Η Addison Lee και η αυτοκινητοβιομηχανία μελάνης Oxbotica, θα προσφέρουν αυτόνομες υπηρεσίες αυτοκινήτων στο Λονδίνο μέχρι το 2021

Η Addison Lee και η αυτοκινητοβιομηχανία μελάνης Oxbotica, θα προσφέρουν αυτόνομες υπηρεσίες αυτοκινήτων στο Λονδίνο μέχρι το 2021


Μετά από έρευνα με την Ford και άλλους τέσσερις ειδικούς για την κινητικότητα σχετικά με τον τρόπο κατασκευής συστημάτων αυτοκατάστασης που ενσωματώνουν την υπάρχουσα υποδομή μεταφορών του Λονδίνου, Addison Lee Το 1967, η εταιρία Oxford εξήγαγε μια συμφωνία με την αυτοκινητοβιομηχανία για την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων, η οποία ανταγωνίζεται τις μαύρες καμπίνες, την Uber και άλλες υπηρεσίες αυτοκινήτων, με στόχο να τεθούν σε υπηρεσία στο Λονδίνο έως το 2021.

Δεν αποκαλύπτονται οικονομικές λεπτομέρειες σχετικά με τη συμφωνία. Ο διευθύνων σύμβουλος της Addison Lee, Andy Boland, σε μια συνέντευξη το περιέγραψε ως "καθαρά εμπορικό". Σήμερα, η Addison Lee είναι "απροσδόκητα κερδοφόρα", πρόσθεσε και έτσι εργάζεται για τις τρέχουσες προσπάθειές της για αυτοκαταστροφή από τον ισολογισμό της. Η εταιρία Carlyle Group ανήκει εξ ολοκλήρου στην εταιρία PE, οπότε είναι πιθανό ότι αυτό θα βοηθήσει στη μελλοντική χρηματοδότηση, αν και ο Boland δεν απέκλεισε ότι όταν η εταιρεία πλησιάζει σε μια εμπορική εκτόξευση, μπορεί να χρειαστεί να αναζητήσει χρηματοδότηση

Εν τω μεταξύ, το Oxbotica – ένα spin-out από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης – έχει αυξήσει περίπου 18 εκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα, με υποστηρικτές όπως η Οξφόρδη, η Innovate UK, το Υπουργείο Άμυνας, ο IP Group, οι ασφαλιστές Axa XL και άλλοι [19659002] Η συμφωνία μπορεί να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα νέα λεωφόρο για το πώς θα μπορούσαμε να δούμε να κατασκευάζονται, να εκτοξεύονται και να λειτουργούν αυτόνομα αυτοκίνητα

Σήμερα, πολλές εταιρείες μεταφορών κατόπιν αιτήσεως έχουν ρίζες στον τεχνολογικό κόσμο (Uber, Didi και Yandex Taxi είναι τρία παραδείγματα) προσπαθούν να οικοδομήσουν τη δική τους αυτο-οδήγηση τεχνολογίας. Παράλληλα, υπάρχουν και αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων που έχουν επίσης την πρόθεση να κατασκευάσουν και να τρέξουν αυτή την εμπειρία.

Τώρα, η Addison Lee και η Oxbotica παρουσιάζουν ουσιαστικά μια τρίτη επιλογή: ένα σύστημα που δεν κατασκευάστηκε από τον φορέα εξυπηρέτησης αυτοκινήτων και όχι από έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων, αλλά από μια τρίτη εταιρεία τεχνολογίας που επικαλύπτει την τεχνολογία πάνω από ό, τι όχημα που ο πάροχος υπηρεσιών επιλέγει να έχει

Η Oxbotica ήταν η πρώτη εταιρεία που έλαβε ένα πράσινο φως για να ξεκινήσει κάθε είδους αυτο- όταν το 19459008 εξέτασε τον εξοπλισμό του σε μια τροποποιημένη Renault που οδήγησε πέντε μίλια την ώρα στην πόλη Μίλτον Κέινς το 2016.

Η αρχή αυτή ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους η Addison Ο Lee αποφάσισε να πάει με την Oxbotica για τις δικές του προσπάθειες

"Ο τρόπος με τον οποίο έχτισαν την τεχνολογία τους και τον τρόπο με τον οποίο προμηθεύουν ήδη ήταν εντυπωσιακός", δήλωσε ο Boland. "Έχουν την πιο απτή δυνατότητα με την οποία θα μπορούσαμε να προχωρήσουμε και θεωρήσαμε ότι ο τρόπος με τον οποίο σκέφτονται, το επιχειρηματικό μοντέλο δεν είναι μόνο για μερίδιο αγοράς ή μερίδιο αυτοκινήτου, είναι σε μια σειρά άλλων βιομηχανικών εφαρμογών και εμείς και αυτό. Τώρα παίρνουν σοβαρά και οι πραγματικοί χειριστές όπως η Addison Lee προσπαθούν να το φέρουν στην αγορά. "Αυτό θα περιλάμβανε υπηρεσίες μεταφοράς με λεωφορείο αλλά δυνητικά άλλα είδη εμπορικής μεταφοράς (σημειώστε ότι η Oxbotica θεωρεί έναν εμπορικό ασφαλιστή ως υποστηρικτή) 19659002] "Αυτό αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο άλμα προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης των αυτόνομων οχημάτων στους δρόμους του Λονδίνου και τελικά σε πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου και πέραν αυτής", δήλωσε σε γραπτή δήλωση ο κ. Graeme Smith, Διευθύνων Σύμβουλος της Oxbotica. "Η συνεργασία μας με την Addison Lee Group αποτελεί ένα ακόμα ορόσημο για την εμπορική ανάπτυξη των ενοποιημένων συστημάτων αυτόματου λογισμικού διαχείρισης οχημάτων και στόλων σε σύνθετες συνθήκες αστικών μεταφορών. Μαζί παίρνουμε ένα σημαντικό βήμα για την επίτευξη του μέλλοντος της κινητικότητας ».

Οι δύο θα ξεκινήσουν πρώτα με μια ολοκληρωμένη σάρωση 3D χαρτογράφησης πριν προχωρήσουν σε άλλες πτυχές της κατασκευής της υπηρεσίας για την προετοιμασία μιας αυτόνομης υπηρεσίας οχημάτων για δοκιμές. 19659002] Η αρχική χαρτογράφηση θα πραγματοποιηθεί στον υπάρχοντα στόλο της εταιρείας που εργάζεται για αυτόνομη έρευνα γύρω από το Λονδίνο σήμερα – αυτά θα είναι τα Fords

Η Addison Lee δεν έχει ορίσει συνεργάτη οχημάτων και ο Boland είπε ότι αυτό ήταν σκόπιμο. από τη συμφωνία του περασμένου έτους, είπε. "Αλλά όσον αφορά τη μελλοντική παροχή υπηρεσιών το 2021, η απόφαση αυτή δεν έχει ακόμη ληφθεί. Το Oxbotica είναι αγνωστικισμένο στους κατασκευαστές και αυτό ήταν επίσης ενδιαφέρον για εμάς αυτή τη στιγμή. "

Παρόλο που η Addison Lee ανταγωνίζεται με όσους αρέσκονται στο Uber – το οποίο έπρεπε να έκκληση για ένα προσωρινό δικαίωμα 15 μηνών να λειτουργήσει στο Λονδίνο μετά την αρχική απώλεια της άδειας – είναι διαφορετικό, διότι κατέχει το δικό του στόλο οχημάτων. Αυτό έχει δώσει στην εταιρεία περισσότερο κίνητρο να προσπαθήσει να αναπτύξει τη δική της τεχνολογία που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει σε ό, τι οχήματα που επιλέγει να χρησιμοποιήσει στον στόλο της. Δεν είναι σαφές πώς αυτό θα λειτουργήσει παράλληλα με το γεγονός ότι πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων εργάζονται επίσης για τη δική τους αυτόνομη τεχνολογία και την επακόλουθη στρατηγική για να "αποκτήσουν" την εμπειρία αυτο-οδήγησης – σε κάποια στιγμή μπορεί να έρθουν ακόμη και σε άμεση σύγκρουση – αλλά τώρα ακολουθώντας αυτή τη διαδρομή θα μπορούσε να είναι το ισχυρότερο στοίχημα της Addison Lee για τη συνέχιση της στενής εξυπηρέτησης των οδηγών και του στόλου της, την ανάπτυξη του με τον τρόπο που αισθάνεται ότι είναι καλύτερο για τη δική του επιχείρηση

"Είναι για να έχουμε λίγο περισσότερο έλεγχο μεταξύ μας" είπε για τη συμφωνία με την Oxbotica, "και τη δημιουργία και την οικοδόμηση αυτών των υπηρεσιών μαζί χωρίς τις εξαρτήσεις χωρίς τις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες ενός ΚΑΕ. Ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε ».

Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να ανέλθει σε περίπου 28 δισεκατομμύρια λίρες Αγγλίας μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το 2035 ενώ οι υπηρεσίες αυτοκινήτων – έναντι ιδιωτικής ιδιοκτησίας – διαμορφώνονται για να είναι ένα μεγάλο μέρος του πώς θα μπορούσε να παίξει έξω. Οι αρχάριοι, όπως το FiveAI, εστιάζουν επίσης στην κατασκευή αυτοκινήτων με αυτοπροωθούμενα αυτοκίνητα, ειδικά για να μπορούν να τρέχουν στο δικό τους στόλο οχημάτων και σε μια υπηρεσία που λειτουργεί από το FiveAI: η συλλογιστική του είναι ότι τα αυτόνομα οχήματα

Δεδομένου ότι η ιδιοκτησία αυτοκινήτων προβλέπεται να μειωθεί καθώς τα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα και πιο εξελιγμένα και ακριβότερα, οι υπηρεσίες αυτοκινήτων είναι ήδη σε άνοδο και προβλέπεται ότι θα αυξηθούν 21% μέχρι το 2030 . ]

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.