Διδάγματα από την κατασκευή του Brex σε ένα δισεκατομμύριο δολάρια εκκίνησης

Διδάγματα από την κατασκευή του Brex σε ένα δισεκατομμύριο δολάρια εκκίνησης


Όταν σκέφτομαι την εμπειρία μου ως μετανάστης και επιχειρηματία στη Silicon Valley, θυμάμαι ότι μεγάλωσα στη Βραζιλία και πώς είδαμε τους ιδρυτές τεχνολογίας και τους διευθύνοντες συμβούλους ως βασιλιάδες. Φαντάξαμε πώς θα ήταν να αναλάβουμε το θρόνο.

Αλλά αυτοί δεν ήταν απλώς κάποιοι βασιλιάδες. Η Σίλικον Βάλεϊ ήταν το βασίλειο των νεκρών και των αουτσάιντερ. Προσδιορίσαμε με αυτούς τους τύπους, ήταν ακριβώς όπως εμείς. Είχαμε τρέξει το μύθο της αξιοκρατίας της Σίλικερ Κοιλάδας και η ψευδαίσθηση ότι όσα χρειάζεσαι ήταν φιλοδοξία, αποφασιστικότητα και καλή ιδέα να συναντήσεις τον σωστό άνθρωπο και να χρηματοδοτήσεις

Αυτό που δεν κάναμε καταλαβαίνω ότι αυτός ο μύθος δεν ήταν εξ ολοκλήρου ριζωμένος στην πραγματικότητα. Δεν έχουν όλοι πρόσβαση στο αμερικανικό όνειρο και εκείνοι που έχουν ιστορικό επιτυχίας προτού δοθεί η στιγμή να αποδείξουν, ή στην περίπτωσή μας, τον εαυτό μας.

Μέρος αυτής της αποσύνδεσης ήταν πολιτιστική. Στη Βραζιλία, όταν ξεκίνησα την πρώτη μου εκκίνηση, η εταιρεία επεξεργασίας πληρωμών Pagar.me ο συνιδρυτής μου Pedro Franceschi και εγώ ήμασταν δύο παιδιά ηλικίας 16 ετών που μάθαιναν να κωδικοποιούμε πριν είμαστε δέκα. Ενώ ήταν δύσκολο για τους ανθρώπους να μας πάρουν σοβαρά αρχικά-εννοώ, θα σταματήσετε τη δουλειά σας για να εργαστείτε για δύο 16χρονα; Όντας τόσο νέος δούλεψε επίσης προς όφελός μας. αποκάλυψε ότι είμαστε παθιασμένοι, οδηγημένοι και επενδύσαμε σε τεχνολογία σε μια εποχή που δεν έπρεπε να είμαστε.

Μόλις ξεκινήσαμε την εκκίνηση από το έδαφος , οι εργαζόμενοι μας επενδύονταν σε εμάς καθώς επενδύσαμε σε αυτές και στην εταιρεία. Αυτό συμβαίνει επειδή στη Βραζιλία, οι περισσότεροι από εμάς μεγάλωσαν με γονείς που έμειναν όλη τους τη ζωή στην ίδια εταιρεία. Μεγαλώσατε με την εταιρεία και αυτή είναι η προσέγγιση που ακολουθήσαμε όταν ήμασταν να προσλάβουμε την πρώτη μας εταιρεία: Ποιος είδε να μοιράζεται το ίδιο όραμά μας και να μεγαλώνει μαζί μας;

Η είσοδος στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν σχεδόν εντελώς αντίθετη εμπειρία. Το εμπόδιο εισόδου ήταν πολύ υψηλότερο. Πρέπει να πάτε στο σωστό κολέγιο, να αποφοιτήσετε από τα σωστά προγράμματα επώασης, να αναπτύξετε σχέσεις με τα σωστά VCs και να έχετε τουλάχιστον μία επιτυχημένη εκκίνηση κάτω από τη ζώνη σας πριν κανείς θελήσει ακόμη να κλείσει μια συνάντηση μαζί σας [19659006] Ο Pedro και εγώ έπρεπε να τοποθετήσουμε προσεκτικά τους εαυτούς μας πριν φτάσουμε στην κοιλάδα. Όταν φτάσαμε τελικά στις Η.Π.Α., είχαμε ήδη ξεκινήσει μια επιτυχημένη εκκίνηση και έγιναν αποδεκτές στο Στάνφορντ. Λίγο αργότερα, έγιναν δεκτοί από την Y-Combinator και εκεί δημιουργήσαμε σχέσεις με τους βασικούς παίκτες που θα άνοιγαν τις πόρτες για μελλοντικές συναντήσεις.

Με την τρέχουσα εκκίνηση, διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρχαν μόνο πολιτισμικές διαφορές στο παιχνίδι, αλλά διαφορετικές προσεγγίσεις που έπρεπε να λάβουμε για να επιτύχουμε την επιχείρησή μας. Για παράδειγμα, στη Βραζιλία, ξεκινήσαμε την πρώτη μας εκκίνηση και, ως αποτέλεσμα, έπρεπε να βρούμε αμέσως την προσαρμογή της αγοράς προϊόντων μας. Όταν είστε τόσο περιορισμένοι σε μετρητά, περιορίζει επίσης πόσο μπορείτε να οικοδομήσετε την επιχείρησή σας, και νομίζετε ότι από την άποψη των βραχυπρόθεσμων κερδών αντί της σταθερής ανάπτυξης. Η στρατηγική ανάπτυξης είναι περιορισμένη και αντιδράτε συνεχώς στις άμεσες απαιτήσεις των πελατών σας.

Στις ΗΠΑ, τα VC και οι επενδυτές-αγγέλους δεν ενδιαφέρονται για τις βραχυπρόθεσμες . Ενδιαφέρονται για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και πώς θα αποδώσετε 10x κέρδη σε περίοδο δέκα ετών. Η στρατηγική μας δεν θα μπορούσε πλέον να είναι: σχεδιάζουμε καθώς πηγαίνουμε και μεγαλώνουμε με τον πελάτη μας. Αντίθετα, χρειαζόμασταν να δώσουμε έναν χάρτη πορείας, και όταν αυτός ο χάρτης πορείας άλλαξε ή εξελίχθηκε, να γνωστοποιήσει αυτές τις αλλαγές και να υιοθετήσει μια κουλτούρα διαφάνειας.

Επιπλέον, μάθαμε πόσο δύσκολο είναι να βρούμε και να διατηρούμε ταλέντο στο Ηνωμένο Βασίλειο. μπορεί να νιώθει σαν ένα έργο Sisyphean. Οι Millennials, για παράδειγμα, περνούν λιγότερο από δύο χρόνια κατά μέσο όρο σε μια δουλειά και εάν περάσετε έξι χρόνια ή περισσότερο στην ίδια επιχείρηση, οι υπεύθυνοι προσλήψεων θα σας ρωτήσουν πραγματικά: "γιατί;" Έτσι πώς μπορείτε να χτίσετε μια εταιρεία για μακροπρόθεσμη σε ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι δεν επενδύονται προσωπικά στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας;

Επίσης, μάθαμε ότι πολλές επιτυχημένες εταιρίες ξεκίνησαν να προσφέρουν επιλογές μετοχών στους πρώτους υπαλλήλους τους, αλλά καθώς η εταιρεία εξελίσσεται και αλλάζει με την πάροδο του χρόνου , οι ίδιες επιλογές μετοχών δεν προσφέρονται στους μελλοντικούς υπαλλήλους. Αυτό δημιουργεί το ακριβώς αντίθετο της αξιοκρατίας. Γιατί ένας νέος εργαζόμενος θα εργάζεται σκληρότερα, περισσότερο και θα φέρει περισσότερο στο τραπέζι, αν δεν πρόκειται να σας αποζημιωθεί;

Αντί να χρησιμοποιήσουμε αυτό το σπασμένο μοντέλο, έχουμε επενδύσει στην πληρωμή της ομάδας μας υψηλότερους μισθούς, για την απόδοση, απονέμεται στα μέλη της ομάδας μας επιλογές μετοχών. Θέλουμε να είμαστε μια εταιρεία στην οποία οι άνθρωποι είναι υπερήφανοι που εργάζονται για μεγάλο χρονικό διάστημα και θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κουλτούρα που να βασίζεται στην αξία

Ενώ μερικοί από τους μύθους που αρχικά πίστευαμε για την Silicon Valley είναι τώρα γελοίοι κοιτώντας πίσω, (19659006) Παρόλο που σχεδόν οι μισές τεχνολογικές επιχειρήσεις ιδρύονται από μετανάστες επιχειρηματίες, έχουμε μια καμπύλη πολιτιστικής εκμάθησης για να έχουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε την επιχείρησή μας. να είναι ο "επόμενος μονόκερος". Και ίσως αυτό είναι το σημείο, βιώνουμε μια στιγμή κατά την οποία οι μύθοι και οι μονόκεροι δεν μας εξυπηρετούν πλέον και αυτό που χρειαζόμαστε είναι το φόντο, η εμπειρία και το όραμα να δημιουργήσουμε μια εταιρεία που αξίζει τη διαφημιστική εκστρατεία

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.