Η FCC λέει στους μεταφορείς ότι πρέπει να υιοθετήσουν ένα σύστημα για την ανίχνευση απατεώνων robocalls μέχρι το επόμενο έτος

Η FCC λέει στους μεταφορείς ότι πρέπει να υιοθετήσουν ένα σύστημα για την ανίχνευση απατεώνων robocalls μέχρι το επόμενο έτος


Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνίας των ΗΠΑ καλεί τη βιομηχανία τηλεπικοινωνιών να βοηθήσει να τεθεί τέρμα στις απάτες robocalls. Τη Δευτέρα, ο πρόεδρος της FCC Ajit Pai απέστειλε επιστολές στους επικεφαλής των παρόχων φωνής, συμπεριλαμβανομένων των AT & T, Charter, Comcast, Cox, Frontier, Google, Sprint, T-Mobile, Verizon * και άλλων. (19659002) Η FCC υπογράμμισε ότι το σύστημα ήταν κρίσιμο για την προστασία των Αμερικανών από τις απατεώνες robocalls

Η Pai δήλωσε επίσης ότι η FCC θα αναλάβει δράση αν οι εταιρείες ήταν δεν μπορεί να συμμορφωθεί

Η καταπολέμηση των παράνομων robocalls είναι η κορυφαία προτεραιότητα των καταναλωτών μας στην FCC. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρειαζόμαστε την επαλήθευση κλήσεων για να γίνει πραγματικότητα-είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές μπορούν να απαντήσουν με τη σειρά τους στα τηλέφωνά τους. Μέχρι αυτή την εποχή το επόμενο έτος, αναμένω ότι οι καταναλωτές θα αρχίσουν να το βλέπουν στα τηλέφωνά τους ", δήλωσε ο πρόεδρος Pai, σε μια δήλωση ." Οι μεταφορείς πρέπει να συνεχίσουν να εργάζονται μαζί για να συμβούν αυτό και εγώ ζητώ από αυτούς που πέφτουν πίσω να καλύψουν τη διαφορά. Ευχαριστώ επίσης τους πολλούς παρόχους που βρίσκονται σε καλό δρόμο προς την υλοποίηση. Μεγαλύτερη συμμετοχή θα διασφαλίσει ότι το σύστημα λειτουργεί για τους καταναλωτές, οι οποίοι αναμένουν πραγματική πρόοδο στην καταπολέμηση κακόβουλων πλαστογραφιών και απάτης robocalls. Εάν δεν φαίνεται ότι αυτό το σύστημα είναι σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει και να λειτουργήσει το επόμενο
"

Οι επιστολές επικεντρώθηκαν σε εκείνους τους παρόχους φωνής που δεν είχαν ακόμη καταρτίσει συγκεκριμένα σχέδια για να προστατεύσουν τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας το" Υπογραφή με βάση το χειρισμό των ισχυρισμένων πληροφοριών που χρησιμοποιούν toKENs (SHAKEN) "και το

Στο πλαίσιο αυτό, οι κλήσεις που ταξιδεύουν μέσω διασυνδεδεμένων τηλεφωνικών δικτύων θα υπογραφούν ως νόμιμες από τους αρχικούς μεταφορείς και θα επικυρωθούν από άλλους μεταφορείς πριν φθάσουν στους καταναλωτές. Αυτό θα έδινε στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επαληθεύσουν ότι η κλήση είναι στην πραγματικότητα από το πρόσωπο που υποτίθεται ότι το κάνει, εξηγεί η FCC.

Σήμερα, τα robocalls spam αποτελούν μια τέτοια μάστιγα που οι άνθρωποι είναι ύποπτοι κάθε φορά που το τηλέφωνο κουδουνίζει και δεν είναι καλέστε από κάποιον στις επαφές του. Επιπλέον, οι απατεώνες έχουν υποτιμήσει τα αναγνωριστικά καλούντος για να κρύψουν τους αριθμούς τους, προκειμένου να φανεί ότι οι κλήσεις είναι τοπικές και να δυσκολεύονται να εντοπιστούν.

Οι επιστολές της FCC έθεσαν επιπλέον ερωτήσεις στους παρόχους σχετικά με τα σχέδια εφαρμογής τους και ευχαρίστησε τους επιχειρηματίες που είχαν δεσμευτεί να εφαρμόσουν το πλαίσιο επικύρωσης κλήσεων στο εγγύς μέλλον. Δεν διευκρίνισε τι είδους δράση θα χρειαζόταν ενάντια σε εκείνους που δεν έρχονται στο πλοίο, αλλά η οργάνωση επιβλήθηκε πρόστιμο robocallers απευθείας κατά τους τελευταίους μήνες

Η FCC είχε αρχίσει το έργο της σχετικά με ένα πλαίσιο επαλήθευσης κλήσεων τον Ιούλιο του 2017, όταν το επεδίωξε δημόσια εισφορά. Τον Μάιο του 2018, η Pai δέχθηκε τις συστάσεις του Βορειοαμερικανικού Συμβουλίου Αρίθμησης για την εφαρμογή των προτύπων SHAKEN / STIR, σημειώνει επίσης

* Disclosure: TechCrunch Ο όμιλος μέσων / όρκος ανήκει στην Verizon.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.