Αυτό είναι το απόλυτο αγροτικό του πλανήτη! (+video) – AutoGreekNews

Αυτό είναι το απόλυτο αγροτικό του πλανήτη! (+video) - AutoGreekNews


Η λέξη «απόλυτο» κρύβει αρκετές παγίδες κατά την χρησιμοποίησή της. Πρέπει να είσαι… απόλυτα σίγουρος για αυτό που «ντύνεις» με τη συγκεκριμένη ονομασία, καθώς αν εμφανιστεί κάτι που το ξεπερνάει σε χαρακτηριστικά θα χρειαστεί να ανασκευάσεις.

Είχαμε δει πριν 4 μήνες το Goliath 6×6, ένα 6τροχο Chevrolet Silverado βελτιωμένο στα 705 άλογα από τον Τεξανό μετρ John Hennessey, και με περίσσια στόμφου το ανακηρύξαμε ως το «απόλυτο αγροτικό». Έκτοτε παρουσιάστηκαν διάφορα 6τροχα και μη pickup, με την Jeep να λανσάρει την αντίστοιχη έκδοση του Wrangler, να την ονομάζει Gladiator και να την χαρακτηρίζει ως «το πιο ικανό αγροτικό όλων των εποχών». Μεταξύ μας, όμως, κανένα δεν πλησίαζε σε χαρακτήρα, παράστημα και επίπεδο «τρομοκρατίας» των υπολοίπων οδηγών το Goliath. Μέχρι σήμερα.

Δείτε ακόμα: Παρανοϊκό κράμα Mercedes S-Class με φορτηγό! (+video)

Οι Diesel Brothers είναι δυο αδέρφια, που δραστηριοποιούνται στο Λος Άντζελες με τη βελτίωση πετρελαιοκίνητων pickup. Δεν λείπουν και τα supercars από το γκαράζ τους, όπως φαίνεται στο video, όμως ο κύριος όγκος εργασίας τους αποτελείται από αμερικανικά ντίζελ αγροτικά. Το Ford F-550 Super Duty είναι ίσως ο πρωταθλητής της κατηγορίας «βαρέων βαρών», διαθέτοντας έναν «ατελείωτο» V8 6.7 λίτρων και 440 ίππων, με το νούμερο της ροπής να φτάνει το εξωφρενικό 1.254 Nm! Μάλιστα, προαιρετικά διατίθεται με διπλούς τροχούς στον πίσω άξονα, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως η καρότσα ξεπερνάει σε μήκος τα 2 μέτρα!

Διαβάστε επίσης: Αγροτικό τραβάει 5 τόνους και επιταχύνει σαν Ferrari!

Για την RDB LA, βέβαια, δεν ήταν αρκετά. Οπότε πήρε ένα Super Duty, του προσέθεσε έναν ακόμα άξονα, έφτασε το συνολικό μήκος στα 8 μέτρα, ψήλωσε την ανάρτηση κατά 50 εκατοστά, φόρεσε bullbar και θεόρατα ελαστικά που παραπέμπουν σε Decepticon, το έβαψε κατάμαυρο και το αμόλησε στους αμερικανικούς δρόμους. Μηχανικές λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται, όμως η έκταση των μετατροπών στο υπόλοιπο αυτοκίνητο σημαίνει πως δύσκολα να έχει διατηρηθεί η εργοστασιακή απόδοση. Οπότε, κατά πάσα πιθανότητα, έχουμε να κάνουμε με μια ισχύ κοντά στα 600 άλογα (αν και ο κινητήρας αυτός φτάνει με σχετική ευκολία και τα 800) και την ροπή γύρω στα 1.400 Nm. Όπως και να ‘χει, η φράση «σοκ και δέος» μόλις απέκτησε καινούργιο νόημα.

(Το τέρας εμφανίζεται από το 6:48 και μετά)



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.