Το ινδονησιακό ηλεκτρονικό εμπόριο Unicorn Bukalapak αυξάνει τα 50 εκατομμύρια δολάρια

Το ινδονησιακό ηλεκτρονικό εμπόριο Unicorn Bukalapak αυξάνει τα 50 εκατομμύρια δολάρια


Οι πιθανότητες είναι ίσως εξοικειωμένοι με την Tokopedia, ειδικά αφού διέταξε την αποτίμηση ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον περασμένο Νοέμβριο, όταν συγκέντρωσε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια από επενδυτές όπως το Alibaba και το Fund Vision του SoftBank αλλά λιγότεροι άνθρωποι εκτός της Ινδονησίας (19659002) Μικρότερα από το μέγεθος της Tokopedia, η εταιρεία εκτιμάται σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια – έγινε ο τέταρτος μονόκερος της Ινδονησίας πριν από ένα χρόνο. Η χώρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη οικονομία της Νοτιοανατολικής Ασίας και έχει πληθυσμό άνω των 260 εκατομμυρίων, μετρά επίσης τη Tokopedia, Go-Jek και το Traveloka στο σύλλογο δισεκατομμυρίων δολαρίων

. εντυπωσιακές δύο εκατομμύρια παραγγελίες την ημέρα και 50 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Από την πλευρά του πωλητή, ανέφερε ότι η βασική του δραστηριότητα ηλεκτρονικού εμπορίου καλύπτει προϊόντα από τέσσερις εκατομμύρια ΜΜΕ, 500.000 πωλητές περίπτερο και 700.000 «ανεξάρτητες» μικροεπιχειρήσεις στην Ινδονησία. Η Bukalapak προσγειώθηκε ένα άλλο αξιοσημείωτο ορόσημο χρηματοδότησης αφού συγκέντρωσε $ 50 εκατομμύρια Σειρά D από την Mirae Asset-Naver Asia Growth

Fund, ένα κοινό όχημα που διαχειρίζεται το κορεατικό αμοιβαίο κεφάλαιο Mirae Asset και Naver, η επιχείρηση των οποίων οι επιχειρήσεις περιλαμβάνουν τη δημοφιλή γραμμή μηνυμάτων γραμμής. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Bukalapak έχει αποκαλύψει το μέγεθος μιας επένδυσης στις δραστηριότητές της, αν και δεν παρείχε επικαιροποιημένη αποτίμηση. Το 19649007, η Bukalapak είναι μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδονησίας με τέσσερις εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, δύο ισχυριζόμενους δύο εκατομμύρια ημερήσιες συναλλαγές και αποτίμηση άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων

Η Bukalapak δήλωσε ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα νέα της κονδύλια για να αυξήσει τις ευκαιρίες για τους μικροεπενδυτές των ΜΜΕ και να αναπτύξει την τεχνολογική πλατφόρμα της, κάτι που πιθανόν να σημαίνει ψηφιακές υπηρεσίες, Η εταιρεία έκανε μια σημαντική ώθηση πέρυσι για να συνεργαστεί με τους τοπικούς εμπόρους λιανικής πώλησης καταστημάτων «warung» – που πωλούν είδη σαν πωλητές δρόμου – σε λίγο για να διαφοροποιηθεί από την Tokopedia, η οποία είναι πολύ όπως η υπηρεσία Taobao της Alibaba για την Ινδονησία, και να αναπτύξει μια προσφορά για τους καταναλωτές

Πέρα από την αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, η Bukalapak προσφέρει επίσης streaming και προϊόντα fintech.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link