Το ασβέστιο σταματά την υπηρεσία σκούτερ στην Ελβετία μετά από πιθανή σφάλμα λογισμικού που ρίχνει τους χρήστες στα μέσα του βήματος

Το ασβέστιο σταματά την υπηρεσία σκούτερ στην Ελβετία μετά από πιθανή σφάλμα λογισμικού που ρίχνει τους χρήστες στα μέσα του βήματος


Ακριβώς όπως τα ηλεκτρικά σκούτερ κατά παραγγελία προσπαθούν να επιταχύνουν την Ευρώπη, μία από τις πιο φιλόδοξες νεοσύστατες εταιρείες της αγοράς σκούτερ έχει σταματήσει τις επιχειρήσεις σε μια χώρα, αφού τα e-scooters της άρχισαν να σταματούν στα μέσα της διαδρομής, να πετάξουν και να τραυματίζουν τους επιβάτες.

Το ασβέστη η εταιρεία ενοικίασης ποδηλάτων και σκούτερ με έδρα το Uber συγκεντρώνοντας χρήματα μεταξύ αποτίμησης ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έβαλε πλήρες στόλο σκούτερ στην Ελβετία. πόλεις της Βασιλείας και της Ζυρίχης, για ελέγχους ασφαλείας μετά από πολλαπλές αναφορές ατόμων που τραυματίστηκαν μετά από τα σκούτερ τους πέδησαν απότομα κατά τη χρήση τους

Η εταιρεία έστειλε μια ειδοποίηση στους χρήστες – παρουσιάζονται σε screenshots παρακάτω, στα γερμανικά, με το πλήρες κείμενο κάτω από αυτό – σημειώνοντας ότι αυτή τη στιγμή διερευνά το κατά πόσον η δυσλειτουργία οφείλεται σε σφάλμα λογισμικού, όπου η ενημέρωση του λογισμικού προκαλεί ακούσια επανεκκίνηση ενός σκούτερ κατά τη διάρκεια μιας βόλτας, εμπλέκοντας έτσι το αντι-

Για να αντισταθμίσει τη διακοπή της υπηρεσίας, προσφέρει στους χρήστες 15λεπτη πίστωση που μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατά την αποκατάσταση της υπηρεσίας, αλλά δεν δίνει καμία ένδειξη για το πότε θα μπορούσε να συμβεί

. ] Το κείμενο έχει ως εξής:

Μέχρι τώρα έχετε ακούσει από τα ΜΜΕ ότι έχουμε πάρει όλα τα σκούτερ Lime στα εργαστήρια μας και έχουμε διακόψει προσωρινά την υπηρεσία
Έχουμε ενημερωθεί για περιπτώσεις στις οποίες οι χρήστες αναφέρουν ότι κατά τη διάρκεια των βόλτων τους, πραγματοποιούνται αιφνιδιαστικοί ελιγμοί φρένων, που οδηγούν σε συντριβές. Η ασφάλεια των χρηστών μας είναι η κορυφαία μας προτεραιότητα και γι 'αυτό αποφασίσαμε στην αρχή αυτής της εβδομάδας να τραβήξουμε όλες τις συσκευές και να διεξαγάγουμε λεπτομερή έλεγχο ασφαλείας και ποιότητας.
Η έρευνα συνεχίζεται. Μετά από τις πρώτες συμβουλές, εξετάζουμε αυτήν την περίοδο εάν μια ενημέρωση λογισμικού μπορεί να προκαλέσει επανεκκίνηση κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ενεργοποιώντας την προστασία από την κλοπή. Έχουμε ήδη λάβει μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα συμβεί ποτέ ξανά. Ωστόσο, δοκιμάζουμε προσεκτικά κάθε συσκευή για να διασφαλίσουμε ότι δεν παραμένουν ζητήματα λογισμικού ή υλικού.
Είμαστε αισιόδοξοι ότι σύντομα θα λειτουργήσουμε ξανά στους δρόμους της Ζυρίχης και της Βασιλείας και ζητούμε συγγνώμη για τη διακοπή της υπηρεσίας. Για να το κάνουμε, σας προσφέρουμε δωρεάν 15 λεπτά με τον κωδικό "LIME-ON-SCHWEIZ". Μόλις επιστρέψουμε ξανά.
Θα σας ενημερώσουμε για τις εξελίξεις. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας
Με πράσινα χρυσά χαιρετισμούς
Η ομάδα σας Lime Ελβετίας

Έχουμε φτάσει στο Lime για περισσότερες λεπτομέρειες και θα ενημερώσουμε αυτήν την ανάρτηση καθώς μαθαίνουμε περισσότερα. μετά από αναφορές τους τελευταίους μήνες αναλυτικά πώς οι χρήστες τραυματίστηκαν μετά από τα σκούτερ τους Lime σταμάτησαν απότομα. Τον Νοέμβριο, ένας γιατρός έσπασε τον αγκώνα του, αφού το ταχύμετρο του οχήματος του απέτυχε, τα φρένα άρχισαν να πέφτουν και ρίχτηκε στον αέρα. (Ευτυχώς, αυτό συνέβη μπροστά από το νοσοκομείο, όπου και εργάστηκε.)

Ένας άλλος αναβάτης έσπασε τον ώμο του αφού πέφτει πάνω από τις λαβές του σκούτερ Lime όταν ταξιδεύει περίπου στα 25 km / h (περίπου 15 mph). Ένα τρίτο υπέστη καταστροφές και μώλωπες σε ένα παρόμοιο περιστατικό με τα άλλα δύο: απότομο φρενάρισμα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού

Η Lime ξεκίνησε υπηρεσίες ηλεκτρονικών σκούτερ σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης το περασμένο καλοκαίρι, αρχίζοντας από το Παρίσι με επιθετικές φιλοδοξίες να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε 25 πόλεις στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2018.

Στην Ελβετία η Lime έχει (είχε;) περίπου 550 σκούτερ σε λειτουργία. Αλλά συνολικά, η Lime δεν έπληξε αρκετά τον ευρύτερο περιφερειακό στόχο της. Είναι το σήμερα ζωντανό σε 18 πόλεις της Ευρώπης και όχι όλοι έχουν ηλεκτρικά σκούτερ

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, η Lime είχε περιορισμένο κύλιση από ηλεκτρικά ποδήλατα ] και δεν υπάρχουν σχέδια για την προσθήκη σκούτερ

Μέρος του λόγου στο Ηνωμένο Βασίλειο οφείλεται στο γεγονός ότι αυτός ο συγκεκριμένος τρόπος μεταφοράς αντιμετωπίζει μερικά κανονιστικά εμπόδια: από τεχνικής απόψεως ταξινομούνται ως οχήματα και ως εκ τούτου παράνομα να οδηγούν χωρίς άδειες σε δημόσιους δρόμους. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πολλά που πωλούνται και χρησιμοποιούνται από ιδιώτες οι οποίοι ενδέχεται να μην έχουν τα κατάλληλα διαπιστευτήρια για να τα χρησιμοποιήσουν και οι κανονισμοί μπορούν να επανεξεταστούν

Ένας από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της Lime, Bird, e-scooters στο Λονδίνο το περασμένο έτος αλλά ήταν πολύ περιορισμένη, σε ιδιωτική γη στην ολυμπιακή πανεπιστημιούπολη

. Σε άλλες αγορές, η Lime ξεκίνησε αρχικά σκούτερ αλλά έκτοτε έπρεπε να σταματήσει τις δραστηριότητές της. Τον Δεκέμβριο, ο Lime, μαζί με τους αντιπάλους Wind και Voi, διέταξαν να σταματήσουν τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικής σκούτερ στη Μαδρίτη αφού η πόλη έκρινε ότι αποτελούσαν κίνδυνο ασφάλειας μετά από σειρά ατυχημάτων, συμπεριλαμβανομένου ενός θανάτου , εν μέσω άλλων ανησυχιών για την ασφάλεια.

Θα ενημερώσουμε αυτήν την ανάρτηση, καθώς θα μάθουμε περισσότερα. Ωστόσο, η εξέλιξη δεν έχει πολύ θετική εικόνα.

Ακόμη και πριν δούμε μια μαζική εκτόξευση των πραγματικών υπηρεσιών, η αγορά των ηλεκτρονικών σκούτερ στην Ευρώπη είναι ήδη πολύ γεμάτη από ελπιδοφόρους παίκτες. Παράλληλα με το Lime και το Bird που πετούν πάνω από τις ΗΠΑ, υπάρχουν και εγχώριες επιχειρήσεις όπως Taxify Dott Wind καθώς και τα behemoths όπως το VW όλοι εισέρχονται στο παιχνίδι

Όλα ωραία και καλά, υποθέτω – αφήστε τον καλύτερο άνθρωπο να κερδίσει και όλα αυτά – να απαγορευτούν από τις αρχές ή να σταματήσουν οι ίδιες οι εταιρείες για ατυχήματα, κάνει κανείς να αναρωτιέται εάν τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια στο όνομα του επιθετικού ανταγωνισμού σε νέες, άγνωστες περιοχές «διαταρακτικής» τεχνολογίας

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.