Το ηλεκτρονικό πορτοφόλι Tencent ακολουθεί το Alibaba στο μετρό του Χονγκ Κονγκ

Το ηλεκτρονικό πορτοφόλι Tencent ακολουθεί το Alibaba στο μετρό του Χονγκ Κονγκ


Οι γίγαντες πληρωμών της Κίνας έχουν πάρει τη μάχη τους στο Χονγκ Κονγκ. Λιγότερο από μια εβδομάδα μετά την η Ant Financial ανακοίνωσε την προσθήκη QR κωδικών στο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών MTR της πόλης σιδηροδρομικής γραμμής, το WeChat Pay της Tencent παρουσίασε παρόμοιο σχέδιο την Τετάρτη. , οι μετακινούμενοι στο Χονγκ Κονγκ μπορούν να σαρώσουν ένα barcode για να μπουν στο turnstile του μετρό μέσω WeChat Pay, το ψηφιακό πορτοφόλι που συνδέεται με την δημοφιλής εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων του Tencent. Αυτό είναι ένα χρόνο πίσω από τη θυγατρική της Alipay στις πληρωμές της Alibaba, η οποία ισχυρίζεται ότι επιτρέπει QR κωδικούς για MTR στα μέσα του 2020.

Και οι δύο Alipay και WeChat Pay κάνουν αυτή την επιλογή σάρωσης προς βόλτες

Το Χονγκ Κονγκ έχει εξελιχθεί σε δοκιμαστικό έδαφος για τους κινέζους τιτάνους ηλεκτρονικού πορτοφολιού που πηγαίνουν παγκοσμίως λόγω της γεωγραφικής γειτνίασης και του κοσμοπολίτικου πληθυσμού της πόλης. Η αγορά των 740 εκατομμυρίων ανθρώπων προσφέρει επίσης αναπτυξιακό δυναμικό καθώς η υιοθέτηση των κινητών πληρωμών εξακολουθεί να είναι σε εξέλιξη. Σε μια έρευνα που διεξήχθη από το Συμβούλιο Παραγωγικότητας του Χονγκ Κονγκ, μόνο το 30% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είχε πληρώσει με κινητές συσκευές, ενώ οι περισσότεροι ντόπιοι συνηθίζουν να χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες και μετρητά

των 970 εκατομμυρίων χρηστών κινητής τηλεφωνίας της Κίνας έχουν πληρώσει για smartphones, σύμφωνα με μια έκθεση του Ιουλίου της Ipsos .

Η κατάρρευση της αγοράς του Χονγκ Κονγκ δεν είναι εύκολη υπόθεση. Για χρόνια, οι ντόπιοι χρησιμοποίησαν την κάρτα Octopus της αποθηκευμένης αξίας για να πληρώσουν τα πάντα, από τις βόλτες MTR μέχρι τις βολικές αγορές στο κατάστημα. Το σύστημα καρτών, το οποίο ανήκει στο MTR 57,4%, καλύπτει το 99% του πληθυσμού της πόλης.

Ο χρόνος θα δείξει εάν οι νεοφερμένοι πληρωμές θα μπορούσαν να επαναλάβουν την επιτυχία τους στη γειτονική πόλη. Στην ηπειρωτική πλευρά, η WeChat Pay ξεκίνησε μετά από μια σειρά εκστρατειών μάρκετινγκ που περιλάμβαναν τους χρήστες που αγωνίζονται για ψηφιακά πακέτα γεμάτα μετρητά στο WeChat. Η Alipay, από την άλλη πλευρά, παρακολούθησε μεγάλο μέρος της επιτυχίας της στις σχέσεις της με τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, οι οποίες δεν αποδέχονται την WeChat Pay

Στο Χονγκ Κονγκ, οι αντίπαλοι έχουν εισαγάγει προγράμματα εξαργύρωσης και δεν έχουν γενναιόδωρες επιδοτήσεις . Η AlipayHK δήλωσε τον Ιούνιο ότι διασχίζει 1,5 εκατομμύρια χρήστες, από ένα εκατομμύριο τον Μάρτιο. Η WeChat Pay Χονγκ Κονγκ διατηρεί τη μαμά της για τη βάση των χρηστών της, αλλά η εκτελεστική εταιρία δήλωσε το Νοέμβριο ότι το πορτοφόλι σημείωσε πάνω από δέκα φορές αύξηση στις συναλλαγές τον περασμένο χρόνο [19659003]

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.