Δωρεάν υπηρεσία συνεχούς ροής Η Tubi σχεδιάζει να επενδύσει $ 100M + στο περιεχόμενο το 2019, επεκτείνοντας το διεθνώς

Δωρεάν υπηρεσία συνεχούς ροής Η Tubi σχεδιάζει να επενδύσει $ 100M + στο περιεχόμενο το 2019, επεκτείνοντας το διεθνώς


Η υπηρεσία Tubi ετοιμάζεται να διπλασιάσει τις εξαγορές περιεχομένου φέτος, ανακοίνωσε σήμερα το πρωί η εταιρεία. Η υπηρεσία σήμερα προσφέρει πάνω από 12.000 ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, συνολικού περιεχομένου 40.000 ωρών. Όλα αυτά μπορούν να μεταδοθούν δωρεάν, καθώς το περιεχόμενο πληρώνεται όχι μέσω συνδρομών πελατών, αλλά μέσω διαφήμισης. Τώρα η εταιρεία ετοιμάζεται να επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει τη βιβλιοθήκη της φέτος, αφού έπληξε την κερδοφορία το 4ο τρίμηνο του 2018.

Ιδρύθηκε το 2014, η Tubi επωφελήθηκε από την τάση κοπής σχοινιού, αυξάνοντας τον αριθμό των νεότερων καταναλωτών που δεν επιλέγουν ποτέ να πληρώσουν για καλωδιακή ή δορυφορική τηλεόραση – μερικές φορές αποκαλούνται «cord nevers».

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η τηλεθεατοποίησή της αυξήθηκε περισσότερο από 4,3 φορές από το Δεκέμβριο του 2017 έως το Δεκέμβριο του 2018, επέτρεψε να χτυπήσει το ορόσημο κερδοφορίας. Μόνο το τέταρτο τρίμηνο είδε περισσότερα έσοδα από ό, τι συνολικά το 2017, σημείωσε επίσης. Και τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 180 τοις εκατό-plus το 2018.

Στο διαφημιστικό μέτωπο, η εταιρεία λέει ότι πραγματοποίησε καμπάνιες από περισσότερους από 1.000 διαφημιζόμενους το 2018, συμπεριλαμβανομένων εκείνων από την πλειοψηφία των κορυφαίων εταιρειών CPG και αυτοκινητοβιομηχανιών. , πολλές πτυχές της επιχείρησης Tubi δεν αποκαλύπτονται μαζί με τα σημερινά νέα – μόνο τα κυριότερα σημεία. Αυτό που δεν θα πει η εταιρεία είναι πόσοι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες έχουν, πόσες ώρες παρακολουθούν ή πόσες εμφανίσεις διαφημίσεων λαμβάνουν χώρα σε ολόκληρη την πλατφόρμα τους. Αυτά τα είδη μετρήσεων είναι κρίσιμα για τη μέτρηση της επιτυχίας σε βίντεο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις.

Μαζί με τα σχέδια για την ανάπτυξη της βιβλιοθήκης της, η Tubi ετοιμάζεται να επεκταθεί εκτός των ΗΠΑ και του Καναδά.

Για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της ανάπτυξης και της απόκτησης περιεχομένου, ο Tubi έκλεισε το Δεκέμβριο τον Δεκέμβριο με χρηματοδότηση χρέους ύψους 25 εκατομμυρίων δολαρίων από την Silicon Valley Bank

Τα σχέδια αυτά έρχονται σε μια εποχή που το επιχειρηματικό μοντέλο της Tubi έχει δει αυξημένο ανταγωνισμό. ] Για παράδειγμα, ο Roku εισήγαγε προγραμματισμό με διαφημίσεις με το δικό του The Roku Channel εκκίνησης το φθινόπωρο του 2017 και δήλωσε ότι νωρίτερα αυτό το μήνα έχει τώρα 27 εκατομμύρια λογαριασμούς χρηστών. Φυσικά, ο Roku δεν το καταστρέφει από το πόσοι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του για άλλες υπηρεσίες, σε σχέση με εκείνους που ξεκινούν συγκεκριμένα το ελεύθερο περιεχόμενο του Roku – αλλά αυτό είναι το πιθανό εύρος του καναλιού

Εκτός από το Roku, Tubi ανταγωνίζεται το βίντεο που υποστηρίζεται από την Walmart στην Vudu. Η Amazon-owned Η νέα υπηρεσία του IMDb Freedive ; Η τελευταία εξαγορά της Viacom η τηλεόραση Pluto. Η τοπική υπηρεσία του Sinclair με επίκεντρο τον ραδιοτηλεοπτικό φορέα Stirr ; και σύντομα Plex. Η Tubi, όπως και πολλές από αυτές τις υπηρεσίες, πιστεύει στις δυνατότητές της ως καταναλωτή να κουράζεται να είναι nickeled και dimed για τις συνδρομές βίντεο. Η Comcast θα δρομολογήσει επίσης δωρεάν υπηρεσία συνεχούς ροής για τους πελάτες της συνδρομητικής τηλεόρασης το 2020. [19659012] "Το 2018 είδαμε στην Tubi τεράστια αύξηση, καθώς οι καταναλωτές, κουρασμένοι από συνδρομές και υπηρεσίες SVOD, αναζητούσαν εναλλακτικές επιλογές ψυχαγωγίας", δήλωσε ο Farhad Massoudi, Διευθύνων Σύμβουλος της Tubi. "Θα συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τα κέρδη για να κάνουμε μεγαλύτερα στοιχήματα για το περιεχόμενο, να βελτιώσουμε την εμπειρία προβολής και να συνεχίσουμε να προχωρούμε σε νέες βάσεις σε ό, τι είναι το βασικό μας πλεονέκτημα: τεχνολογία και δεδομένα."

Στην πραγματικότητα, Το Tubi αγωνίζεται για την προσοχή ανάμεσα σε μια αναπτυσσόμενη αγορά συνεχούς ροής, η οποία περιλαμβάνει και εκείνους που πληρώνουν συνδρομητικές προσφορές βίντεο. Οι σημερινοί καταναλωτές κατασκευάζουν προσαρμοσμένες δέσμες που τους έχουν νόημα – ίσως λίγο Netflix και HBO, έφτασαν με κάποιο δωρεάν περιεχόμενο μέσω υπηρεσιών όπως το Tubi, για παράδειγμα.

Το πλεονέκτημα του Tubi, φυσικά, είναι ότι δεν έχει να ξοδέψετε τα δισεκατομμύρια για περιεχόμενο και πρωτότυπα που κάνουν οι υπηρεσίες βίντεο συνδρομής όπως το Netflix για να κερδίσουν τους χρήστες. Αντίθετα, βασίζεται σε τίτλους που έχουν επίκεντρο την έκκληση, αλλά δεν μπορεί να κερδίσει κάποια βραβεία – όπως παλιότερες ταινίες, παιδικά σόου, ταινίες βροχόπτωσης, ταινίες τρόμου και τηλεόραση πραγματικότητας.

Στο τέλος της ημέρας, ωστόσο, Tubi δεν θα κερδίσει απαραιτήτως από τους ανθρώπους κουραστικό βίντεο συνδρομής, αλλά από την αυξανόμενη εισροή κοπτικών καλωδίων που ψάχνουν για παλαιότερα ή εξειδικευμένα περιεχόμενα που δεν περιλαμβάνονται στις βιβλιοθήκες συνδρομών – ή που απλά θέλουν να δουν μια ελεύθερη ταινία.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.