Αυτό είναι το πιο «κακό» Renault Clio RS της Ιστορίας (+video) – AutoGreekNews

Αυτό είναι το πιο «κακό» Renault Clio RS της Ιστορίας (+video) - AutoGreekNews


Το νέο Clio είναι μόλις λίγους μήνες μακριά από το επίσημο ντεμπούτο του, όμως το παλιό δεν θα μπορούσε να φύγει δίχως «κρότο». Ειδικά όταν η Renault αποφασίζει να αδειάσει όλο τον προαιρετικό εξοπλισμό του Performance Parts στο RS.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, δεν υπάρχει αμφιβολία πως το συγκεκριμένο είναι το «τούμπανο» Clio που έχει βγει από το γαλλικό εργοστάσιο. Ειδικά σε μαύρο χρώμα βρίθει απειλητικότητας και δέους. Κάτι απολύτως φυσιολογικό, αν αναλογιστεί κανείς πως υιοθετείται το body-kit του αγωνιστικού Clio Cup και το οποίο αποτελείται από φουσκωμένα φτερά, μεγαλύτερο splitter στον εμπρός και διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, αλλά και ρυθμιζόμενη αεροτομή οροφής σεβαστού μεγέθους. Προαιρετικά το καπό μπορεί να κατασκευαστεί από ανθρακόνημα και οι 18αρες ζάντες να αντικατασταθούν από ίδιας διάστασης Turini (οι πολυάκτινες που βλέπουμε στο κίτρινο Clio).

Δείτε ακόμα: Νέο Ford Fiesta R2 με 200 ίππους από 1.000 κυβικά! (+video)

Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα -προαιρετικά- ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα και οι ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, με την αλκαντάρα να απαντάται σχεδόν σε κάθε επιφάνεια που έρχεται σε επαφή ο οδηγός (τιμόνι, κάθισμα, εσωτερικό θυρών).

Κάτω από το «πρησμένο» περιτύλιγμα έχουμε την μαεστρία των Γάλλων μηχανικών, με την μορφή πλήρως ρυθμιζόμενης ανάρτησης, η μικρότερη διαδρομή της οποίας παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στο εντυπωσιακό look του RS. Οι αντιστρεπτικές ράβδοι είναι σφιχτότερες, ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί μπλοκέ διαφορικό. Για τους περισσότερο σκληροπυρηνικούς, η Renault προσφέρει ακόμα και ολόκληρη εργαλειοθήκη μαζί με αγωνιστικό γρύλο, για να εκτελούν τις εργασίες αποκατάστασης στα διαλείμματα μεταξύ των γύρων.

Διαβάστε επίσης: Renault Megane RS Trophy με 300 άλογα (+video)

Μηχανικά διατηρείται ο 1.600αρης τούρμπο των 220 ίππων του Clio RS Trophy, ο οποίος στέλνει την δύναμη στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,6 δλ. και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 230 χλμ./ώρα (235 για την ακρίβεια). Μόλις 250 Clio RS Performance θα διατεθούν, με την τιμή να παραμένει προς το παρόν άγνωστη.



Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.