάστε επίσης: Η Mercedes 1η premium μάρκα στην Ελλάδα και τον κόσμο!

Κάτω από όλα τα ανωτέρω, συναντάμε τον 4λιτρο twinturbo V8 χωρίς αλλαγές. Στις βασικές GT Coupe και Roadster αποδίδει 476 ίππους και 630 Nm ροπής, επιταχύνει το supercar από την Στουτγκάρδη στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4 δλ. και προσφέρει μια τελική της τάξης των 304 χλμ./ώρα (302 για την Roadster). Οι απαιτήσεις σε καύσιμο περιορίζονται σε 12,3 λίτρα/100 χλμ. Οι GT S ανεβαίνουν στα 522 άλογα και 670 Nm, με την παράλληλη προσθήκη ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού και ρυθμιζόμενης ανάρτησης AMG Ride Control. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8 δλ. με την τελική να ανέρχεται στα 307 χλμ./ώρα για την Roadster και τα 310 για την Coupe.

Το τελευταίο στάδιο πριν τις κορυφαίες R και Pro ακούει στο όνομα «GT C», όντας το ανώτερο επίπεδο επιδόσεων που μπορεί να συναντήσει κανείς στην Roadster (αποκλειστικά Coupe η R και Pro). Εδώ το 4λιτρο «ιπποφορβείο» αριθμεί 557 μέλη και 680 Nm ροπής, νούμερα ικανά για επιτάχυνση 3,7 δλ. στo 0-100 χλμ./ώρα και τελική 317 χλμ./ώρα για την κλειστή και 315 χλμ./ώρα για την GT με υφασμάτινη οροφή, ενώ η κατανάλωση αυξάνεται ελαφρώς στα 12.9 λίτρα/100 χλμ.



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.