Το Improbable φέρνει την τεράστια πλατφόρμα του για πολλούς παίκτες στην μηχανή παιχνιδιών Unity


Δεδομένου ότι τα παιχνίδια royale μάχης όπως το φρούριο Fortnite περισσότεροι παίκτες ο ένας εναντίον του άλλου, τα στούντιο έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν τη δυνατότητα να φέρουν ένα μαζικό online κοινό μαζί σε μια στιγμή. Αυτή η φιλοδοξία υπήρξε πάντοτε, αλλά το ένα καλοφτιαγμένο ξεκίνημα με σκοπό να δώσει τη δυνατότητα σε αυτούς τους απέραντους διαδικτυακούς κόσμους, θέλει να φέρει τις εμπειρίες αυτές σε περισσότερους προγραμματιστές παιχνιδιών

Το Improbable ανακοίνωσε ότι φέρνει το παιχνίδι ανάπτυξης παιχνιδιών για την πλατφόρμα SpatialOS για πολλούς παίκτες της Unity, μια δημοφιλής πλατφόρμα ανάπτυξης παιχνιδιών που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία περίπου των μισών νέων παιχνιδιών βίντεο

Το Improbable έχει κάποιες πολύ μεγάλες φιλοδοξίες για τυχερά παιχνίδια για πολλούς παίκτες και έθεσε μερικά μεγάλα επιχειρηματικά κεφάλαια να συμβεί αυτό. Η έναρξη λειτουργίας του Λονδίνου αύξησε λίγο περισσότερο από 600 εκατομμύρια δολάρια για το όραμά τους να επιτρέψουν στους ψηφιακούς κόσμους με τεράστιες εκτάσεις ταυτόχρονων χρηστών. Η πλατφόρμα SpatialOS της εταιρείας επιτρέπει σε μεμονωμένες περιπτώσεις ενός διαδικτυακού παιχνιδιού να τρέχει σε πολλαπλούς διακομιστές, βασικά να συρράπτει έναν κόσμο μαζί με κάθε διακομιστή και να παρακολουθεί το άλλο, επιτρέποντας εκατοντάδες χρήστες να βλέπουν ο ένας τον άλλον και οι ενέργειές τους στο παιχνίδι να μεταφράζονται σε μια επίμονη

Η τεχνολογία της εταιρείας ανοίγει την πόρτα για πολλούς προγραμματιστές παιχνιδιών για να γίνουν πιο φιλόδοξοι. Υπάρχουν αρκετοί προγραμματιστές που έχουν κυκλοφορήσει τίτλους στην πλατφόρμα

Τα σημερινά νέα είναι ένα σημαντικό βήμα για την εταιρεία, αξιοποιώντας τη δημοτικότητα της Unity με πολλά νεότερα στούντιο για να διευκολύνουν την ανάπτυξη MMO σε έναν κινητήρα που είναι πολύ δημοφιλής με ευρεία γκάμα προγραμματιστών. Ο SpatialOS ήταν διαθέσιμος σε ένα πιο περιορισμένο, πειραματικό πεδίο στην Unity στο παρελθόν. Υποστηρίζει επίσης κάποια εξέλιξη για το Unreal Engine και το CryEngine

Με την κυκλοφορία του σήμερα, οι developers building με το SpatialOS μπορούν να δημιουργήσουν παιχνίδια που επιτρέπουν έως και 200 ​​παίκτες. Το παιχνίδι ανάπτυξης σήμαινε το κιτ δίνει στους προγραμματιστές δικτύωση για πολλούς παίκτες και κάποια άλλα σχετικά χαρακτηριστικά για να επεκτείνουν το πεδίο παιχνιδιού ή τουλάχιστον να το συμπληρώσουν. Η εμπλοκή του Improbable ξεπερνάει απλώς τη διευκόλυνση της λήψης, ενώ ένα παιχνίδι που κατασκευάζεται για το SpatialOS θα φιλοξενείται στους διακομιστές του Improbable όπου μπορεί να διατηρηθεί μέσω του πλήθους εργαλείων του.

>Μεταφρασμένο από την Google <
Source link

By smaragost

Τα κείμενα και οι απόψεις που φιλοξενούνται σε αυτό το site δεν αντιπροσωπεύουν τα πιστεύω μου, τα άρθρα είναι από διάφορες πηγές, θα βλέπουμε πάντα όλες τις πλευρές και θα σχολιάζουμε αναλόγως. ΠΑΡΑΚΑΛΩ μην χρησιμοποιείτε υβριστικές φράσεις και σχόλια. Εάν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε τις ιατρικές συμβουλές παρακαλώ πολύ να συμβουλευτείτε τον κατάλληλο ιατρό πρώτα. Το site παρέχει μόνο πρόσβαση στις πληροφορίες και τίποτα άλλο, για τα άρθρα που είναι σε διαφορετική γλώσσα παρέχετε μετάφραση η οποία δεν είναι 100% αλλά θα βγάλετε νόημα. Σας ευχαριστώ για την στήριξη. The information provided herein should not be used during any medical emergency or for the diagnosis or treatment of any medical condition. A licensed medical professional should be consulted for diagnosis and treatment of any and all medical conditions. Links to other sites are provided for information only -- they do not constitute endorsements of those other sites.

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.