Η ανάπτυξη του Metroid Prime 4 έμενε τόσο άσχημα, η Nintendo ξεκινάει

Η ανάπτυξη του Metroid Prime 4 έμενε τόσο άσχημα, η Nintendo ξεκινάει


Για όλους όσους αναρωτιούνται γιατί δεν είχαμε ακούσει πολλά από το στρατόπεδο Metroid Prime 4 από τότε που ο τίτλος ανακοινώθηκε στο E3 2017 (με ένα κατά πάσα πιθανότητα τρεξίματος ), η Nintendo πρόσφερε απλά μια εκπληκτικά ειλικρινή απάντηση . Ο ανώτερος διευθύνων σύμβουλος Shinya Takahashi εμφανίστηκε σε ένα βίντεο για να εξηγήσει ότι η ανάπτυξη παιχνιδιών μέχρι στιγμής δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στα πρότυπα της εταιρείας.

Ως εκ τούτου, η εταιρεία αλλάζει στούντιο, επιστρέφοντας Retro, η οποία ανέπτυξε παλαιότερες συμμετοχές στο πρωταρχικό franchise. Ο αναδρομικός παραγωγός Kensuke Tanabe θα ξεκινήσει ουσιαστικά τα πράγματα από την αρχή

"Αυτή η αλλαγή θα σημαίνει ουσιαστικά την επανεκκίνηση της ανάπτυξης από την αρχή", εξήγησε ο Takahashi, απευθυνόμενος στην κάμερα με έναν σκοτεινό, απολογητικό τόνο, "έτσι η ολοκλήρωση του παιχνιδιού να καθυστερήσουμε από το αρχικό μας εσωτερικό σχέδιο. Αναγνωρίζουμε έντονα ότι αυτή η καθυστέρηση θα αποτελέσει απογοήτευση για τους πολλούς οπαδούς που ανυπομονούσαν να κυκλοφορήσουν το Metroid Prime 4.

Είναι ένα χτύπημα για ένα από τα πιο αγαπημένα franchise της Nintendo – ειδικά λαμβάνοντας υπόψη πόσο καιρό το παιχνίδι έχει βρεθεί στα έργα. Η κίνηση είναι επίσης εξαιρετικά ασυνήθιστη για την εταιρεία, συμπεριλαμβανομένης μιας πολύ δημόσιας συγγνώμης. Ωστόσο, παρά το μαύρο μάτι σε όλα αυτά, υπάρχει κάτι που πρέπει να ειπωθεί για τα αυστηρά πρότυπα που θα οδηγούσαν τη Nintendo να κάνει μια τόσο δύσκολη απόφαση.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.