Ο συνιδρυτής της FanDuel, Tom Griffiths, μόλις έκλεισε ένα γύρο σπόρων για την αποφασιστικά μη αμφισβητούμενη νέα εκκίνησή του, Hone

Ο συνιδρυτής της FanDuel, Tom Griffiths, μόλις έκλεισε ένα γύρο σπόρων για την αποφασιστικά μη αμφισβητούμενη νέα εκκίνησή του, Hone


Ο Tom Griffiths ίδρυσε τέσσερις εταιρείες, δύο από τις οποίες «δεν είχαν πολλά να γράψουν το σπίτι τους», αστεία. Το τρίτο συμπλήρωσε την προσοχή του κόσμου: την FanDuel, τη φανταστική αθλητική εταιρεία που ήταν συνήθως στον Τύπο – όχι πάντα για επιθυμητοί λόγοι – από σχεδόν τη μέρα που ξεκίνησε, μέχρι το 19459004 κοντά στη συγχώνευση (19459003) στον ευρωπαϊκό γίγαντα στοιχημάτων Paddy Power Betfair σε μια συμφωνία που φέρεται να είδε τους ιδρυτές της FanDuel, μαζί με τους υπαλλήλους της, να μείνουν μακριά με σχεδόν τίποτα στο

Δεν αναρωτιέται κανείς ότι η νέα, τέταρτη εταιρεία του Griffith, Hone στοχεύει στον συγκριτικά μη δραματικό κόσμο της κατάρτισης του εργατικού δυναμικού. Συγκεκριμένα, η Hone και η μικρή του ομάδα δημιούργησαν μια πλατφόρμα για σύγχρονες και διανεμημένες ομάδες, εμπνευσμένες κυρίως από την εμπειρία του FanDuel να γίνει ένας μονόκερος σε ένα σημείο σε μόλις έξι χρόνια και να αυξήσει την ομάδα του από 5 σε 500 ανθρώπους στη διαδικασία. Κοιτάζοντας πίσω, λέει ο Griffiths, «δεν είχαμε πραγματικά την εκπαίδευση του διευθυντή που θέλαμε ή χρειαζόμασταν».

Στην πραγματικότητα, ο Griffiths είχε ήδη φύγει από την εταιρεία από τη στιγμή που αποκτήθηκε, γύρω στην 10η επέτειό του πέρυσι, επιστρέψτε στην αρχή "Ήταν καιρός, λέει. Η FanDuel είχε μεγαλώσει σαν ζιζάνιο. Εξαντλείται από τους πολλούς ρυθμιστές που παλεύουν με το αν η FanDuel παρείχε νομικά αποδεκτή μορφή τυχερών παιχνιδιών. Ήξερε ότι ήθελε να εργαστεί και στην εκπαίδευση. "Η μαμά μου ήταν δάσκαλος", προσφέρει απλά.

Εισάγετε τη νεότερη πράξη του Griffith, η οποία είναι μόλις 10 μηνών σε αυτό το σημείο. Ο στόχος της εταιρείας που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο είναι να βελτιώσει τις δεξιότητες των ανθρώπων γύρω από τη διοίκηση της ηγεσίας και τη διοίκηση των ανθρώπων, ειδικά σε εταιρείες που έχουν ήδη εκατοντάδες εργαζόμενους και που ασχολούνται με όλο και περισσότερο διανεμημένες και ποικίλες ομάδες

Hone προφανώς δεν είναι η πρώτη εταιρεία που ασχολείται με την απομακρυσμένη κατάρτιση διαχείρισης ή την οικοδόμηση ομάδας. Η αγορά ήδη προσελκύει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο. Ωστόσο, επιμένει ότι θα είναι ένα από τα καλύτερα, καθώς και επειδή δεν έχει πολλά από αυτά που είναι διαθέσιμα αυτήν τη στιγμή. Για ένα πράγμα, το Hone είναι ένα πολύ αντιπαραδοσιακό εργαστήριο. Ο Hone επίσης αποφεύγει το βίντεο που έχει ήδη εγγραφεί, αλλά εργάζεται αντ 'αυτού με εξειδικευμένους επαγγελματίες προπονητές οι οποίοι πρέπει να παρακολουθήσουν ακρόαση για τον Hone και οι οποίοι ήδη διδάσκουν όλο και περισσότερους πελάτες 12 διαφορετικές ενότητες, συνήθως σε διαδικτυακά μεγέθη τάξης οκτώ έως δώδεκα ανθρώπων

η εταιρεία απλώς υπογράφει επάνω, επιλέγει από τα προγράμματα (για παράδειγμα, περιλαμβάνει έναν εντατικό bootcamp του διαχειριστή, καθώς και ένα πρόγραμμα διαχειριστή 101) και στη συνέχεια ξεκινάει τις συνεδρίες των 60 έως 90 λεπτών κάθε εβδομάδα για επτά εβδομάδες

Η ιδέα, εν μέρει, είναι να κολλήσουν τα μαθήματα. Σύμφωνα με τον Griffiths, οι εκπαιδευόμενοι ξεχνούν το 70 τοις εκατό αυτού που διδάσκονται μέσα σε 24 ώρες από μια εκπαιδευτική εμπειρία. Η ενδυνάμωση των νέων μαθήματα και η επανάληψη των παλαιών οδηγεί σε μεγαλύτερη απόδοση της επένδυσης για τους πελάτες της Hone, όπως προτείνει.

Η υποκείμενη πλατφόρμα της Hone είναι επίσης ένας διαφοροποιητής, λέει. Περιέχει μια διεπαφή αναφοράς, έτσι ώστε οι εταιρείες δεν μπορούν μόνο να δουν ποιος είναι παρόντες, αλλά μπορούν να μετρήσουν τα σχόλια των μαθητών μέσω των φοιτητών που ζητούνται αργότερα για να παράσχουν στην εταιρεία λεπτομέρειες σχετικά με το τι έχουν μάθει. Το λογισμικό Hone μπορεί επίσης να παρακολουθεί πόσες ερωτήσεις κλήθηκαν να αξιολογήσουν την αφοσίωση.

Η αυτοεκπαίδευση δίνει στην Hone έναν πιο εύκολο τρόπο για να αξιολογήσει πόσο επιτυχής ή όχι μια συγκεκριμένη ενότητα αποδεικνύεται ότι είναι και επιτρέπει στην Hone να συνεχίσει να ακονίζει προϊόντα. Στην πραγματικότητα, ο Griffiths λέει ότι, εργαζόμενος με τους πρώτους πελάτες που πληρώνουν, όπως οι WeWork, Clear, App Annie, Dashlane, Omada Health, SoulCycle και άλλοι, η Hone έχει ήδη μάθει πολλά που σκοπεύει να ψήσει σε μελλοντικά προϊόντα

". Ήμασταν σε πιλοτική λειτουργία το περασμένο έτος για να ταιριάζει με την αγορά προϊόντων. "Τώρα, η εταιρεία είναι έτοιμη για το κλείσιμο της, προτείνει

Κάποια νέα χρηματοδότηση θα βοηθήσει. Εκτός από την ανάληψη των επενδύσεων από το Hone και την ευρύτερη διάνοιξη για τις επιχειρήσεις, η εταιρεία αύξησε μόνο τα $ 3.6 εκατομμύρια σε χρηματοδότηση σπόρων με επικεφαλής τον Cowboy Ventures και το Harrison Metal. Άλλοι συμμετέχοντες στο γύρο περιλαμβάνουν το Slack Fund, το Reach Capital, την Εκπαίδευση Rethink, την Day One Ventures, την Entangled Ventures και πολλούς σχετικούς επενδυτές αγγέλων, όπως ο CEO της Masterclass, David Rogier, και ο CEO Rachel Carlson

δεν μοιράζεται δημόσια, αλλά είναι η τιμολόγησή της, η οποία μπορεί να παραμείνει ευέλικτη σε κάθε περίπτωση. Λέει ο Griffiths, "Συνεργαζόμαστε με τους πελάτες για να διαγνώσουμε τις ανάγκες τους, τότε δημιουργούμε ένα πακέτο, το οποίο είναι πολύ πιο λογικό από την εκπαίδευση στην τάξη. Δεν υπάρχει ταξίδι. Κανένας εκπαιδευτής δεν πρέπει να έρθει σε σας. "

Ο Griffiths είναι πιο προσεκτικός όταν πρόκειται για τα διδάγματα που έμαθαν στο FanDuel. Μεταξύ αυτών είναι η ευθυγράμμιση του εαυτού με τους επενδυτές που μοιράζονται τις αξίες μιας εταιρείας. Δείχνει τον ιδρυτή της Cowboy Ventures Aileen Lee, που την αποκαλεί "πύργος των προοδευτικών αξιών, της ισότητας, της ένταξης και της πολυμορφίας." Αυτό που είδε στον FanDuel είναι ότι οι επενδυτές μπορούν να επηρεάσουν τον πολιτισμό. Έτσι, από το συμβούλιο, θέλετε ανθρώπους που μοιράζονται τις ίδιες αξίες σας ».

Ο Griffiths τονίζει επίσης ότι είναι σημαντικό να καθιερώσετε μια ισχυρή κουλτούρα και ένα όραμα από την αρχή και να το ζήσετε κάθε μέρα καθώς μεγαλώνετε

"Είναι κάτι που κάναμε καλά σε FanDuel σε μερικές φορές", λέει, "και όχι τόσο καλά σε άλλες εποχές."

Hone ιδρυτές, αριστερά προς τα δεξιά: Savina Perez, ο οποίος ήταν προηγουμένως VP της εμπορίας στο Το CultureIQ, μια πλατφόρμα που στοχεύει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να ενισχύσουν τον πολιτισμό τους. Tom Griffiths; και τον Jeremy Hamel, ο οποίος ήταν προηγουμένως επικεφαλής του προϊόντος στο CultureIQ

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.