Οδηγούμε το νέο Kia ProCeed GT Line και GT – AutoGreekNews

Οδηγούμε το νέο Kia ProCeed GT Line και GT - AutoGreekNews


Η οικογένεια του νέου Kia Ceed απέκτησε ένα νέο και άκρως ενδιαφέρον μέλος, το ProCeed, το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το προγενέστερο 3θυρο pro_cee’d, ενώ παράλληλα είναι το πρώτο μικρομεσαίο shooting brake της Κορεατικής φίρμας. Μαζί με το 5θυρο Ceed και το Sportswagon (στέισον βάγκον), η Kia προσφέρει μια ευρεία γκάμα προτάσεων στη μικρομεσαία κατηγορία, όμως δεν θα σταματήσει εδώ.

Εντός του 2019 θα λανσαριστεί Ceed με ήπια υβριδική τεχνολογία, ενώ το 2020 θα παρουσιαστεί Ceed με νέο αμάξωμα, το οποίο ενδέχεται να είναι crossover ή ακόμα και σεντάν. Να σημειωθεί ότι και το νέο ProCeed είναι ένα σχεδιασμένο και εξελιγμένο αυτοκίνητο στην Ευρώπη (Γερμανία) και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Kia στην Σλοβακία.

Δείτε ακόμη: Νέο Kia Ceed: Υψηλά στάνταρ και στην ασφάλεια

Το νέο Kia ProCeed διατίθεται αποκλειστικά στην κορυφαία έκδοση GT Line με τον υπερπλήρη εξοπλισμό και με τους κινητήρες βενζίνης 1.0 T-GDI 120 hp (22.190 ευρώ), 1.4 T-GDI 140 hp (24.690 ευρώ), 1.4 T-GDI 140 hp DCT (26.690 ευρώ) και πετρελαίου 1.6 CRDi 136 hp (27.700 ευρώ) και 1.6 CRDi 136 hp DCT (31.000 ευρώ). Στην κορυφή τοποθετείται το ProCeed 1.6 T-GDI 204 hp GT, το οποίο πωλείται 28.700 ευρώ.

Με εντυπωσιακό σχεδιασμό

Το πρώτο στοιχείο που σε κερδίζει στο νέο Kia ProCeed GT Line είναι ο εντυπωσιακός και μοναδικός σχεδιασμός του shooting brake αμαξώματός του, το οποίο συνδυάζει την πρακτικότητα με το αθλητικό στιλ. Με μήκος 4.605 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.422 χλστ. και μεταξόνιο 2.650 χλστ. είναι πιο μακρύ κατά 5 χλστ. από το Sportswagon και πιο χαμηλό κατά 43 χλστ. Το εμπρός άκρο του δε διαφέρει σχεδιαστικά από εκείνο του Ceed, όμως το πλαϊνό του τμήμα σχηματίζει ένα έντονο τόξο από το εμπρός παρμπρίζ έως το τελείωμα του πίσω καπό. Παράλληλα, τόσο το GT Line, όσο και το GT διαθέτουν πιο σπορ προφυλακτήρες, αεροδυναμικά βοηθήματα, ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών. Έντονα μυώδες είναι και το πίσω άκρο, το οποίο κάνουν να δείχνει ακόμα πιο πλατύ τα ενιαία LED φωτιστικά σώματα που ενώνονται από άκρη σε άκρη.

Σπορτίφ και ποιοτικό εσωτερικό

Σπορ στοιχεία υπάρχουν και στο εσωτερικό του ProCeed, τα οποία είναι ακόμα πιο τονισμένα στο ProCeed GT. Καθίσματα με πιο έντονη πλευρική στήριξη, επίπεδο στο κάτω μέρος τιμόνι, κόκκινες και γκρι ραφές, επενδύσεις από δέρμα και αλκαντάρα, μαύρη οροφή και διακοσμητικά με φινίρισμα αλουμινίου συνθέτουν ένα πολύ ωραίο αισθητικά σύνολο. Την προσεγμένη συνολικά εικόνα ενισχύει με την σειρά της η πολύ καλή ποιότητα των υλικών και η στιβαρή συναρμογή.

Από πλευράς ανέσεων, στο πίσω κάθισμα του ProCeed υπάρχει αρκετό διαθέσιμο πλάτος και αέρας για τα πόδια, ενώ μόνο για τους ψηλούς ο χώρος για το κεφάλι είναι οριακός λόγω της έντονης κλίσης της οροφής. Μεγάλο είναι το πορτ μπαγκάζ των 593 λτ. με το τετραγωνισμένο σχήμα και τις πρακτικές λύσεις (ράγες, θήκες κάτω από το δάπεδο και κάθισμα με αναδίπλωση 40:20:40).

Για καθημερινή οδήγηση αλλά και για πίστα

Πολύ καλές είναι οι εντυπώσεις που μας άφησε το Kia ProCeed και στην οδήγηση, τόσο στους δρόμους γύρω από τη Βαρκελώνη όσο και στην πίστα Castelloli. Οι αλλαγές που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Kia στο ProCeed GT Line και στο ProCeed GT είναι αρκετές και εξηγούμαστε: Οι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς αναρτήσεις είναι χαμηλωμένες κατά 10 χιλιοστά και διαθέτουν διαφορετικές ρυθμίσεις τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και οι αντιστρεπτικές δοκοί, ενώ έχουν γίνει αλλαγές και στο τιμόνι (2,44 στροφές από άκρη σε άκρη). Το πιο σπορ ProCeed GT έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο από τον Albert Biermann (πρώην επικεφαλής του M Division της BMW και νυν του N Division της Hyundai) και φέρει ακόμα πιο σφιχτά ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς, στάνταρ ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 με 18άρες ζάντες (225/40 R18), ενισχυμένα φρένα και ειδική ρύθμιση στο ESP.

Δείτε ακόμη: Μεγάλες προσφορές σε ετοιμοπαράδοτα Kia

Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν κάνει το ProCeed GT Line ένα πολύ ευχάριστο στην οδήγηση αυτοκίνητο, το οποίο μας έκανε να νιώθουμε σιγουριά και ασφάλεια σε κάθε διαδρομή που κινηθήκαμε στην ισπανική άσφαλτο, χωρίς να μας κούρασε ύστερα από αρκετά χιλιόμετρα σε επαρχιακούς δρόμους και εθνική οδό. Απόλυτα ικανοποιημένοι μείναμε και από το ProCeed GT στους έντονα πιεσμένους ρυθμούς που το οδηγήσαμε και στην πίστα, όπου τα περιθώρια πρόσφυσης ήταν υψηλά, οι αντιδράσεις του ήταν ιδιαίτερα ελεγχόμενες και προοδευτικές μέσω του άμεσου τιμονιού και των δυνατών φρένων. Επιπλέον, με το πάτημα του μπουτόν Sport που βρίσκεται δίπλα από τον επιλογέα των ταχυτήτων (στο GT με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και το αυτόματο 7DCT και στο GT Line με το 7DCT) αλλάζει η απόκριση του τιμονιού, του κινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου, ενώ αγριεύει και ο ήχος από το μοτέρ.

Κινητήρες από 120 έως 204 άλογα

Τα μηχανικά σύνολα που αναφέραμε παραπάνω και εφοδιάζουν το νέο Kia ProCeed καλύπτουν μια ευρεία γκάμα αγοραστών. Αρχικά οδηγήσαμε την έκδοση με τον κινητήρα 1.4 T-GDI 140 PS, ο οποίος όπως και στο 5θυρο Ceed που δοκιμάσαμε πριν από λίγο καιρό (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) παρουσιάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας και ταιριάζει κατάλληλα στο αυτοκίνητο. Πολιτισμένος και αποδοτικός είναι και ο ντίζελ 1.6 CRDi των 136 ίππων, οποίος συνδυάζει τις σβέλτες επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση. Δυνατός μέχρι τις υψηλές στροφές που φτάνει με ευκολία και χωρίς να χάνει την απόδοσή του είναι ο turbo βενζίνης 1.6 T-GDI 204 PS του ProCeed GT, ο οποίος έδειξε τις πολύ καλές δυνατότητές του στους πολύ πιεσμένους ρυθμούς που οδηγήσαμε το αυτοκίνητο και στην πίστα.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση 1.0 T-GDI 1.4 T-GDI 1.6 T-GDI 1.6 CRDi
Κινητήρας (κ.εκ.) 998 1.353 1.591 1.598
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 120/6.000 140/6.000 204/6.000 136/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 172/1.500 242/1.500 265/1.500 280/1.500
0-100 χλμ./ώρα 11,3 9,1 (9,4) 7,6 (7,5) 10,4 (10,1)
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) 190 210 (205) 204 (204) 200 (200)
Καταν. (λτ./100 χλμ.) 5,3 5,7 (5,5) 230 (225) 3,9 (4,2)
CO2 (γρ./χλμ.) 122 130 (125) 155 (142) 104 (109)
Βάρος (κιλά) 1.285 1.303 (1.330) 1.336 (1.363) 1.363 (1.390)
Σε παρένθεση με το 7DCT



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.