Το Knotch ξεκινά Blueprint για να βοηθήσει τους έμπορους να βρουν τους καλύτερους εκδότες του χορηγικού περιεχομένου

Το Knotch ξεκινά Blueprint για να βοηθήσει τους έμπορους να βρουν τους καλύτερους εκδότες του χορηγικού περιεχομένου


Όταν έγραψα τελευταία για το Knotch η εταιρεία είχε μόλις κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το σύστημα ανατροφοδότησης με βάση το χρώμα προστέθηκε ένα ανταγωνιστικό προϊόν νοημοσύνης και τώρα το Blueprint ένα εργαλείο για τους εμπόρους που θέλουν να βρουν τα καλύτερα θέματα, μορφές και συνεργάτες για να φτάσουν στο επιθυμητό κοινό τους

Lara Vandenberg, Ο κ. Knotch ανώτερος αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ και των επικοινωνιών, μου είπε ότι οι οργανισμοί ζητούσαν από την εταιρεία να συστήσει με ποιους εκδότες να συνεργαστεί, έτσι ώστε το Blueprint να ανταποκρίνεται στην ανάγκη αυτή. Το χαρακτήρισε τόσο ως "αυτό το απόλυτο προϊόν σχεδιασμού περιεχομένου" όσο και ως "πρόβλεψη για τα εμπορικά σήματα καθώς το περιεχόμενο γίνεται πολύ πιο επικεντρωμένο."

Για να το πετύχει αυτό, είπε ο Knotch καθαρίζει τον ιστό για διαφημιστικό περιεχόμενο, (19659002)

Οι έμποροι μπορούν στη συνέχεια να έχουν πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα περιηγώντας σε διαφορετικά θέματα και εκδότες. Μπορούν επίσης να αναζητήσουν με βάση το κοινό και τις μετρήσεις που αναζητούν και το Blueprint θα συστήσει εκδότες που μοιάζουν να ταιριάζουν. Το Blueprint προσφέρει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους εκδότες, όπως πόσο συχνά δημοσιεύουν περιεχόμενο με χορηγία, ποιοι είναι οι διαφημιζόμενοι τους και ποια απάντηση παίρνουν.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι έμποροι μπορούν να κάνουν κλικ σε ένα κουμπί για να στείλουν ένα μήνυμα απευθείας στο την ομάδα πωλήσεων του εκδότη

Τα αρχικά εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούν Blueprint περιλαμβάνουν JP Morgan Chase και Ford. Ο κ. Vandenberg δήλωσε ότι το προϊόν θα κερδηθεί μόνο από την πλευρά του εμπορικού σήματος, αλλά οι εκδότες μπορούν επίσης να διεκδικήσουν τα προφίλ τους, μετατρέποντάς τους σε "επαληθευμένους" λογαριασμούς όπου το Knotch μετρά άμεσα το διαφημιστικό τους περιεχόμενο

"Η ιδέα είναι η Knotch να είναι με ένα εμπορικό σήμα σε κάθε φάση του κύκλου περιεχομένου, εκτός από τη δημιουργία, "δήλωσε ο Vandenberg. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία επιθυμεί να συμμετάσχει στη "μέτρηση, βελτιστοποίηση, διανομή, προγραμματισμό".

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

Αφήστε ένα σχόλιο

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.