Η Aire ανεβάζει το $ 11M Σειρά B για να δώσει πίστωση βαθμολογία 'αναβάθμιση'

Η Aire ανεβάζει το $ 11M Σειρά B για να δώσει πίστωση βαθμολογία 'αναβάθμιση'


Η Aire η εκκίνηση της Βρετανίας που θέλει να δώσει στο σύστημα βαθμολόγησης πιστώσεων μια "αναβάθμιση" του 21ου αιώνα, έχει αυξήσει τα 11 εκατομμύρια δολάρια στη χρηματοδότηση της Σειράς Β. Ο γύρος υποστηρίζεται από την ευρωπαϊκή επιχείρηση VC Crane Venture Partners με στρατηγικές επενδύσεις από την Experian Ventures και την Orange Digital Ventures

Οι υφιστάμενοι επενδυτές WhiteStar Capital και Sunstone Capital ακολούθησαν και η εταιρεία αναφέρει ότι θα χρησιμοποιήσει το πρόσθετο κεφάλαιο για να υποστηρίξει " γρήγορη ανάπτυξη ", συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης των ΗΠΑ. Η Aire σχεδιάζει επίσης να επενδύσει περαιτέρω στην τεχνολογία που τροφοδοτεί τον κινητήρα των πιστωτικών ιδρυμάτων της, ο οποίος στοχεύει να κάνει τους πιστωτικούς ελέγχους πιο δίκαιους για τους καταναλωτές που μπορεί να έχουν ένα λεπτό πιστωτικό αρχείο και ως εκ τούτου πιο πολύτιμο για τους δανειστές

"Πώς ένας νέος δανειολήπτης παρακάμπτει όταν χρειάζεστε πίστωση για να ξεκινήσετε ένα ιστορικό … », λέει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Aire, Aneesh Varma, όταν του ζητήθηκε να περιγράψει το πρόβλημα που είχε ξεκινήσει η εκκίνηση για την επίλυση.

"Το σύστημα σήμερα δεν φαίνεται να εξυπηρετεί όλους, ακόμα κι αν αξίζουν. Η λύση μας επικεντρώνεται σε μια προσέγγιση: Ο καταναλωτής είναι η καλύτερη και βαθύτερη πηγή πραγματικών δεδομένων για τον εαυτό τους. Αυτά τα δεδομένα πρώτου μέρους είναι ο μόνος τρόπος … [to] προσφέρουν κερδοφόρα αποτελέσματα τόσο για τον καταναλωτή όσο και για τον δανειστή ».

Για να λύσει αυτό το αίνιγμα, ο Varma λέει ότι η Aire μπορεί να εξομοιωθεί με το ρόλο ενός" χειροναβικού αναδόχου " που προσπαθεί να κατανοήσει καλύτερα τη ζωή και την οικονομική κατάσταση του αιτούντος, αλλά παραδίδεται μέσω της τεχνολογίας με αυτοματοποιημένο και κλιμακωτό τρόπο

. "Το κύριο προϊόν μας σήμερα επιχειρεί να συνεργαστεί με έναν υποψήφιο στην ιστοσελίδα του δανειστή, να πάρει μια πλήρη απόφαση », εξηγεί. "Παρέχουμε στον καταναλωτή τη δυνατότητα να μας παρέχει σχετικά οικονομικά δεδομένα σχετικά με τις περιστάσεις του. Αυτό είναι πέρα ​​από τα απλά τραπεζικά δεδομένα συναλλαγών και επομένως μας δίνει μια πλήρη εικόνα … ανυπομονούμε, όχι μόνο το ιστορικό στιγμιότυπο "

Στην backend, η πλατφόρμα της Aire έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα για να παρέχει έτοιμες εκροές στους εταίρους δανεισμού χρήση σε πραγματικό χρόνο. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να γίνει πιο έξυπνο με την πάροδο του χρόνου, καθώς αυξάνονται τα στοιχεία απόδοσης των ανεξόφλητων δανείων

"[This is] όπου η μηχανική μάθηση είναι πολύ σημαντική. Επίσης, συνεχίζουμε να ερευνάμε άλλες μεθόδους και ροές δεδομένων που μπορούν να μας φέρουν οι καταναλωτές, ενώ βρίσκονται στη σωστή πλευρά των ανησυχιών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής », λέει ο Varma

Μια από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κάθε εταιρεία που επιθυμεί να αναβαθμίσει την πιστοληπτική ικανότητα χρησιμοποιώντας νέα τα σημεία δεδομένων και η μηχανική μάθηση δεν είναι η αναπαραγωγή των υφιστάμενων προκαταλήψεων που είναι αναμφίβολα ώριμες στο πλαίσιο του σημερινού συστήματος. Αυτό είναι κάτι που λέει ο Varma ότι ο ίδιος και ο Aire λαμβάνουν πολύ σοβαρά, έχοντας βιώσει κάποιες από αυτές τις προκαταλήψεις από πρώτο χέρι τον εαυτό του.

"Είμαστε πολύ επιρρεπείς σε μια ισχυρή πρότυπη διαδικασία διακυβέρνησης για να διασφαλίσουμε ότι δεν προλαβαίνουμε ορισμένα άτομα ή προστατευμένα γνωρίσματα. Αυτός είναι συγκολλημένος στον πολιτισμό μας στην Aire ", λέει.

" Πρώτα πρέπει να ξέρετε ποιες είναι οι προκαταλήψεις που υπάρχουν στο τρέχον σύστημα που πρέπει να αντιμετωπίσετε. Και τότε απαιτεί να κάνουμε το έργο grunt να εμπλέξει πραγματικό έλεγχο ανθρώπων και cross-calibration τα μοντέλα … Οι προκλήσεις που βλέπουμε με αλγόριθμους με μεγάλη τεχνολογία σήμερα είναι συχνά επειδή ορισμένες από αυτές τις εταιρείες που παίρνουν το εύκολο δρόμο έξω. Πρέπει να περπατήσουν σε αυτό το άβολο δάσος.

Μέχρι σήμερα, η Aire λέει ότι το αλγοριθμικό της μοντέλο έχει βαθμολογήσει πάνω από 10 δισεκατομμύρια δολάρια πίστωσης σε διάφορες κατηγορίες καταναλωτικών πιστώσεων, τα οποία θεωρεί ότι δίνει στην εκκίνηση ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα καθώς το μοντέλο βελτιώνεται τόσο με την ποσότητα όσο και με την ποιότητα των δεδομένων. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι θα βοηθήσει τους δανειστές να έχουν πρόσβαση σε περισσότερους πελάτες χωρίς να αυξάνεται η διάθεση για ανάληψη κινδύνου και λέει ότι έχει διαπιστώσει αύξηση των εγκρίσεων κατά 19%.

Από την πλευρά του δανειστή, οι πελάτες της Aire είναι εταιρείες πιστωτικών καρτών και χρηματοδότηση λιανικής (π.χ. , αν και η Varma λέει ότι η μακροπρόθεσμη χρηματοδότηση είναι επίσης στον οδικό χάρτη καθώς τα μοντέλα της εταιρείας ωριμάζουν. Από την πλευρά των καταναλωτών, η Aire εξυπηρετεί τυπικά επαγγελματίες επαγγελματίες που είναι νωρίτερα στο οικονομικό ταξίδι. Αυτά περιλαμβάνουν διάφορους τύπους αυτοαπασχόλησης, όπως εργολάβους, ελεύθερους επαγγελματίες, και εκείνους που λειτουργούν στην επονομαζόμενη οικονομία του gig

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.