Η Walmart περνάει η Apple για να γίνει ο No 3 online πωλητής στο Η.Π.Α.

Η Walmart περνάει η Apple για να γίνει ο No 3 online πωλητής στο Η.Π.Α.


Η Walmart ξεπέρασε την Apple για να καταστεί ο Νο 3 σε απευθείας σύνδεση κατάστημα λιανικής πώλησης στις Η.Π.Α., σύμφωνα με μια έκθεση αυτή την εβδομάδα από το eMarketer . Ενώ η Amazon εξακολουθεί να οδηγεί με ευρύ περιθώριο, αντιπροσωπεύοντας το 48% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου το 2018, η Walmart – συμπεριλαμβανομένης και της Sam's Club και της Jet.com – είναι έτοιμη να καταγράψει το 4% όλων των online λιανικών δαπανών στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του έτους , το οποίο ανέρχεται σε 20,91 δισ. δολ.

Τα νέα της μετατόπισης της κατάταξης του ηλεκτρονικού εμπορίου έρχονται παράλληλα με τα ισχυρά κέρδη της Walmart τα οποία είδαν τον λιανοπωλητή να αναφέρει αύξηση 43% στις πωλήσεις στο διαδίκτυο και

Η εταιρεία είχε κερδίσει τις προσδοκίες της Wall Street στο τρίτο τρίμηνο του έτους, με κέρδη 1,08 δολάρια ανά μετοχή αντί των αναμενόμενων 1,01 δολαρίων. Το 1968, η eMarketer εκτιμά ότι η Walmart θα καταγράψει το 3,7 τοις εκατό των μετοχών ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ φέτος, αυξήθηκε κατά 4% με βάση τις ταχέως αναπτυσσόμενες πωλήσεις του στο διαδίκτυο.

Φέτος, οι πωλήσεις της Walmart θα αυξηθούν κατά 39,4%, λίγο πιο πίσω από τον ρυθμό αύξησης του online καταστήματος επίπλων και οικιακών ειδών Wayfair (19659002) Η Apple, εν τω μεταξύ, θα αυξηθεί λίγο περισσότερο από 18 τοις εκατό το 2018 – μια επιβράδυνση που σχετίζεται με την επιβράδυνση των εγχώριων πωλήσεων για smartphones και άλλες συσκευές. Το τμήμα της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σχετικά αμετάβλητο από το 2017 έως το 2018, από 3,8% σε 3,9%.

Η Walmart αυξάνει το μερίδιό της από 3,3% σε 4,0%

. eBay, τώρα στο 7,2%. Και οι δύο είναι εξαιρετικά ξεπερασμένες από την Amazon, η οποία θα αντιπροσωπεύει το επιβλητικό 48 τοις εκατό της αμερικανικής αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου το 2018, από 43,1 τοις εκατό πέρυσι.

Η Amazon θα πάρει περισσότερα από $ 252,10 δισεκατομμύρια εγχώρια φέτος, "Η επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Walmart πυροδοτούσε πρόσφατα όλους τους κυλίνδρους", δήλωσε ο κύριος αναλυτής του eMarketer, Andrew Lipsman, σε ανακοίνωσή του. "Ο λιανικός γίγαντας συνεχίζει να κάνει έξυπνες εξαγορές για να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο ηλεκτρονικού εμπορίου του και να προσελκύσει νέους και πιο εύπορους αγοραστές. Αλλά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, η Walmart πήρε το βήμα της με μια ταχέως αναπτυσσόμενη επιχείρηση ηλεκτρονικών ειδών παντοπωλείου, η οποία βοηθήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τη μαζική υιοθέτηση του click-and-collect από τους καταναλωτές. "

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.