Το 2018 η βιομηχανία έκδοσης εισιτηρίων τελικά σκότωσε την εκπομπή «sold out»


πολλοί μύθοι που είχαν τεθεί σε χαμηλά επίπεδα το 2018, ίσως κανένας δεν ήταν τόσο ευπρόσδεκτος σε πλήθος οπαδών ζωντανής εκδήλωσης, όπως η φαντασία του sold-out show. Πράγματι, καθώς η αγορά εισιτηρίων έχει μετακινηθεί για να υιοθετήσει νέα τεχνολογία, η νέα διαφάνεια έχει ένα πρωταρχικό θύμα: The Sellout

Το πιο υψηλό προφίλ της απομάκρυνσης του αθλητισμού για το 2018 προέρχεται από την Ουάσινγκτον

Αρχικά ανέφερε η Washington Post η Ουάσινγκτον Redskins έληξε επισήμως τον δεκατέσσερο κατάλογο αναμονής των εισιτηρίων εποχής-εισιτηρίων τον Ιούνιο. Μόλις ισχυρίστηκε ότι είναι 200.000 βαθιά οπαδούς, η πραγματικότητα της ζήτησης του Redskins δεν ήταν τόσο ρόδινη από τις ημέρες δόξας των Riggins και Theisman. Το 2018, οι Redskins έχουν πουλήσει μεμονωμένα εισιτήρια παιχνιδιών όπως ποτέ άλλοτε – ακόμα και με τη χρήση της δευτερογενούς αγοράς ως ευνοϊκό σημείο σύγκρισης.

Άλλα σημαντικά παραδείγματα αυτής της μετατόπισης είναι τα Golden State Warriors, οι οποίοι, παρά την πώληση του 100% των κανονικών παιχνιδιών σεζόν τους, διέθεταν εκατοντάδες εισιτήρια για το 1ο παιχνίδι των τελικών NBA στα λεπτά πριν από την άφιξη. Οι πολεμιστές σηματοδότησαν μια απομάκρυνση από την περίοδο πώλησης στον αθλητισμό, Η περιοδεία του Taylor Swift έκανε το ίδιο και για τη μουσική. Η φήμη τελείωσε ως το υψηλότερο grossing US Tour στην ιστορία παρά την αναταραχή των άρθρων που αφέθηκαν στον καλλιτέχνη για να μην πουλήσουν πολλές συναυλίες . Κατά ειρωνικό τρόπο, αποδεικνύεται ότι ο σημαντικότερος παράγοντας της επιτυχημένης επιτυχίας της ήταν ακριβώς αυτός: η μη πώληση

Αντί για έλλειψη ζήτησης, αυτά τα αδιάθετα εισιτήρια για εκδηλώσεις υψηλού προφίλ είναι αποτέλεσμα της τελευταίας τάσης η αγορά εισιτηρίων – βεβαιωθείτε ότι έχετε εισιτήρια για να πουλήσετε όταν οι φίλαθλοι θέλουν να τα αγοράσουν. Οποιοσδήποτε έχει αγοράσει εισιτήρια στο Διαδίκτυο γνωρίζει ότι το πιο ενεργό παράθυρο αγοράς είναι στις ημέρες και ώρες που οδηγούν σε μια εκδήλωση.

Πριν από το Internet, ενώ υπήρχε αυτή η τελευταία στιγμή η αγορά, περιέχεται στις γωνίες των δρόμων και τρέχει από τοπικούς μεσίτες. Για το μεγαλύτερο μέρος του 20ου αιώνα, η διαχείριση αυτής της δευτερογενούς αγοράς ήταν ένας ιδιοκτήτης εισιτηρίων εργασίας ήταν άνετα outsourcing. Με την απεριόριστη εμβέλεια και την διανομή σε πραγματικό χρόνο, οι πωλήσεις με βάση το Διαδίκτυο άλλαξαν δραματικά το επίπεδο άνεσής τους, αφαιρώντας τον ιδιοκτήτη εισιτηρίων από την αλυσίδα εφοδιασμού και τους κόστισαν σε δισεκατομμύρια. Δημιουργεί επίσης μια κατηγορία προϊόντων που έγινε ένα από τα χειρότερα, αν όχι το χειρότερο, στο Διαδίκτυο

Αν όχι για την παγκόσμια έκκληση ζωντανών εκδηλώσεων, η έκδοση των εισιτηρίων ως προϊόντος θα πέθαινε με Pets.com [19659017]. Αντ 'αυτού, ομάδες, καλλιτέχνες και υποστηρικτές έγιναν τα παιδιά αφίσας για την εξουσία του Διαδικτύου να διαταράξει. Η ανταπόκριση από πολλούς ιδιοκτήτες εισιτηρίων ήταν απλά να κλείσουν ένα σημάδι 'Sold Out' στο box office τις εβδομάδες, τις ημέρες και τις ώρες πριν από το παιχνίδι – ένα που αρχίζει τώρα να καταρρίπτεται

Φωτογραφία ευγενική προσφορά Getty Images

Για να κατανοήσουμε γιατί συνέβη αυτό, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι όταν ξεκινούσε το Διαδίκτυο, οι ομάδες ήταν κατά κύριο λόγο στην επιχείρηση των εισιτηρίων εποχιακών εισιτηρίων, ενώ οι καλλιτέχνες και οι υποψήφιοι ήταν στην επιχείρηση πωλήσεων ρεκόρ. Η πώληση εισιτηρίων τελευταίας στιγμής, «κατ 'απαίτηση», απλά δεν ήταν εστιασμένη. Το Διαδίκτυο, ωστόσο, κατέστρεψε αυτή τη δευτερεύουσα αγορά σε μια κατηγορία προϊόντων αξίας $ 10 έως 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην κορυφή της – δις έως τριπλάσια του μεγέθους της πρωτογενούς αγοράς στην οποία βασίστηκε

Για να ανταγωνιστεί σε αυτό πάντα την αγορά, η τεχνολογία έκδοσης εισιτηρίων έλαβε δισεκατομμύρια δολάρια επενδύσεων την τελευταία δεκαετία, με στόχο να καταστεί πιο συμβατή με το ίδιο το Web. Τα τελευταία δύο χρόνια, το Ticketmaster, Seatgeek και Eventbrite έχουν ανακοινώσει όλα τα μοντέλα «ανοιχτής πλατφόρμας» που το καθιστούν εύκολο να πουλήσουν εισιτήρια σε θέσεις όπως το Facebook και το Youtube καθώς

Τον Ιανουάριο ο Ticketmaster και το NFL ανακοίνωσαν μια νέα συμφωνία πλατφόρμας που για πρώτη φορά επιτρέπει σε ομάδες και πρωταθλήματα να καθορίσουν το δικό τους οικοσύστημα διανομής. Ως ένας από τους μεγαλύτερους προορισμούς για online αγορά εισιτηρίων, τοποθεσίες όπως η Stubhub και η η εταιρεία μου, TicketIQ έχουν γίνει κανάλια διανομής άμεσων εισιτηρίων στη νέα αγορά εισιτηρίων

(AP Photo / Jeff Chiu )

Πριν απλώς πιστώσουμε την τεχνολογία για τη δολοφονία της πώλησης, αξίζει να αναρωτηθούμε αν η μείωση των πωλήσεων είναι απλώς το αποτέλεσμα των υπερβολικών τιμών των εισιτηρίων και του αυξημένου ανταγωνισμού για την προσοχή των καταναλωτών. Ενώ δεν υπάρχει αμφιβολία ότι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να απομακρυνθούν οι άνθρωποι από τα καναπέδες τους για μέσες εκδηλώσεις, η ισχυρή ανάπτυξη της οικονομίας της εμπειρίας δείχνει την αντίθετη τάση

. Σύμφωνα με μια έκθεση McKinsey του Δεκεμβρίου του 2017, οι χιλιετίες δαπανούν 60% περισσότερο σε ζωντανές εμπειρίες από την GenXers – όλα σε αναζήτηση όχι μόνο γνήσιας σύνδεσης, αλλά και φρέσκου περιεχομένου κοινωνικών μέσων. Για την περιοδεία φήμης συγκεκριμένα, τα εισιτήρια τελευταίας στιγμής στη δευτερογενή αγορά ήταν στην πραγματικότητα κατά 35% φθηνότερα από την περιοδεία του 1989 γεγονός που καθιστούσε την αγορά των εισιτηρίων ημερησίως πιο προσιτή από ποτέ

, ενώ η εποχή του 2018 δεν έχει αποδειχθεί όπως ελπίζουν, στο box office, που έχουν δημιουργήσει επιτυχία τα επόμενα χρόνια. Όταν οι αιχμές της ζήτησης, είτε ως αποτέλεσμα ενός νέου σταδίου είτε ενός πρωταθλήματος, θα ωφεληθούν άμεσα και όμορφα. Ως σημείο αναφοράς για το είδος του κέρδους που μπορούν να περιμένουν, οι Financial Times ανέφεραν ότι η ακαδημαϊκή απόδοση του Taylor Swift για το φήμη αυξήθηκε κατά $ 1,4 εκατομμύρια συμπεριλαμβανομένων δύο ημερομηνιών τον Ιούλιο στο Fedex Field,

Στο "Look What You Made Me" το έκτο τραγούδι στο άλμπουμ φήμης, ο Taylor Swift τραγουδά για τα παρελθόντα "παιχνίδια", "κεκλιμένο σκηνικό" και "άδικο μειονέκτημα", για το οποίο τώρα επιδιώκει τιμωρία. Ως δήλωση για το καλλιτεχνικό και εμπορικό της ανάστημα, είναι σαφές ότι δεν θέλει πλέον να παίζει ωραία. Εκτός από ένα τρύπημα στην καλλιτεχνική του εμμονή, Kanye West, διαβάζει επίσης σαν αποχαιρετισμό στην αγορά εισιτηρίων παλαιών που έχει απογοητεύσει τους καταναλωτές για σχεδόν δύο δεκαετίες

Παρά τους ισχυρισμούς ότι έστρεψε τους οπαδούς της για να επιτύχει την επιτυχία της φήμης της Reputation, οι αριθμοί σημαίνουν ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που θα δούμε πολύ περισσότερα από τα επόμενα χρόνια. Ανεξάρτητα από το πώς αισθάνεστε για το να αναγκάσουν τους οπαδούς να αγοράσουν, όπως και να παρακολουθήσουν για να πάρουν τη θέση τους στη γραμμή για τα εισιτήρια, τα καλά νέα για την αγορά εισιτηρίων συνολικά είναι ότι ήταν η απόφαση της να κάνει

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.