Με την 'Weeks Rivals', ο Tinder δοκιμάζει μια επέκταση του καλά εκτελούμενου Tinder U

Με την 'Weeks Rivals', ο Tinder δοκιμάζει μια επέκταση του καλά εκτελούμενου Tinder U


Αρχίζοντας αυτό το Σαββατοκύριακο, Tinder θα επιτρέψει στους φοιτητές στην υπηρεσία του Tinder U να ταιριάζουν με άλλους εκτός του δικού τους πανεπιστημίου για πρώτη φορά. Η εφαρμογή χρονολόγησης είναι τοποθέτηση αυτής της δοκιμής αγοράς μιας πιθανής επέκτασης του Tinder U ως "Week of Rivals" – ένας τρόπος για να ταιριάζουν οι χρήστες με όσους φοιτούν σε αντίπαλο πανεπιστήμιο για περιορισμένο χρονικό διάστημα

Η εβδομάδα αντιπαράθεσης του U ξεκινάει στις 17 Νοεμβρίου στις ΗΠΑ για φοιτητές που φοιτούν σε κολέγια και πανεπιστήμια διάρκειας 4 ετών. Ο Tinder U είναι ακόμα ένα σχετικά νέο χαρακτηριστικό, έχοντας μόλις ξεκινήσει πριν από λίγους μήνες ως ένας τρόπος προσέλκυσης περισσότερων νεότερων χρηστών στην υπηρεσία του και επαναπροσλήφθηκε.

Οι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν να επιλέξουν το Tinder U με την εγγραφή τους με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους ".edu". Μόλις εγγραφούν, οι χρήστες μπορούν να μεταβούν στο Tinder U χρησιμοποιώντας ένα διακόπτη εναλλαγής στην κορυφή της εφαρμογής.

Μέχρι τώρα, ωστόσο, οι χρήστες του Tinder U δεν μπορούν να συμμετάσχουν παρά μόνο σε όσους φοιτούν στο ίδιο σχολείο. με το "Weeks Rivals", καθώς ο Tinder θα αφήσει τώρα τους μαθητές να ταιριάζουν με τους άλλους σε κοντινά σχολεία – ή ακόμα και στα γήπεδα – μόνο όσο τα σχολεία αυτά θεωρούνται "αντίπαλοι"

η κίνηση ως κάτι περισσότερο από λίγο διασκεδαστικό. Αλλά η εβδομαδιαία εκδήλωση θα μπορούσε να επιστρέψει πολύτιμα δεδομένα στον κατασκευαστή εφαρμογών που χρονολογείται από την άποψη της καταναλωτικής ζήτησης για ένα προϊόν Tinder U, το οποίο ήταν λιγότερο περιοριστικό όσον αφορά τον κατάλογο πιθανών αγώνων

. νέα στρατηγική για να τοποθετηθεί η ίδια ως εφαρμογή χρονολόγησης για τους νεότερους χρήστες που ενδιαφέρονται λιγότερο να εγκατασταθούν σε μακροχρόνιες σχέσεις. Η εταιρεία επενδύει σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ σε όλες τις ΗΠΑ, όπου προωθεί τις προσφορές Tinder "single lifestyle"

Βασικά, η εταιρεία αγκαλιάζει τη φήμη της Tinder ως "app-up", αλλά με τέτοιο τρόπο ώστε οι μάρκες short- (19659003) Η Tinder είναι σε θέση να το κάνει αυτό επειδή η μητρική της εταιρεία, η Match Group, κατέχει τώρα πλειοψηφικό μερίδιο στο Minge. Αναφέρει ότι ταυτόχρονα σχεδιάζει να επενδύσει στην ανάπτυξη της βάσης χρηστών αυτής της εφαρμογής μαζί με τη φήμη της για σοβαρές σχέσεις.

Εν τω μεταξύ, ο Tinder βλέπει τον Tinder U ως πιθανή κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για τις νέες υπηρεσίες που απευθύνονται σε ενήλικες

U τόσο να προσελκύσουν νέους φοιτητές στην εμπειρία του Tinder και να επαναπροσλάβουν τους σπουδαστές που ήταν μέλη της κοινότητας Tinder στο παρελθόν. Τελικά, το θεωρούμε ως έναν τρόπο να προσφέρουμε περισσότερη αξία στο χρήστη του κολλεγίου παρέχοντας πιο σχετικές συστάσεις, γεγονός που βοηθά στην αύξηση της εμπλοκής », δήλωσε ο Mandy Ginsberg, Διευθύνων Σύμβουλος της Match Group. "Έχουμε δει μια ισχυρή πρόωρη έλξη με το Tinder U, τόσο από την άποψη της αύξησης των ποσοστών ταχυτήτων και της υψηλότερης συγκράτησης", σημείωσε.

Το προϊόν Tinder U ζει σε πάνω από 1.200 κολέγια στις ΗΠΑ

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.